AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Del Skrevet 31. mai 2024 Spør for en venn. Neida, men jeg vil ha seriøse svar. Hvor finner jeg de? Anonymkode: 7ebfb...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Del Skrevet 31. mai 2024 Prøv nærmeste bedehus/ menighet om du vil ha en ordentlig finansmannen som ikke horer rundt og ruser seg. Anonymkode: fcdd3...fa8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Del Skrevet 31. mai 2024 https://borsen.dagbladet.no/nyheter/her-fester-fiffen/81268277 Anonymkode: 101da...d0c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Del Skrevet 1. juni 2024 Haha. Tipper Solli plass? Jeg ville skygget unne sleipe og ekle finansmenn, men hver sin smak … Anonymkode: e6a19...3ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #5 Del Skrevet 1. juni 2024 Dit tilgangen på kokain er størst. Anonymkode: 34e67...7e1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #6 Del Skrevet 1. juni 2024 Prøv den lokale golf- eller tennisklubben om du vil være seriøs. Ut på byen blir du bare brukt som en tømmestasjon. Anonymkode: 7fde3...f24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #7 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Spør for en venn. Neida, men jeg vil ha seriøse svar. Hvor finner jeg de? Anonymkode: 7ebfb...42d De går på en bar som heter Caramba Anonymkode: b9860...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #8 Del Skrevet 1. juni 2024 Veldig mange sitter på jobb til langt på natt og. Anonymkode: 92146...09a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #9 Del Skrevet 1. juni 2024 Hvorfor i allverden ønsker du en mann fra finansmiljøet? Jeg har jobbet med dem og jeg styrer langt unna dem. Hvis du ønsker at mann skal være trofast mot deg og tilbringe tid med deg så bør du holde deg unna finansmiljøet. Anonymkode: 1f051...0f5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #10 Del Skrevet 1. juni 2024 Ba3 Anonymkode: 9aac9...e3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #11 Del Skrevet 1. juni 2024 Og f6 Anonymkode: 9aac9...e3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #12 Del Skrevet 1. juni 2024 Finansmenn drar ut av Oslo, til Gardermoen og videre med fly til Sveits. Anonymkode: f80e9...0f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #13 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Finansmenn drar ut av Oslo, til Gardermoen og videre med fly til Sveits. Anonymkode: f80e9...0f6 Dette er vel en sannhet med modifikasjoner, da det fortsatt jobber tusenvis av mennesker med finans her i landet. Og de aller fleste av de har ikke hundrevis av millioner på bok… Men heller en årslønn på 1,5-2,5+ mill (og ikke alle får bonus på toppen av det heller), som lett går bort i bolig-og levekostnader, spesielt dersom vedkommende er såpass ung at han er på partnerjakt… Når det er sagt så er nok snittalderen for når menn innen finans slår seg ned med partner og barn mulig merkbart høyere enn enn snittalderen for øvrig. Jeg har flere mannlige kollegaer innenfor dette segmentet som pusher 50 og som har småbarn/babyer. Anonymkode: 5d5e9...abe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #14 Del Skrevet 1. juni 2024 I’m looking for a man in finance, trust fond Anonymkode: 4c810...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #15 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): I’m looking for a man in finance, trust fond Anonymkode: 4c810...483 Blue eyes 😅 Anonymkode: cfdbb...ff8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #16 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvorfor i allverden ønsker du en mann fra finansmiljøet? Jeg har jobbet med dem og jeg styrer langt unna dem. Hvis du ønsker at mann skal være trofast mot deg og tilbringe tid med deg så bør du holde deg unna finansmiljøet. Anonymkode: 1f051...0f5 Ikke alle finansmenn horer rundt, er gift med en men stemmer at de slår seg ofte til ro senere. Anonymkode: 21d52...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #17 Del Skrevet 1. juni 2024 Her og Louise. Anonymkode: b7609...f37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #18 Del Skrevet 1. juni 2024 Ikke tro at TV serien Exit gjenspeiler virkeligheten. Anonymkode: f2a0b...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #19 Del Skrevet 1. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette er vel en sannhet med modifikasjoner, da det fortsatt jobber tusenvis av mennesker med finans her i landet. Og de aller fleste av de har ikke hundrevis av millioner på bok… Men heller en årslønn på 1,5-2,5+ mill (og ikke alle får bonus på toppen av det heller), som lett går bort i bolig-og levekostnader, spesielt dersom vedkommende er såpass ung at han er på partnerjakt… Når det er sagt så er nok snittalderen for når menn innen finans slår seg ned med partner og barn mulig merkbart høyere enn enn snittalderen for øvrig. Jeg har flere mannlige kollegaer innenfor dette segmentet som pusher 50 og som har småbarn/babyer. Anonymkode: 5d5e9...abe Enig. Når det kommer til å være rik i Oslo så handler det også i stor grad om å ha kommet tidlig inn på boligmarkedet. Min søster er lærer og giftet seg nylig med en finansmann på 35 som sikkert tjener 2,5 millioner i året. Men han hadde studert i utlandet og brukt ekstra tid på studiene, mens hun hadde kommet inn på boligmarkedet før han pga hjelp fra våre foreldre og hun hadde heller ikke brukt noe av studielånet og heller bare plassert alt i aksjefond. . Da de kjøpte bolig sammen i fjor makset begge ut låneevnen og de endte med 50/50 brøk. I fremtiden vil selvsagt han ta igjen henne økonomisk siden han har høyere lønn og de har lik boliginvestering. Men da de var 35 så stilte de likt fordi han kom senere inn på boligmarkedet, hadde mye studiegjeld. Anonymkode: 93b9e...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #20 Del Skrevet 1. juni 2024 19 minutter siden, AnonymBruker said: Enig. Når det kommer til å være rik i Oslo så handler det også i stor grad om å ha kommet tidlig inn på boligmarkedet. Min søster er lærer og giftet seg nylig med en finansmann på 35 som sikkert tjener 2,5 millioner i året. Men han hadde studert i utlandet og brukt ekstra tid på studiene, mens hun hadde kommet inn på boligmarkedet før han pga hjelp fra våre foreldre og hun hadde heller ikke brukt noe av studielånet og heller bare plassert alt i aksjefond. . Da de kjøpte bolig sammen i fjor makset begge ut låneevnen og de endte med 50/50 brøk. I fremtiden vil selvsagt han ta igjen henne økonomisk siden han har høyere lønn og de har lik boliginvestering. Men da de var 35 så stilte de likt fordi han kom senere inn på boligmarkedet, hadde mye studiegjeld. Anonymkode: 93b9e...95d Det er omtrent lønnen jeg gjetter på at han har nå. Han tjente selvsagt ikke så godt som nyutdannet. Anonymkode: 93b9e...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå