AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #21 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor i allverden ønsker du en mann fra finansmiljøet? Jeg har jobbet med dem og jeg styrer langt unna dem. Hvis du ønsker at mann skal være trofast mot deg og tilbringe tid med deg så bør du holde deg unna finansmiljøet. Anonymkode: 1f051...0f5 Haha... Jobber I bank selv, har ingen å styre unna. Flotte, greie menn alle sammen. Ikke veldig mange ugreie partygutter akkurat. Anonymkode: 126d0...45c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #22 Del Skrevet 1. juni 2024 Dra på Vesper ved siden av DNB i Bjørvika en solskinnsdag. Kanskje du treffer meg. 🤪 Anonymkode: 744b1...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #23 Del Skrevet 1. juni 2024 Ps, snittlønnen i finans er betydelig lavere enn 1,5 mill. Med mindre du er forvalter eller megler, må du ganske langt opp i gradene, type divisjonsdirektør, før du får denne lønnen. Snittlønnen er ca 780k. Anonymkode: 744b1...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #24 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dra på Vesper ved siden av DNB i Bjørvika en solskinnsdag. Kanskje du treffer meg. 🤪 Anonymkode: 744b1...10b 🫢🫢🫢🫢🫢🫢🫢🫢🫢 hei 🐽🐽🐽🐽🐽🥹🥹🥹🥹 Anonymkode: b9860...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #25 Del Skrevet 1. juni 2024 Loooool Anonymkode: ad55e...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #26 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dra på Vesper ved siden av DNB i Bjørvika en solskinnsdag. Kanskje du treffer meg. 🤪 Anonymkode: 744b1...10b Så lenge det er helg, så kommer jeg. 😉 - TS Anonymkode: 7ebfb...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #27 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så lenge det er helg, så kommer jeg. 😉 - TS Anonymkode: 7ebfb...42d Ingen er der i helgen. Æsj. Anonymkode: ad55e...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 2. juni 2024 #28 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 23.32): Spør for en venn. Neida, men jeg vil ha seriøse svar. Hvor finner jeg de? Anonymkode: 7ebfb...42d Haga Golfbane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #29 Del Skrevet 2. juni 2024 De drar til Brugata 💩 Anonymkode: b9860...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #30 Del Skrevet 2. juni 2024 Du finner dem i krysset mellom Tollbugata og Skippergata. Anonymkode: 37d4a...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #31 Del Skrevet 2. juni 2024 Du finner dem på vinbaren og kan kjenne dem igjen da de alle har noe hvitt under nesa. Anonymkode: c7c50...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 2. juni 2024 #32 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du finner dem på vinbaren og kan kjenne dem igjen da de alle har noe hvitt under nesa. Anonymkode: c7c50...154 Til informasjon: Jeg er «finansmann». Godene ved dette er stort sett lange og hektiske arbeidsdager. Lønnen er ganske bra, men ikke overdrevent bra. Jeg har aldri brukt et sentralstimulerende middel som er sterkere enn kaffe og Red Bull. Det hender jeg er innom en vinbar, men kjøper da kun 2-3 glass vin og sjelden dyrere enn 150-160 kroner pr glass. BA3 og F6 er det mange år siden jeg var på. Prostitusjon virker helt for jævlig og det er uaktuelt å ha sex med noen som ikke har lyst. Jeg jobber også frivillig innen helse. Så nei, vi er ikke alle slik du beskriver. Gjør noe med fordommene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #33 Del Skrevet 2. juni 2024 Det er mange som har jobbet hele arbeidslivet sitt blant de store bankene, og kjønnsfordelingen nærmer seg 50/50 på alle nivåer fordi alle har det som målsetning og rapporterer dette til markedene og styrene. Det jobber titusenvis mennesker i et mangfold av arbeidsoppgaver, alt i fra teknologer til aksjemeglere. Der det foreløpig er et stykke igjen på kjønnsfordeling er det som kalles frontfinans, derfor er det dannet en egen forening av og for kvinner som kalles kvinner i frontfinans for å øke kvinnerekrutteringen til den siste delen av finans hvor det fortsatt er overvekt av menn. Anonymkode: 744b1...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå