AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Del Skrevet 31. mai 2024 Hvorfor er det egentlig forventet at kvinner skal gå med kjole/skjørt? Hater å gå med kjole eller skjørt, får en klaustrofobisk følelse av det, kan ikke bevege meg eller sitte sånn det føles naturlig for meg når jeg har på det. Noen som vet hva det kommer av at man er forventet å gå med et slikt upraktisk plagg bare på grunn av hvilket kjønnsorgan man har? Anonymkode: 0123f...9d7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Del Skrevet 31. mai 2024 Så ikke gå med det… 🤷🏼♀️ aldri opplevd at det har vært forventet at jeg skal gå med skjørt/kjole Anonymkode: cba90...cd1 33 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Del Skrevet 31. mai 2024 Surprise: det er ingen som forventer at du skal bruke skjørt eller kjole. Kvinner har gått i bukser i 70 år her i landet. Anonymkode: f048f...aef 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 31. mai 2024 #4 Del Skrevet 31. mai 2024 Om du ikke vil så er det vel ingen som tvinger deg. Personlig hater jeg å gå i bukser og har kun 2 bukser og 2 shorts beregnet til tur og til hagearbeid. Så mao vi er alle forskjellige og liker forskjellige ting 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 31. mai 2024 #5 Del Skrevet 31. mai 2024 Har alltid vært "guttete" og ikke pent å sitte å skreve med kjole.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #6 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så ikke gå med det… 🤷🏼♀️ aldri opplevd at det har vært forventet at jeg skal gå med skjørt/kjole Anonymkode: cba90...cd1 Føler jo at det er forventet i om man er bedt i bryllup e.l. Men jeg blir direkte uvel av å gå i det, så føler jeg må ha en «unnskyldning» på lager. Anonymkode: 0123f...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 31. mai 2024 #7 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg elsker å gå med kjole eller skjørt 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #8 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg er heller ikke kjole eller skjørt person. Pyton å bli invitert i bryllup.. Anonymkode: b81d9...954 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #9 Del Skrevet 31. mai 2024 kaiturid skrev (9 minutter siden): Har alltid vært "guttete" og ikke pent å sitte å skreve med kjole.. Ja, jeg også, hvis jeg har på kjole eller skjørt må jeg hele tiden passe på hvordan jeg sitter og beveger meg. Det kommet ikke naturlig for meg, hvis jeg ikke passer på sitter jeg veldig «karslig» Anonymkode: 0123f...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #10 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Føler jo at det er forventet i om man er bedt i bryllup e.l. Men jeg blir direkte uvel av å gå i det, så føler jeg må ha en «unnskyldning» på lager. Anonymkode: 0123f...9d7 Neida, du kan jo bruke jumpsuit, dressbukse og bluse kanskje? Føler det er viktigere at gjestene kommer enn at de ikke fjør på grunn av en kjole. Anonymkode: 64d9b...23c 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #11 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg er beinhard og kompromissløs feminist, og går alltid med kjole/skjørt pga komfort. Synes flere menn bør bruke kjole/skjørt. Anonymkode: e74fb...5e4 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #12 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Føler jo at det er forventet i om man er bedt i bryllup e.l. Men jeg blir direkte uvel av å gå i det, så føler jeg må ha en «unnskyldning» på lager. Anonymkode: 0123f...9d7 Jepp, det er forventet i slike situasjoner. Samme som 17. mai og julaften. Hata hver eneste gang jeg måtte ta på meg kjole eller skjørt. Helt jævli! Nå har jeg ingen slike plagg, og går heller med en litt penere bukse og bluse eller noe i den duren. Folk får bare forvente hva de vil, jeg går med hva jeg vil! Jeg gir de ingen unnskylding. Sier rett ut at jeg bestemmer selv hva jeg vil gå med. Anonymkode: 81c23...806 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #13 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor er det egentlig forventet at kvinner skal gå med kjole/skjørt? Hater å gå med kjole eller skjørt, får en klaustrofobisk følelse av det, kan ikke bevege meg eller sitte sånn det føles naturlig for meg når jeg har på det. Noen som vet hva det kommer av at man er forventet å gå med et slikt upraktisk plagg bare på grunn av hvilket kjønnsorgan man har? Anonymkode: 0123f...9d7 Upraktisk? Tvert i mot, bare ett plagg og en er påkledd, fort gjort å skifte. Deilig og ha på. Føler meg velkledd i kjoler. Anonymkode: bf015...5e3 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #14 Del Skrevet 1. juni 2024 Tror det hovedsakelig stammer fra tiden før toaletter da man måtte tisse ute. Med en kjole kan en kvinne liksom bare sette seg på huk og tisse rett ned, og framdeles være helt tildekket, i motsetning til bukser som er mye mer praktisk for å ta fram en penis fra og peke hvor du vil med. Anonymkode: 997a0...94a 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 1. juni 2024 #15 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg, en transe digger å bruke kjole. Etterhvert har bruker jeg bare å sitte når jeg tisser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #16 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor er det egentlig forventet at kvinner skal gå med kjole/skjørt? Hater å gå med kjole eller skjørt, får en klaustrofobisk følelse av det, kan ikke bevege meg eller sitte sånn det føles naturlig for meg når jeg har på det. Noen som vet hva det kommer av at man er forventet å gå med et slikt upraktisk plagg bare på grunn av hvilket kjønnsorgan man har? Anonymkode: 0123f...9d7 Hvor har du det ifra, at det er forventet? Dette er boe du selv har diktet opp i hodet ditt. Aldri hørt om eller følt på slik forventning, hverken til hverdags, sommer, fester, bryllup eller liknende Anonymkode: 1fb60...baa 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #17 Del Skrevet 1. juni 2024 Kjole er mitt beste plagg. Elsker kjoler. Om du hater det så dropp det. Det finnes mye pent å kle seg i til fest uten at det er kjole/ skjørt. Penbukse, dress, kul blazer, osv. Selv meg som digger kjoler velger det iblant. Anonymkode: ad4ea...6f6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #18 Del Skrevet 1. juni 2024 Tenker du på bryllup nå? Du kan jo velge en stilig og pen buksedress om du ikke gidder kjole. Anonymkode: 162cb...a08 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #19 Del Skrevet 1. juni 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er beinhard og kompromissløs feminist, og går alltid med kjole/skjørt pga komfort. Synes flere menn bør bruke kjole/skjørt. Anonymkode: e74fb...5e4 Har ein beintøff kompis med langt hår og skjegg som går med kjole av og til 🤘 Anonymkode: ee314...4d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trallalala Skrevet 1. juni 2024 #20 Del Skrevet 1. juni 2024 Mange fine bukser man kan bruke i bryllup:) dei fleste bryr seg ikkje om slikt i dag. einaste fordelen eg ser med kjole/skjørt er når man skal bytte badeklede✌️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå