AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Del Skrevet 30. mai 2024 Hei, jeg har en eks som er bipolar, vi gjorde det slutt for en måned siden. på 17 mai kontaktet eksen meg, han sa han savnet meg, og keg savnet han og trodde på alt han sa. Jeg og han begynte å prate også tenkte jeg at jeg skulle gi han en ny sjanse. Han ble plutselig veldig kald mot meg. Etter st vi pratet sammen i en uke. jeg begynte å spørre hva som var galt osv, han så på dette som syting og klaging. Jeg ble så lei av at han skulle snakke stygt til meg, jeg og han ble enig om å være venner, og jeg har følelser for han ennå, men tenkte det skulle gå greit å være venner, men jeg fikk så mikset singnaler fra han. Jeg var usikker på om han ville være venn eller prøve pånytt. Vi pratet sammen, og jeg sa at jeg ville begynne å date siden jeg ikke ville prøve pånytt. og plutselig sier han til meg at han skal være med en dame og hjelpe henne med bilen, også skulle de sole seg med henne, og jeg ble veldig såret og sint, også kommer han med persjonangrep mot meg, og dette gjore meg lei meg. Jeg sa at jeg ikke ville være venn med han. også sier han at han har den samme dama i armkeoken sin. Han Virket som han ble sjalu. dette var grunnen til at jeg slo opp med han, pågrunn av at han trykte meg ned når vi var kjæreste. Mitt spørsmål er, er alle bipolare sånn, eller er der bare noen? Anonymkode: 5243d...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Del Skrevet 31. mai 2024 Ingen er like. Men bipolare sier seg selv er litt opp og ned. Ustabile. Hold deg unna han. Anonymkode: 1b938...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 31. mai 2024 #3 Del Skrevet 31. mai 2024 Bipolare kan jo i perioder være mer ustabile enn andre, men alle bipolare er absolutt ikke sånn. Syns dette høres mer ut som personlighet enn selve sykdommen. Har selv bipolar lidelse type 2 og har aldri behandlet noen på denne måten. Høres lurt ut å bare avslutte å gå videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #4 Del Skrevet 31. mai 2024 Dette er mer personligheten hans tror jeg. Hold deg unna slike menn. Anonymkode: 0cfcf...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Del Skrevet 2. juni 2024 Aldri vær venn med en eks, samarbeid om felles barn går greit, men venner går dårlig Anonymkode: 8ddd6...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå