AnonymBruker Skrevet 9. juni #41 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kan noen av dere som har gått privat skrive hvor/hvilken klinikk og litt om hva som gjorde det bra? Samboer og jeg har nå prøvd i 1,5 år og vi (dvs. jeg) har blitt henvist til det offentlige, men da med 8 mnd ventetid.. Og det er vel kun snakk om oppstartsamtale. Jeg er 32 og føler at tiden løper fra meg, samtidig som min store frykt er at vi blir kasteballer i det offentlige og/eller at tilbudet er dårlig og lite tilrettelagt for enkeltindividers behov. Vurderer derfor å gå privat, men har ingen venner som har måttet gå den ruta og har liksom ingen å spørre om erfaringer.. Vi bor sentralt på østlandet, så noe rundt Oslo er mest aktuelt for vår del. (Ikke for å kuppe tråden din, TS.. ) Anonymkode: 2a9ba...4bd Vi har vært sånn halvveis fornøyd med Medicus. Hvis de ikke gjør oss gravide så går vi til Hausken. Har hørt veldig mye bra om dem og de virker enda mer alternative og behjelpelige dersom deres standard opplegg ikke gir resultater. Angrer på at vi ikke valgte Hausken til å begynne med, men jeg vet jo ikke om mitt inntrykk av at de er bedre stemmer. Anonymkode: 6ec59...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #42 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan noen av dere som har gått privat skrive hvor/hvilken klinikk og litt om hva som gjorde det bra? Samboer og jeg har nå prøvd i 1,5 år og vi (dvs. jeg) har blitt henvist til det offentlige, men da med 8 mnd ventetid.. Og det er vel kun snakk om oppstartsamtale. Jeg er 32 og føler at tiden løper fra meg, samtidig som min store frykt er at vi blir kasteballer i det offentlige og/eller at tilbudet er dårlig og lite tilrettelagt for enkeltindividers behov. Vurderer derfor å gå privat, men har ingen venner som har måttet gå den ruta og har liksom ingen å spørre om erfaringer.. Vi bor sentralt på østlandet, så noe rundt Oslo er mest aktuelt for vår del. (Ikke for å kuppe tråden din, TS.. ) Anonymkode: 2a9ba...4bd Anbefaler Hausken på det varmeste. Veldig flinke, de lytter til deg og dine behov og er ikke rigide på noe. De prøver nok det som prøves kan, noe som heldigvis gjorde meg gravid etter 5 år som prøvere med 6 aborter. Anonymkode: ec56b...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #43 Del Skrevet 10. juni Fame skrev (På 2.6.2024 den 10.20): Dere som klager så på offentlig, var alle dere på riksen? For de hører jeg mye dritt om. Jeg var i Porsgrunn og synes de var helt fantastiske jeg var i Porsgrunn og må vare si at jeg ikke syns de var fantastiske nei. lite informasjon og måtte mase meg til å få snakke med lege etter mislykket første runde når alle eggene døde. viste seg at forklaringen sykepleier hadde gitt meg var helt feil og når jeg endelig fikk snakket med lege bekreftet han at sykepleier «sikkert har sett litt for på bildene». Noe som jeg syns er helt uakseptabelt. De burde være sikre før de går ut med bastant informasjon. Når vi var på sykehuset var de kjempeflotte alle sammen. Men kommunikasjonen imellom timene var dårlig syns jeg. Anonymkode: ef9ca...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå