Grüner Skrevet 1. juni #121 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 21.55): Ser det er vanlig p sitte oppe til langt på natt for å hente ungdommen fra fest, hva gjør vi som ikke har lappen da? Anonymkode: e9263...cb5 Vippserr penge til drosje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni #122 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Å få ungdommen trygt hjem fra sene sammenkomster er siste innspurt på barneoppdragelse ❤️ Anonymkode: e8a05...783 Siste innspurt er vel at man skal lære de å ikke gå på fylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni #123 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 11.08): Noen av oss liker p følge opp barna da så selvsagt henter vi Anonymkode: 2240c...5a5 Hadde du fulgt opp ditt barn på under 18, hadde de ikke gått og festa og drukket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni #124 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Som aleneforelder til en tenåring, så ja. Jeg holder meg nå edru om tenåringen er ute på vift og må/bør hentes. Jeg skal love deg at det ikke var morsomt å bli ringt opp av politiet og måtte hente min tenåring på politistasjonen. Jeg hadde tatt et par glass vin og måtte ta taxi. For å si det sånn så var ikke den eneste av foreldrer som måtte ta taxi. Følte meg ikke særlig høy i hatten. Tenåringen var i nærområdet og jeg kjente de nærmeste vennene. Ikke noe som skulle tilsi at tenåringen var på litt ville veier. Når jeg henter så fyller jeg opp bilen og kjører de andre hjem. Ikke alle tenåringer jeg kjenner, men det koster meg så lite å få de trygt hjem. Jeg har alltid holdt meg våken til de kom hjem. Kan jo fint sove lenge neste morgen. Anonymkode: 3a7f0...13b Det fokuserer du på? Du var ikke det minste forbanna på din unge som havna på politistasjonen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #125 Del Skrevet 2. juni Maleficenta skrev (4 minutter siden): Hadde du fulgt opp ditt barn på under 18, hadde de ikke gått og festa og drukket 😂 er i siget du ser jeg Anonymkode: 2240c...5a5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 2. juni #126 Del Skrevet 2. juni Maleficenta skrev (41 minutter siden): Siste innspurt er vel at man skal lære de å ikke gå på fylla Maleficenta skrev (39 minutter siden): Hadde du fulgt opp ditt barn på under 18, hadde de ikke gått og festa og drukket Og her folkens, så har vi et prima eksempel på en a) barnløs kvinne, eller b) en kvinne som har blitt lurt trill rundt av sine barn! 🤓 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #127 Del Skrevet 2. juni Da hadde jeg tatt lappen. Hva gjør du om barnet ditt ligger sørpe full i en grøft ett eller annet sted? Eller noe annet du må hente fort? Anonymkode: 6a380...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #128 Del Skrevet 2. juni De er vel ute med venner. Her holdt vi oss til de voksen sjåførene som så mellom fingrene på at det var alkohol på disse festene. Så mine foreldre kjørte aldri (også på grunn av småsøsken). Men de visste jo da at jeg var ansvarsfull, holdt meg sammen med venner hele tiden, og at andre foreldre var tilgjengelige. Anonymkode: ba5a8...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #129 Del Skrevet 2. juni Maleficenta skrev (1 time siden): Hadde du fulgt opp ditt barn på under 18, hadde de ikke gått og festa og drukket Jeg var ekstremt ansvarsfull og strukturert, og ble på alle måter godt fulgt opp. Men tenåringer drikker, og tenåringer er eksperter på å tilpasse seg, slik har det alltid vært og slik vil det alltid være. De eneste som ikke var med på det var de som generelt var ganske utenfor. Jeg har aldri spurt mine foreldre om de egentlig visste, men valgte lukke øynene litt, eller om jeg faktisk klarte å lure meg rundt dette ved at andre foreldre kjørte, aldri skjule alkohol hjemme, overnatte med venninner, og alle andre løsninger. Anonymkode: ba5a8...5ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #130 Del Skrevet 2. juni Maleficenta skrev (1 time siden): Hadde du fulgt opp ditt barn på under 18, hadde de ikke gått og festa og drukket Med all respekt å melde - dette er bare tull! Anonymkode: fb305...038 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #131 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da hadde jeg tatt lappen. Hva gjør du om barnet ditt ligger sørpe full i en grøft ett eller annet sted? Eller noe annet du må hente fort? Anonymkode: 6a380...26f Taxi. Anonymkode: fb305...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #132 Del Skrevet 2. juni Har ikke hentet ungdommen særlig ofte på fest, det er det ingen foreldre her vi bor som gjør. Han er nå snart 18 år. Vi har hatt kontakt på snap underveis i kvelden så jeg vet hvor han er, hvem han er med og hvilken buss han tar hjem. Det har fungert helt supert. Anonymkode: 8ddb1...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni #133 Del Skrevet 2. juni kaarebjarne skrev (2 timer siden): Og her folkens, så har vi et prima eksempel på en a) barnløs kvinne, eller b) en kvinne som har blitt lurt trill rundt av sine barn! 🤓 Dere er iallefall ikke parents of the year når dere lar de fleste og drikke uten konsekvenser. Høres jo ut som dere er helt ok med at de drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni #134 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Med all respekt å melde - dette er bare tull! Anonymkode: fb305...038 De tilrettelegger jo for at de skal drikke i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 2. juni #135 Del Skrevet 2. juni (endret) Maleficenta skrev (14 minutter siden): Dere er iallefall ikke parents of the year når dere lar de fleste og drikke uten konsekvenser. Høres jo ut som dere er helt ok med at de drikker Hvordan var din egen ungdomstid, egentlig? Satt du innelåst i en kjeller? Endret 2. juni av kaarebjarne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni #136 Del Skrevet 2. juni kaarebjarne skrev (4 minutter siden): Hvordan var din egen ungdomstid, egentlig? Satt du innelåst i en kjeller? Spiller ingen rolle. Foreldre skal ikke applaudere fylla. Jeg fikk konsekvenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 2. juni #137 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, bor i en bygd på Vestlandet… Mine ungdommer vet jeg er der for de 24/7, jeg vet hvem de er med, jeg vet hvor de er. Og jeg vet de klarer å ta den ene bussen som går hjem på natta. Anonymkode: 7e744...b1c Her går det ikke buss i helg. Kun uka dager og det er skolebuss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 2. juni #138 Del Skrevet 2. juni Maleficenta skrev (31 minutter siden): Spiller ingen rolle. Foreldre skal ikke applaudere fylla. Jeg fikk konsekvenser. Så klart spiller det noen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni #139 Del Skrevet 2. juni kaarebjarne skrev (23 minutter siden): Så klart spiller det noen rolle. Nei. For all del jeg drakk jeg og men hadde ikke foreldre som tilrettela for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 2. juni #140 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 13.25): Kan ikke fatte og begripe hvem som sender en bedugget ungdom i en taxi hjem! Taxi er den minst sikre transportmetoden spør du meg. Selv jeg på 35 har ubehagelige opplevelser i taxi. Du får alliere deg med andre foreldre ts. Anbefaler dog lappen - fritt og fint. Synd å gå glipp av det. Anonymkode: 9811f...8a6 Den eneste gangen jeg følte meg utrygg i taxi var i sharm( Egypt) De seriøse taxiselskapene i Norge hadde sparket ansatte som klådde på kunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå