AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Del Skrevet 31. mai 2024 Andre her som og har glatt og tynt hår hvor alt av styling sklir ut? Jeg har prøvd alt og jeg får volum i 5 min så klapper det sammen 😥 🤦♀️ hvorfor er det ikke noe som gir håret litt hold i det minste? Jeg klippet håret kortere idag i håp om at det skulle bli bedre når det ikke er så langt, men det er like ille. Hårpudder, tørrshampoo, hårskum, teksturspray, alt sklir ut/eller det klapper sammen. Håret mitt er jo helt umulig å få til. Anonymkode: aff4e...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VoodooChild Skrevet 1. juni 2024 #2 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 16.37): Andre her som og har glatt og tynt hår hvor alt av styling sklir ut? Jeg har prøvd alt og jeg får volum i 5 min så klapper det sammen 😥 🤦♀️ hvorfor er det ikke noe som gir håret litt hold i det minste? Jeg klippet håret kortere idag i håp om at det skulle bli bedre når det ikke er så langt, men det er like ille. Hårpudder, tørrshampoo, hårskum, teksturspray, alt sklir ut/eller det klapper sammen. Håret mitt er jo helt umulig å få til. Anonymkode: aff4e...40f Sånn er mitt og. Helt håpløst. Har hår til litt under skuldrene. Kan få det til å se fint ut i noen minutter, så kollapser alt. Og det blir spesielt stygt og pistrete om jeg er ute i vind. Eller sol. Har prøvd alskens produkter, ingenting hjelper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Del Skrevet 1. juni 2024 Hadde også samme problemet med håret i mange år - til jeg kuttet ut balsam. Bruker kun balsamspray og Moroccan oil fra ca halve lengden mot tuppene etter håret er tørt. Styler kun med tørr shampoo. Anonymkode: d544a...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Del Skrevet 1. juni 2024 Krøll håret eller sov med fletter. Gre så ut krøllene med volum tørrshampo. Anonymkode: 7ae87...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #5 Del Skrevet 1. juni 2024 Se etter shampo på life butikkene Forklar problemet ditt og få riktig der. Den jeg har brukt en stund nå er ute av sortiment, men det endret håret mitt totalt. Nå har jeg en fra finn og Gunnar, men er usikker på å fortsette på den. https://www.life.no/velvare/har/scalp-relief-shampo-250ml?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwjeuyBhBuEiwAJ3vuoQ4JU0HKJLJyuU3ff4BFHNIk5V_jeFFT9xqLAlzHb2-s_t5CsFbkoBoC6boQAvD_BwE Anonymkode: 7cacb...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Del Skrevet 2. juni 2024 Ikke bruk balsam! Anonymkode: d4c20...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå