AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Del Skrevet 31. mai Har ventet på svar fra offentlige myndigheter i mange måneder, angående en sak som er veldig viktig for meg (ønsker ikke oppgi detaljer på grunn av omstendighetene). Dette påvirker meg så mye, det går ut over både søvn og helse. Kan noen se noe om hvordan det vil gå, og/eller når jeg kan forvente svar? Anonymkode: 16fb3...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Del Skrevet 1. juni Ser at dette ble lik overskrift som et annet innlegg, men jeg er en annen ts. Kan noen hjelpe? Anonymkode: 16fb3...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Del Skrevet 1. juni Jeg la noen kort for deg, det som dominerer dette legget er de mest trege og sene energier, det er endringer på vei, men det er bare å slå seg til ro med at dette vil ta tid, det krever tålmodighet og utholdenhet fra din side. Ikke gjør noe overilt og ikke stress på deg dårlige avgjørelser for å få ting til å gå fortere. Men sist jeg så slike kort så var det altså snakk om en årelang prosess, ikke mange år, men dog... Lykke til Anonymkode: 4cb78...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg la noen kort for deg, det som dominerer dette legget er de mest trege og sene energier, det er endringer på vei, men det er bare å slå seg til ro med at dette vil ta tid, det krever tålmodighet og utholdenhet fra din side. Ikke gjør noe overilt og ikke stress på deg dårlige avgjørelser for å få ting til å gå fortere. Men sist jeg så slike kort så var det altså snakk om en årelang prosess, ikke mange år, men dog... Lykke til Anonymkode: 4cb78...0ba Trengte du kort for å se dette? Ut fra det hun skriver i innlegget er det en sak der hun vil få svar. Hun bekymrer seg og er utålmodig. Alle ville jo kommentert at det er kjedelig at det tar tid, men det er bare å smøre seg med tålmodighet og ikke stresse. Synes det er helt usmakelig å late som om man er klarsynt og så hoste opp slik svada. Anonymkode: db8a4...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trengte du kort for å se dette? Ut fra det hun skriver i innlegget er det en sak der hun vil få svar. Hun bekymrer seg og er utålmodig. Alle ville jo kommentert at det er kjedelig at det tar tid, men det er bare å smøre seg med tålmodighet og ikke stresse. Synes det er helt usmakelig å late som om man er klarsynt og så hoste opp slik svada. Anonymkode: db8a4...717 Jeg la kort og dette var det som kom opp så da videreformidler jeg det. Synd du synes det er svada, men det var ikke du som ba om å bli lest for heller. Anonymkode: 4cb78...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg la kort og dette var det som kom opp så da videreformidler jeg det. Synd du synes det er svada, men det var ikke du som ba om å bli lest for heller. Anonymkode: 4cb78...0ba Jeg har også tarotkort og kan lese dem. Det betyr ikke noe annet enn at jeg har lest/lært betydningen av kortene og tilpasser til den informasjonen jeg har om saken/personen. Alle kan gjøre dette, bare å kjøpe seg en kortstokk… Har ikke noe med å være klarsynt/synsk å gjøre. Anonymkode: db8a4...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Del Skrevet 1. juni Har du ikke fått estimert behandlingstid? Det har jeg aldri opplevd å ikke ha fått fra offentlige myndigheter. Typisk 8 uker, 7 måneder osv. Hvis det har gått over behandlingstid, ville jeg ringt og etterlyst. Det kan du forresten gjøre uansett. Anonymkode: 11ca5...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du ikke fått estimert behandlingstid? Det har jeg aldri opplevd å ikke ha fått fra offentlige myndigheter. Typisk 8 uker, 7 måneder osv. Hvis det har gått over behandlingstid, ville jeg ringt og etterlyst. Det kan du forresten gjøre uansett. Anonymkode: 11ca5...9d9 Det er litt komplisert, jeg får estimert tid, og så stadig nye utsettelser, igjen og igjen. ts Anonymkode: 16fb3...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #9 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg la noen kort for deg, det som dominerer dette legget er de mest trege og sene energier, det er endringer på vei, men det er bare å slå seg til ro med at dette vil ta tid, det krever tålmodighet og utholdenhet fra din side. Ikke gjør noe overilt og ikke stress på deg dårlige avgjørelser for å få ting til å gå fortere. Men sist jeg så slike kort så var det altså snakk om en årelang prosess, ikke mange år, men dog... Lykke til Anonymkode: 4cb78...0ba Takk for at du la kort! Så du noe om svaret også, eller bare at det tar tid? Anonymkode: 16fb3...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #10 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for at du la kort! Så du noe om svaret også, eller bare at det tar tid? Anonymkode: 16fb3...886 Endringene som kommer er positive og vil ikke skuffe deg, det var positive kort med god energi, så prøv å holde ut selv om det er tøft. Anonymkode: 4cb78...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #11 Del Skrevet 1. juni 3 minutter siden, AnonymBruker said: Endringene som kommer er positive og vil ikke skuffe deg, det var positive kort med god energi, så prøv å holde ut selv om det er tøft. Anonymkode: 4cb78...0ba En god spøk å snakke om positivitet og god energi med tanke på at en storkrig er rett rundt hjørnet. Når ens hjem blir bombet, folk man er glad i, blir drept og man selv er skadet for resten av livet, er det ikke så mye posivitet igjen. Vil man vite hvilken framtid som faktisk venter verden, kan man spørre folk som har reelle evner, ikke amatørene med en Tarot-kortstokk. Anonymkode: f49a9...495 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #12 Del Skrevet 1. juni Sorry for å ødelegge bobbla di men klarsynte kan ikke se en shit. Anonymkode: 73ad3...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #13 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En god spøk å snakke om positivitet og god energi med tanke på at en storkrig er rett rundt hjørnet. Når ens hjem blir bombet, folk man er glad i, blir drept og man selv er skadet for resten av livet, er det ikke så mye posivitet igjen. Vil man vite hvilken framtid som faktisk venter verden, kan man spørre folk som har reelle evner, ikke amatørene med en Tarot-kortstokk. Anonymkode: f49a9...495 Dette var vel litt på siden av tema i denne tråden? Anonymkode: 16fb3...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #14 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Endringene som kommer er positive og vil ikke skuffe deg, det var positive kort med god energi, så prøv å holde ut selv om det er tøft. Anonymkode: 4cb78...0ba Takk! Anonymkode: 16fb3...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #15 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sorry for å ødelegge bobbla di men klarsynte kan ikke se en shit. Anonymkode: 73ad3...c5c Takk for orientering. Anonymkode: 16fb3...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #16 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): En god spøk å snakke om positivitet og god energi med tanke på at en storkrig er rett rundt hjørnet. Når ens hjem blir bombet, folk man er glad i, blir drept og man selv er skadet for resten av livet, er det ikke så mye posivitet igjen. Vil man vite hvilken framtid som faktisk venter verden, kan man spørre folk som har reelle evner, ikke amatørene med en Tarot-kortstokk. Anonymkode: f49a9...495 Relevant, følte du? Anonymkode: 11ca5...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #17 Del Skrevet 1. juni 42 minutter siden, AnonymBruker said: Dette var vel litt på siden av tema i denne tråden? Anonymkode: 16fb3...886 Det finnes mennesker som faktisk har kunnet forutsi framtiden og hatt reelle klarsynte evner, men det er noe annet enn svada om gode enerdier fra noen som legger ut Tarot; svarene man får i en tråd som dette, er dessverre verdiløse. Her er en historie om et barn som året i forveien drømte om sin egen død, og drømmen var så nøyaktig at dette neppe kan forklares som et sammentreff. https://www.nrk.no/rogaland/xl/da-far-drepte-familien_-historien-om-trippeldrapet-pa-storhaug-i-stavanger-i-2007-1.16828356 Quote Da Arianne Johansen var 11 år hadde hun en veldig spesiell drøm som hun fortalte til venninnene sine. Den vesle Stavanger-jenta sa at hun i drømmen lå på badegulvet i familiens leilighet. Sammen med henne på gulvet var mamma Hilde, pappa Atle Thomas og hennes tre år yngre bror Victor. Arianne drømte også at det var en liten katt der, den som de ofte passet for en av naboene. Nå var katten død. Så merkelig var Ariannes fortelling at venninnene hennes kunne huske den ett år seinere. Da var ikke Arianne blant dem lenger. Hun hadde blitt drept av faren sin. Anonymkode: f49a9...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #18 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har ventet på svar fra offentlige myndigheter i mange måneder, angående en sak som er veldig viktig for meg (ønsker ikke oppgi detaljer på grunn av omstendighetene). Dette påvirker meg så mye, det går ut over både søvn og helse. Kan noen se noe om hvordan det vil gå, og/eller når jeg kan forvente svar? Anonymkode: 16fb3...886 Spør du på vegne av deg selv eller en annen? Fikk opp Ace of Cups med The Devil, og så 7 of wands. THe Devil er en knight of cups reversed, og en king of wands. Djevelen er et ildtegn og er ikke genuin med hans ace of cups (et tilbud eller kjærlighet). Så du/den må holde grensene skyhøyt. Har du anmeldt noen for seksuell trakassering eller noe slikt? Anonymkode: 6f8dc...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #19 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør du på vegne av deg selv eller en annen? Fikk opp Ace of Cups med The Devil, og så 7 of wands. THe Devil er en knight of cups reversed, og en king of wands. Djevelen er et ildtegn og er ikke genuin med hans ace of cups (et tilbud eller kjærlighet). Så du/den må holde grensene skyhøyt. Har du anmeldt noen for seksuell trakassering eller noe slikt? Anonymkode: 6f8dc...b1f Spør på vegne av meg selv, ingen anmeldelse eller lovbrudd, søknad til offentlig myndighet. Anonymkode: 16fb3...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #20 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør på vegne av meg selv, ingen anmeldelse eller lovbrudd, søknad til offentlig myndighet. Anonymkode: 16fb3...886 Kan være jeg blandet energi med en annen tråd her siden det var veldig spesifikk (eller noe du ikke vet som foregår bak kulissene? For når jeg nå trakk nye kort ) Får opp 5 of wands. Mye konflikter. Utfall king of cups med 2 of swords og knight of wands. Hva for en søknad fører til slik energi? Anonymkode: 6f8dc...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå