Gå til innhold

Jeg vet dette kommer til å høres helt sprøtt ut

Potetjinta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette har alt å si for hvor lett du finner noen til å date venninna di.

Anonymkode: 0ad84...0a5

vel mannen hennes så jo råd for henne så da gjør sikkert mange andre menn det og??? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 hours ago, AnonymBruker said:

Dette har alt å si for hvor lett du finner noen til å date venninna di.

Anonymkode: 0ad84...0a5

Er a fin nok så er jeg villig til og gjøre jobben på *dugnad*.

Anonymkode: d4cb4...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hun vil ikke date deg. Det er ikke sånn at denne veninna faktisk kommer til å like noen bare ts gjør dem oppmerksomme på nummeret hennes. Hva har du tenkt å gjøre?

Wtf.

Anonymkode: d3492...74c

Spiller man kortene riktig så vil hun like vedkommende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei omvendt på KG. Den single har alltid ansvar for den andres ekteskap, ikke bedrageren selv. 

Anonymkode: 5df1a...85d

Ikke lyv.

Det menes at BEGGE to har ansvar, det er to om utroskapen.

Den som er gift/samboer har det største ansvaret, men den som blir med på utroskap bærer også ansvar. Selvsagt.

En som er single og som tar et valg om å innlede noe med en gift mann/kvinne, gjør gjennom det valget seg medskyldig i utroskap.

Anonymkode: d47da...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spiller man kortene riktig så vil hun like vedkommende.

Nei. Dette er ikke en dramafilm.

Ingen skal spille noen kort. Hun må ta tak i forholdet, droppe veninna og slutte å invitere fremmede mennesker og gjøre vondt verre.

Anonymkode: d3492...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe… tja, kanskje det? 😂

Skulle i så fall selvfølgelig ikke hatt "betalt", det ville være lønn nok i seg selv å få kveste denne drittkjerringa emosjonelt.

Men det er vel ikke det du er ute etter. Og Danmark blir uansett litt langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nei omvendt på KG. Den single har alltid ansvar for den andres ekteskap, ikke bedrageren selv. 

Anonymkode: 5df1a...85d

På KG er det mannens skyld, uansett hvem som er hvem.

Anonymkode: 6b79f...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
Potetjinta skrev (På 30.5.2024 den 5.05):

Hvor kan man få kontakt med menn som vil være villige til å bli interessert i venninne/date venninne?

Ønsker ikke å bli gjenkjent så endret min historie men her hagler det jo inn med helt grusomme meldinger.. Siden dette trigget mange så endrer jeg historien til den ekte historien:

Venninna mi har vært utro med min mann. Far til mine barn. Hun driver og sender han meldinger jevnlig. Ønsker bare en som kunne vist henne interesse i håp om at ting avsluttes. SÅNN. JA han er en jævlig mann. Men jeg gjør dette for barna. Jeg ligger våken om nettene og har sikkert mistet vettet. Men dette gjør så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meh.

Ønsker kun tips til hvor jeg kunne ha sjekket dette ut. Uten at jeg skal legge inn noen bestilling her ikveld… Vi bor i Danmark

Har du noen bra oppskrifter på sjokoladekake du kan dele med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...