AnonymBruker Skrevet 30. mai #21 Del Skrevet 30. mai Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Ja? I og med at problemstillingen går ut på at det løser seg opp i vann, så er det ikke det vanskelig å konkludere med, eller? Det kan diskuteres. PVA-plast løses jo opp i vann. Anonymkode: 67244...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #22 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er det for noe å si? Anonymkode: 514dd...0ef Helt vanlig ting å si når noen snakker høylytt og indignert om noe de åpenbart IKKE har peiling på. Men ta det med ro: Vi er alle anonyme her og ingen av oss kjenner trådstarters identitet. Anonymkode: 35dbd...faf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #23 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan diskuteres. PVA-plast løses jo opp i vann. Anonymkode: 67244...39c Men nå er det polymer som er brukt på slike tabletter. Ønsker du bare å krangle? Anonymkode: bb59b...bb9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #24 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men nå er det polymer som er brukt på slike tabletter. Ønsker du bare å krangle? Anonymkode: bb59b...bb9 Nei. Anonymkode: 67244...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #25 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Anonymkode: 67244...39c Så flott. Ha en fin kveld, da. Anonymkode: bb59b...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #26 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Plasten løser seg opp i vannet å blir til mikroplast. Hvorfor setter ikke politikerne ett forbud mot dette. Det er ert stort problem.Jeg kjøper bare oppvaskpulver i pulver form. Men har vært andre steder å ser de bruker de plast oppvask tablettene😣 Anonymkode: 2b3de...4d7 Dette er en del av statens ønske om å ødelegge kroppene våre.. LItt som de får flyselskapene til å spre kjemikalier Anonymkode: 2d6e5...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #27 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er en del av statens ønske om å ødelegge kroppene våre.. LItt som de får flyselskapene til å spre kjemikalier Anonymkode: 2d6e5...11a Nei. Anonymkode: bb59b...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #28 Del Skrevet 30. mai Djungelvrål skrev (1 time siden): Jeg har alltid innbilt meg at denne filmen var av gelatin. Men da hadde jo store deler av befolkningen selvsagt ikke kjøpt de. De skal ikke spises... Det er ikke en veldig stor del av befolkningen som har en så vegansk/vegetarisk lovsstil at de ikke engang aksepterer gelatin i annet enn mat. Anonymkode: 426e6...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #29 Del Skrevet 30. mai Livsstil* Anonymkode: 426e6...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #30 Del Skrevet 30. mai Dårlig trolling, prøv igjen. Anonymkode: d0c23...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #31 Del Skrevet 30. mai Etter jeg fikk tiktok har jeg innsett at sørasiatiske bruker mer søppel enn en famile bruker på en dag i Norge. Anonymkode: 6238b...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #32 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Etter jeg fikk tiktok har jeg innsett at sørasiatiske bruker mer søppel på et måltid/drikke enn en famile bruker på en dag i Norge. Anonymkode: 6238b...763 Anonymkode: 6238b...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #33 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Plast løser seg ikke i vann. Det ville vært veldig uproduktivt å pakke inn vaskemiddelet i noe som holdt vann utenfor og vaskemiddel på innsiden. Anonymkode: e35e9...555 Jo da PVA (Polyvinylalkohol) er plast som løser seg opp i vann. Anonymkode: b3284...701 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #34 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jo da PVA (Polyvinylalkohol) er plast som løser seg opp i vann. Anonymkode: b3284...701 Det er allerede poengtert. Anonymkode: 67244...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #35 Del Skrevet 31. mai Gøy at ts bruker 'oppvaskpulver i pulverform'. Da bruker jo jeg oppvasktabletter i tablettform. Eller er det egentlig oppvaskpulver i tablettform? 😄 Anonymkode: 9b34d...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. juni #36 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (På 30.5.2024 den 22.22): De skal ikke spises... Det er ikke en veldig stor del av befolkningen som har en så vegansk/vegetarisk lovsstil at de ikke engang aksepterer gelatin i annet enn mat. Anonymkode: 426e6...7a6 Det hadde vært mye mer miljøvennlig å bruke gelatin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #37 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 19.46): Gøy at ts bruker 'oppvaskpulver i pulverform'. Da bruker jo jeg oppvasktabletter i tablettform. Eller er det egentlig oppvaskpulver i tablettform? 😄 Anonymkode: 9b34d...a21 Så gøy og givende det er å drite ut andre... Anonymkode: 96e00...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå