Gå til innhold

Hvor mye har du til forbruk pr. dag?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Oi, dette er veldig mye. Sparer du noe, eller betaler boliglån?

Kjipt, du får ha lykke til!

Anonymkode: 6bc15...7e2

Betaler boliglån (jeg bant renta på 10 år i 2021 til 1,7 % så kan ikke betale inn ekstra uten å bryte fastrenteavtalen). Vi bruker jo langtfra så mye pr dag så jeg sparer ca 40000 kr i måneden.

Anonymkode: 2d95c...e1e

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva slags jobb har du?

Anonymkode: 618d0...3ec

Jeg jobber som CFO, i tillegg til å drive mitt eget selskap på si. Har utbetalt med lønn fra begge steder, barnebidrag og utvidet barnetrygd for ett barn har jeg utbetalt 127.675 kr pr måned. 

Anonymkode: 2d95c...e1e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 500 kr pr dag. Hvor mye mannen har i tillegg vet jeg ikke. Vet hva han har i lønn. Men jeg vet ikke hvor mye han sparer. Vi er bare to sammen no. Ungene er ute av redet. 

Anonymkode: fecf7...c01

AnonymBruker
Skrevet
Luksusbia skrev (1 time siden):

Shit, det er jo god grunn til å søke sosialhjelp da eller spise middag gratis hos venner😅

Uføre får ikke sosialhjelp. 

Anonymkode: 894e1...984

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke penger hver dag.

Anonymkode: 46076...3a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg bruker ikke penger hver dag.

Anonymkode: 46076...3a5

Det er snakk om et snitt, ta det du har i måneden og del f. eks. på 30 eller 31 eller 30,5......

Anonymkode: 6bc15...7e2

Skrevet

Enslig mann 38. Har ca 1000kr til daglig forbruk etter alle regninger, samt månedlig sparing er gått. 

AnonymBruker
Skrevet

Ca, 600 pr dag. Så det er jo halve matbudsjettet, boliglån, dyremat/klipp, transport og strøm.

Anonymkode: 1f33e...d6c

Skrevet

Jeg har omtrent 660kr å bruke "hver dag". 

Men mannen min har sikkert dobbelt, vi er gift og har to småbarn. 

Det kan gå mange dager der jeg f eks ikke bruker noen penger i det hele tatt. 

Ettersom jeg noterer ned alt jeg bruker av penger, så dropper jeg ofte den "lille" turen på butikken som ikke er nødvendig. 

Skrevet

en 50 lapp pr dag i mat og så kommer litt alkohol og mye reising..så litt blir det. begrenser meg til 10k pr mnd :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opererer med et ca budsjett på 2500 pr uke, det skal dekke alt av vanlig husholdningsdrift, bensin osv. De fleste ukene klarer jeg å holde meg til det. Vi er 2 stk voksne. Lar det gå litt sport i hvor billig vi kan klare å lage mat, som også er næringsrik.  Vi spiser lite ferdigmat og mest rene matvarer som grønnsaker, belgfrukter og fisk/kylling. Spiser ganske lite kjøtt. Ren man metter lengre og regulerer i større grad mstlyst/cravings på usunne ting.

Krever litt planlegging, men selve matlagingen tar ikke lenger tid. Hater å handle, så mye kreativt er blitt til som følge av å tømme skapene.

Anonymkode: bfcd6...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...