AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Del Skrevet 30. mai 2024 Kun snappet litt.... virker det helt despo? Anonymkode: 363ab...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 30. mai 2024 #2 Del Skrevet 30. mai 2024 Nei? Det er smart å møte noen tidligst mulig, slik at du slipper å bruke uker på å chatte og snappe med noen du uansett aldri hadde kjemi med. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Del Skrevet 30. mai 2024 Bombasi skrev (32 minutter siden): Nei? Det er smart å møte noen tidligst mulig, slik at du slipper å bruke uker på å chatte og snappe med noen du uansett aldri hadde kjemi med. Veldig sant Anonymkode: 363ab...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Del Skrevet 30. mai 2024 Han vil bare møte meg så kjapt. Han er 28 og jeg 36🥴 Anonymkode: 363ab...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Del Skrevet 30. mai 2024 Nei det er bedre det enn å snakke så lenge at man blir lei. Anonymkode: 2b945...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Del Skrevet 30. mai 2024 Enig med bombasi, et møte så raskt som mulig er bra. Da finner du fort ut om det er noe kjemi. Hvorfor snappe og tekste i 3 måneder, for så å møtes og innse at man har kastet bort 3 måneder. Anonymkode: 7f7bd...b65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 30. mai 2024 #7 Del Skrevet 30. mai 2024 Hvorfor skulle det være ett problem? Om alt klaffer 🤷♀️ hva er vitsen med å hale ut tiden bare for syns skyld tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Del Skrevet 30. mai 2024 Men en 28åring er ganske ungt vel? Anonymkode: 363ab...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 30. mai 2024 #9 Del Skrevet 30. mai 2024 Det er ikke rart å møtes tidlig. Men vær forsiktig og møt ham på et offentlig sted med en exit plan, som også hadde vært rådet mitt om dere hadde tekstet i 5 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #10 Del Skrevet 30. mai 2024 Helene1982 skrev (16 minutter siden): Det er ikke rart å møtes tidlig. Men vær forsiktig og møt ham på et offentlig sted med en exit plan, som også hadde vært rådet mitt om dere hadde tekstet i 5 mnd. Tenker bare selv om dette er en ung kåt en, du vet de er lystne og gar behovet når de er 28år. Mulig han ser spenning i ei på 36. Det jeg tenker litt på😶 Anonymkode: 363ab...f7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 30. mai 2024 #11 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker bare selv om dette er en ung kåt en, du vet de er lystne og gar behovet når de er 28år. Mulig han ser spenning i ei på 36. Det jeg tenker litt på😶 Anonymkode: 363ab...f7f Jeg tenker ikke at 29 og 36 er en unaturlig aldersforskjell. Behovet kan både være sex, forhold og barn for dem begge aldersmessig. Jeg tror ikke det er mer spennende for en fyr på 28 å ligge med en på 36 enn en på 31. om han kun er ute etter sex, er det vanskelig å di noe om. Om du vet hva du er ute etter, ville jeg begynt der … 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #12 Del Skrevet 30. mai 2024 Foretrekker også raskt avtale om date innen kort tid. Han jeg dater nå, matcha 15. avtalte date 16. og møttes 17. Anonymkode: b4c96...752 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #13 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Tenker bare selv om dette er en ung kåt en, du vet de er lystne og gar behovet når de er 28år. Mulig han ser spenning i ei på 36. Det jeg tenker litt på😶 Anonymkode: 363ab...f7f Har 28 så veldig høy lyst? Og har ikke 36 åringer så mye lyst? Sikker på at du ikke har rosa briller på hvor ung han virker utifra at du er eldre enn han, enn at han egentlig er så vill og viril at det vil ha en betydning på måten du bekymrer deg over dette? Anonymkode: 2698b...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #14 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har 28 så veldig høy lyst? Og har ikke 36 åringer så mye lyst? Sikker på at du ikke har rosa briller på hvor ung han virker utifra at du er eldre enn han, enn at han egentlig er så vill og viril at det vil ha en betydning på måten du bekymrer deg over dette? Anonymkode: 2698b...eec Har truffet noen i midten av 20årene tidligere, de var veldig. Joda 30åringer kan nok sikkert være like lystne. Jeg er det selv så det passer jo igrunnen bra Anonymkode: 363ab...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #15 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg synes begge deler funker. Tidligere var jeg nok mer på lengre chatting, nå er jeg mer for å møtes ganske kjapt. Eksen møtte jeg etter 3-4 korte meldinger, han er ikke chatte-person. Men det var full klaff og vi var sammen ett år. Ulikhetene våre som førte til brudd hadde uansett ikke kommet frem om vi hadde chattet ett halvt år før vi møttes... AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tenker bare selv om dette er en ung kåt en, du vet de er lystne og gar behovet når de er 28år. Mulig han ser spenning i ei på 36. Det jeg tenker litt på😶 Anonymkode: 363ab...f7f Dette vil du nok raskere finne ut av om du møter han for en øl, enn om du chatter med han lenge. Noen ser spenning i eldre kvinner, andre ser på de som bedre match enn damer på egen alder. Anonymkode: 33418...b6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #16 Del Skrevet 31. mai 2024 Har du spurt hva han ser etter? Det er spørmålet som gjelder om du tror han bare er ute etter sex. Samt å ikke hoppe til sengs med han på første date om du ikke vil at det kun skal bli sex. Anonymkode: ae9be...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #17 Del Skrevet 31. mai 2024 Ta det fra hun som alltid ville chatte en del først før hun møtte noen, som i dag skal gifte seg med den eneste hun noen sinne møtte spontant etter å så vidt ha chattet med han... det siste har vist seg å være det beste, i mitt tilfelle hvertfall. Man bygger ikke opp noen forventninger eller skaper et urealistisk bilde av en person en møter kjapt, for det rekker man ikke. Anonymkode: 03131...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #18 Del Skrevet 31. mai 2024 Helene1982 skrev (16 timer siden): Det er ikke rart å møtes tidlig. Men vær forsiktig og møt ham på et offentlig sted med en exit plan, som også hadde vært rådet mitt om dere hadde tekstet i 5 mnd. Han skal hjem her, men det er fordi jeg er lusefattige og ikke tid til å ut å spise😅 Så jeg foreslo det. Skal nok ikke være intime men håper det er kjemi. Merker det er en slags deilig kjemi bare gjennom snappen, nesten kribling. Stemmer dette kanskje? Anonymkode: 363ab...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #19 Del Skrevet 31. mai 2024 Bombasi skrev (17 timer siden): Nei? Det er smart å møte noen tidligst mulig, slik at du slipper å bruke uker på å chatte og snappe med noen du uansett aldri hadde kjemi med. Hadde helt motsatt taktikk jeg. Brukte god tid på å bli kjent på chatt og tlf for å vite hvem jeg møter. Tror det er en av grunnene for at jeg aldri har hatt noen dårlig tinderdate, siden jeg alltid visste på forhånd at det ville bli hyggelig, match eller ikke Anonymkode: ef3bd...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #20 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tenker bare selv om dette er en ung kåt en, du vet de er lystne og gar behovet når de er 28år. Mulig han ser spenning i ei på 36. Det jeg tenker litt på😶 Anonymkode: 363ab...f7f 28 og 36 er ikke sååå stor forskjell. Anonymkode: 7e790...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå