Gå til innhold

Vi som ELSKER Temu ( og kun de😉)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk knallfin, selvklebende tapet i posten i dag 🤩 Den kan tas av igjen om man angrer/ vil ha et annet sted, og jeg finner ikke tilsvarende i Norge :)

Anonymkode: 95e0b...c87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk knallfin, selvklebende tapet i posten i dag 🤩 Den kan tas av igjen om man angrer/ vil ha et annet sted, og jeg finner ikke tilsvarende i Norge :)

Anonymkode: 95e0b...c87

Du, det der har jeg også tenkt på å kjøpe. Men har vært skeptisk pga kvalitet og uttrykk. Kan ikke du si hvordan det gikk å montere det, og hvordan resultatet ble?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (52 minutter siden):

Du, det der har jeg også tenkt på å kjøpe. Men har vært skeptisk pga kvalitet og uttrykk. Kan ikke du si hvordan det gikk å montere det, og hvordan resultatet ble?

Har en større malejobb foran meg før jeg limer den på, men kan si at kvaliteten så veldig bra ut og trykket helt som jeg håpet :)

Skal oppdatere etter jeg har limt den på 👍

Anonymkode: 95e0b...c87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noe dekor og kunstige blomster/grønt, noen plakater som skal settes inn i rammer ifm styling når huset skal legges ut for salg. Billig  altså. Og fint.

Selv gubben kommenterte treredskapene. Flott farge og fine.

Anonymkode: 916a1...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet alt fra truser til kjøkkenredskaper til sko, fornøyd med alt bortsett fra to kjoler som ikke passet i passform, ikke noe problem å returnere. 

Har forøvrig kjøpt både jakker, cardigans og flere andre kjoler som er kjempefine. Målene i klesannonser stemmer veldig bra. 

Det jeg liker best er at jeg kan finne absolutt alt. Temu har et ekstremt bra utvalg. For eksempel har jeg funnet masse smarte hjelpemidler til min syke, gamle bestemor, som koster ti ganger så mye på enklere liv og spesialbutikker. 

Anonymkode: 56eed...334

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (På 19.6.2024 den 12.52):

Du, det der har jeg også tenkt på å kjøpe. Men har vært skeptisk pga kvalitet og uttrykk. Kan ikke du si hvordan det gikk å montere det, og hvordan resultatet ble?

Kan melde om stor suksess 🥳god lim, så den kunne brukes på ny når jeg tok den ned. Kvaliteten er tykk, som en blanding av vanlig tapet og tykkere badetomstapet. 

Anonymkode: 95e0b...c87

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (På 31.5.2024 den 12.56):

Kort eller Klarna.

Hallo? Betaler med Vipps. Returnerer jeg, så er pengene tilbake i vipps og på kredittkortet fortere enn svint. 
Klarna er å be om trøbbel, hvis noe går galt. 
 

Dere som har kjøpt sko og spesielt kjoler, kan dere legge inn link/bilde? Venter på en kjole og tørr ikke bestille flere får jeg ser at tøyet er ok. 

Anonymkode: 39926...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 0.38):

Hei! Har handlet litt småting fra før. Nå fant jeg 5 ting til 100 akkurat men det gikk ikke. Måtte handle for minst 300. Er det sånn? 

Anonymkode: dd1a7...380

Nå er det kr. 330. Men du kan handle ting og returnere, for å komme opp beløpet. 
Irriterende at man bare kan returnere til Helthjem hentested. 
 

Står at gratis frakt er kampanje, noen som bet om de skal ha betalt for frakt i fremtiden? Og hvor mye? 
 

Anonymkode: 39926...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 17.59):

Hallo? Betaler med Vipps. Returnerer jeg, så er pengene tilbake i vipps og på kredittkortet fortere enn svint. 
Klarna er å be om trøbbel, hvis noe går galt. 
 

Dere som har kjøpt sko og spesielt kjoler, kan dere legge inn link/bilde? Venter på en kjole og tørr ikke bestille flere får jeg ser at tøyet er ok. 

Anonymkode: 39926...6bd

Det har aldri gått galt og gjør det det, er det ikke så nøye og jeg aldri returnerer noe.

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt hjelpemidler på Temu. Billig, og overraskende god kvalitet. Kunne få på hjelpemiddelsentralen her, men det er tungt, ubehagelig å bruke og vanskelig å frakte. Har lett ellers her i landet, og det jeg trenger koster flere tusen. På Temu kostet det 400 kroner. 

Anonymkode: 7ef7e...965

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger.

Sciurus, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt så glad i å bruke tankini som badetøy, de har så mange fine på Temu. Har kjøpt 4 stk derfra, brukt i basseng mange ganger, er fortsatt like fine. Må bestille en størrelse større enn hva jeg bruker ellers da.

Anonymkode: 72c1e...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel, dere (og noen av vennene mine) har klart å overtale/friste meg... (Jeg skrev et skeptisk innlegg tidligere som tydeligvis har blitt ryddet vekk). Jeg har nå bestilt t-skjorter til meg og samboeren, en cardigan og noen plakater/bilder til hyttedoen. Er veldig spent på kvalitet og størrelse på klærne.

Anonymkode: d093a...90c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så str er normale hos Temu? så bra da, da kan jeg kjøpe bukser overdeler osv i str M som er min str?

Anonymkode: f6496...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 18.05):

Nå er det kr. 330. Men du kan handle ting og returnere, for å komme opp beløpet. 
Irriterende at man bare kan returnere til Helthjem hentested. 
 

Står at gratis frakt er kampanje, noen som bet om de skal ha betalt for frakt i fremtiden? Og hvor mye? 
 

Anonymkode: 39926...6bd

Returfrakt til Kina høres billig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så str er normale hos Temu? så bra da, da kan jeg kjøpe bukser overdeler osv i str M som er min str?

Anonymkode: f6496...07c

Tror størrelsene er litt små. Men spørs hva du sammenligner med. Kjøpte en ytterjakke,, syntes den var litt knapp på lengden  mens vidden var grei i forhold til min vanlige størrelse i fysiske norske butikker. (Jakken ble returnert, og når pakken var levert i butikken, så var pengene tilbake på vipps og dagen etter på kredittkortet. Ikke slik som andre nettbutikker der du må vente til varene er tilbake i nettbutikken før du får pengene tilbake.)

Se på målene og om det er eu størrelse eller asiatisk størrelse. 
 

Jeg bestilte flere kjoler, venter på en bukse og en ytterjakke. 

Anonymkode: 39926...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bvp skrev (4 minutter siden):

Returfrakt til Kina høres billig ut.

Du betaler verken frakt eller returfrakt.
Min tanke er å kjøpe det jeg ser vi kan bruke før politikerne strammer inn og gjør Temu like dyr som andre nettbutikker. 

Anonymkode: 39926...6bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt ca 3000. Det meste er litt kunst- og hobbyutstyr. Tok sjansen på noe akvarellpapir i 100% bomull, noe som er relativt dyrt i Norge. Kjøper ikke pigmenter eller maling på Temu. Mye småtteri ellers, noe katteutstyr også, f.eks en matte til å ha under kattedoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...