AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Del Skrevet 30. mai Er ute etter en film jeg ikke husker hva den het. Handling: Det var en nonne i kirken som ble voldtatt av en soldat under krigen. Damen fødte en jente. Da jenta var blitt 6-7 år ble hun tatt fra mammaen for hun hadde feber. Jenta ble lagt inn i et badekar, mens moren ble låst inne på rommet. Jenta druknet ved et uhell og moren hang seg selv på rommet. Gjenferdet til begge gikk igjen i kirken i mange mange år. Tilslutt var det en jente som hadde overnaturlige evner som slapp gjenferdet til mammaen ut av rommet og mor og datter ble gjenforent. Håper noen vet hvilken film jeg skriver om. Anonymkode: 0a08f...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Del Skrevet 30. mai Norsk eller engelsk? Anonymkode: 76b15...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 30. mai #3 Del Skrevet 30. mai Er den gammel? Før år 2000? Før 1990? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bafrin Skrevet 30. mai #4 Del Skrevet 30. mai Spansk, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bafrin Skrevet 30. mai #5 Del Skrevet 30. mai Fighter83 skrev (Akkurat nå): Er den gammel? Før år 2000? Før 1990? Tror den var lagd etter 2000. Husker ikke helt altså🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bafrin Skrevet 30. mai #6 Del Skrevet 30. mai (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Norsk eller engelsk? Anonymkode: 76b15...280 Spansk, tror jeg. Endret 30. mai av Bafrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Del Skrevet 30. mai https://www.imdb.com/title/tt19175696/?ref_=ext_shr_lnk Anonymkode: 1c20e...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bafrin Skrevet 30. mai #8 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.imdb.com/title/tt19175696/?ref_=ext_shr_lnk Anonymkode: 1c20e...68c Ja, det er den! Tusen tusen takk🙏❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå