AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Del Skrevet 31. mai er det fint ? vi venter en gutt og storesøsteren heter Nina , kom gjerne med flere navn,men ønsker helst et på 4 bokstaver Anonymkode: cb5a8...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #2 Del Skrevet 31. mai Jens er blitt brukt veldig mye her de siste 5 åra iallefall. Jørgen og Johan er og fint til Nina Anonymkode: a4b07...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3 Del Skrevet 31. mai Jeg hører Stoltenberg når jeg såg navnene. Men begge navn er fine 😊 Anonymkode: 2537a...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 31. mai #4 Del Skrevet 31. mai Synes de passer bra sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5 Del Skrevet 31. mai takk for svar tror vi kanskje går for de, da Jens er et familienavn på begge sidene, samme med Nils ,men det blir altfor likt Anonymkode: cb5a8...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 31. mai #6 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg hører Stoltenberg når jeg såg navnene. Men begge navn er fine 😊 Anonymkode: 2537a...859 Første jeg tenkte 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå