AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #21 Del Skrevet 31. mai 2024 visp skrev (22 minutter siden): Jeg hadde faktisk kost meg med å si nei. Dette er ikke en venninne. Jeg hadde heller ikke brukt 3 timer på reise (tur-retur) for noe, om ikke det var noe jeg brant veldig for. Og over 4000,-. Veldig provoserende!! Hva slags tull er det hun skal kurse i? Kristen meditasjon Ts Anonymkode: 51c16...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 31. mai 2024 #22 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kristen meditasjon Ts Anonymkode: 51c16...507 Det kunne jeg tenkt meg å delta på!! Neida 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 31. mai 2024 #23 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kristen meditasjon Ts Anonymkode: 51c16...507 Skjønner at oppmøtet er labert da, ja:) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #24 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg har noen pågående MaryKay venner. Det er rene sekten. Anonymkode: bf65c...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #25 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kristen meditasjon Ts Anonymkode: 51c16...507 Det hørtes spennende ut….eller ikke! Anonymkode: 12f49...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #26 Del Skrevet 31. mai 2024 Du er hennes veninne, ikke hennes inntektskilde. Hun kan tilby deg kursplass, på lik linje med andre, men absolutt ikke mase, eller kreve, noe. Hun blander jobb og vennskap på en ufin måte. Alt du trenger å si er at du ikke vil/ kan. Det må hun selvsagt akseptere. En veninne krever ikke sponsing. Anonymkode: e7c6d...30d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 31. mai 2024 #27 Del Skrevet 31. mai 2024 Herlighet. Jeg har en kollega som arrangerer møter hvor man betaler inngangspenger. Det interesserer meg nada men hun maser om at jeg må møte opp. Finner på unnskyldninger. Det er jo håpløst at det må være sånn og at det er vi som må få dårlig samvittighet.. 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #28 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kristen meditasjon Ts Anonymkode: 51c16...507 Hjelpes, skjønner deg godt. Jeg har (hadde) en venninne som har blitt nyfrelst på mindfullness/meditasjon "finn din indre styrke" bla bla, og hun driver også å arrangerer kurs. Når hun til slutt innså at jeg IKKE er interessert, har det blitt stille. Synd, for hun var ei herlig jente før hun ble hjernevasket og tydeligvis kun ser på venner som mulighet til profitt. Jeg har dessverre ingen råd. Jeg ville ikke være med i "menigheten" og da er jeg ute. Anonymkode: 1a4d2...341 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #29 Del Skrevet 31. mai 2024 Oi sann. sikker på at dette er en venninne? Det går ikke an. ikke dra. Det er hennes ansvar at kurset suger, og du har ansvar for deg selv og egen helse. Anonymkode: e5d9a...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #30 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi sann. sikker på at dette er en venninne? Det går ikke an. ikke dra. Det er hennes ansvar at kurset suger, og du har ansvar for deg selv og egen helse. Anonymkode: e5d9a...88b Jeg har avlyst Ts Anonymkode: 51c16...507 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå