Potetjinta Skrevet 30. mai 2024 #1 Del Skrevet 30. mai 2024 (endret) Hvor kan man få kontakt med menn som vil være villige til å bli interessert i venninne/date venninne? Ønsker ikke å bli gjenkjent så endret min historie men her hagler det jo inn med helt grusomme meldinger.. Siden dette trigget mange så endrer jeg historien til den ekte historien: Venninna mi har vært utro med min mann. Far til mine barn. Hun driver og sender han meldinger jevnlig. Ønsker bare en som kunne vist henne interesse i håp om at ting avsluttes. SÅNN. JA han er en jævlig mann. Men jeg gjør dette for barna. Jeg ligger våken om nettene og har sikkert mistet vettet. Men dette gjør så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meh. Ønsker kun tips til hvor jeg kunne ha sjekket dette ut. Uten at jeg skal legge inn noen bestilling her ikveld… Vi bor i Danmark Endret 30. mai 2024 av Potetjinta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #2 Del Skrevet 30. mai 2024 Det ER sprøtt og du er litt slem og. Betale noen for å date venninna di, du snakker egentlig om prostitusjon her, en ting er at hun har mistet troen og ikke finner noen, men du har heller ikke mye tro om du tror du må betale en mann for å like henne? Anonymkode: 430e6...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Del Skrevet 30. mai 2024 Det der skal du bare legge fra deg. Uansett hvor vellykket det hadde vært - hadde jeg i ettertid fått greie på at en venninne av meg BETALTE fyren for å treffe meg så hadde det vært game over for det vennskapet. Pluss jeg hadde følt meg enda verre enn jeg i utgangspunktet gjorde. Anonymkode: e9473...851 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 30. mai 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 30. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det ER sprøtt og du er litt slem og. Betale noen for å date venninna di, du snakker egentlig om prostitusjon her, en ting er at hun har mistet troen og ikke finner noen, men du har heller ikke mye tro om du tror du må betale en mann for å like henne? Anonymkode: 430e6...db6 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det der skal du bare legge fra deg. Uansett hvor vellykket det hadde vært - hadde jeg i ettertid fått greie på at en venninne av meg BETALTE fyren for å treffe meg så hadde det vært game over for det vennskapet. Pluss jeg hadde følt meg enda verre enn jeg i utgangspunktet gjorde. Anonymkode: e9473...851 Jeg har endret på historien så hun ikke skal bli kjent igjen. Skal ikke rett inn og bestille men bare titte og bare se anno første omgang. Endret 30. mai 2024 av Potetjinta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Del Skrevet 30. mai 2024 Potetjinta skrev (3 minutter siden): Jeg har endret på historien så hun ikke skal bli kjent igjen. Skal ikke rett inn og bestille men bare titte og bare se anno første omgang. Fy faen for en elendig venninne du er... Anonymkode: e9473...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fy faen for en elendig venninne du er... Anonymkode: e9473...851 Føler vel i så fall begge er elendige venninner. Ligge med mannen til venninna di? Det hadde satt stopper for det vennskapet umiddelbart…. Anonymkode: 591f3...7ac 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Del Skrevet 30. mai 2024 Hvorfor er du fortsatt venn med en dame som mannen din har vært utro med? Anonymkode: 5f74c...252 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Del Skrevet 30. mai 2024 WTF! Sykeste planen jeg har hørt, kast ut dusten og dropp venninna. Anonymkode: 51ab6...81e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #9 Del Skrevet 30. mai 2024 Hun venninna di, hvor fin er hun på en skala 1-10? Anonymkode: d8054...65c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #10 Del Skrevet 30. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hun venninna di, hvor fin er hun på en skala 1-10? Anonymkode: d8054...65c Dette har alt å si for hvor lett du finner noen til å date venninna di. Anonymkode: 0ad84...0a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #11 Del Skrevet 30. mai 2024 Du kan ikke gjøre dette. Jeg anser det egentlig imot loven å gå inn på et anonym forum, hvor alt det du sier også bare kan være en løgn skapt av deg. Hva om dette veninna ikke engang har gjort noe eller ikke er en veninne heller? Å så skal du til en gjeng med mennesker du heller ikke ser, hvor noen av dem er seksuelle utskudd, bare sende noen til venninna di? Gi dem identitetn til en kvinne en desperat og omsorgsløs gjeng med desperate menn skal hevne på for deg? Jeg er imot utroskap, men dette blir for mye og direkte farlig. Kutt henne ut, å helst kutt mannen ut også. Å oppå alt skal noen komme til Danmark? For alt vi vet er du en fordømt menneskesmugler eller morder som lokker til deg noen uten kritiske tanker i hodet. Anonymkode: d3492...74c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #12 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun venninna di, hvor fin er hun på en skala 1-10? Anonymkode: d8054...65c Hun vil ikke date deg. Det er ikke sånn at denne veninna faktisk kommer til å like noen bare ts gjør dem oppmerksomme på nummeret hennes. Hva har du tenkt å gjøre? Wtf. Anonymkode: d3492...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #13 Del Skrevet 30. mai 2024 Så du vil betale noen for å date venninna di, i håp om at hun skal bli stupforelsket i den nye å la din mann være i fred? Eller bare finne noen som er villige til å gi henne en sjanse, som en slags blinddate? Sånn hvis vi ser bort i fra etikken i det, så er det veldig vanskelig å se for seg at du skal lykkes med dette prosjektet. Målet ditt er jo at utroskapen skal ta slutt. Først og fremst må jo hun være åpen for denne nye flørten, og hvis hun har en «hang-up» på din mann, så er det langt fra sikkert at hun er det minste interessert. Videre skal det jo godt gjøres å treffe så blink at både hun og han vil fortsette forholdet. Spesielt hvis han er en betalt/innleid flørt. På et eller annet tidspunkt vil han vel ikke gidde mer? Da vil hun jo bare gå tilbake til din mann etterpå, ikke sant? Finner hun og mannen din ut om dette prosjektet, vil de antakelig bli rasende på deg - og det vil i alle fall ikke redde forholdet ditt. Da blir hun et offer, og du blir den sprø personen som sender mannen din enda lenger inn i armene hennes. Anonymkode: 4501c...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #14 Del Skrevet 30. mai 2024 En ting til: Du må tenke på sikkerheten hennes oppi alt dette her. En slik type henvendelse der du nærmest lodder henne ut til høystbydende, til fremmede menn, vil kunne tiltrekke seg menn som har helt andre ting enn et sunt forhold i tankene. Normale menn finner seg ikke kjæreste på denne måten, gjennom et slags hevnopplegg rigget av en sint venninne. Anonymkode: 4501c...a7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 30. mai 2024 #15 Del Skrevet 30. mai 2024 Om vil gjøre det beste for barna så kutter du ut psycho oppførsel og tankesett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #16 Del Skrevet 30. mai 2024 Hvorfor kvitter du deg ikke med mannen? Må du på død og liv bo med han? Forsvinner venninna di, finner han seg ny. Anonymkode: 5df1a...85d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #17 Del Skrevet 30. mai 2024 Hva hindrer mannen din i å være utro med ei annen om venninnen din forsvinner? Både du og barna vil nok få det mye bedre om du bryter både med venninnen din og mannen. Da har du selvrespekt, og barna lærer av sin mor at de ikke skal finne seg i hva som helst, noe som er viktig lærling til de selv skal møte partnere. De vil sannsynligvis også på sikt få en mor som har det mye bedre, som har mulighet til å finne en mann som virkelig elsker og respekterer henne. Stå opp for deg selv på en verdig måte, ikke la dårlige mennesker dra deg ned i gjørma. Du fortjener bedre, TS!❤️ Og du ER bedre enn det du surrer med her. Anonymkode: 7522c...59b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #18 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det der skal du bare legge fra deg. Uansett hvor vellykket det hadde vært - hadde jeg i ettertid fått greie på at en venninne av meg BETALTE fyren for å treffe meg så hadde det vært game over for det vennskapet. Pluss jeg hadde følt meg enda verre enn jeg i utgangspunktet gjorde. Anonymkode: e9473...851 Men det er helt greit å ligge med mannen til venninnen, og sørge for at en familie blir oppløst. Anonymkode: 83a2e...1d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #19 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler vel i så fall begge er elendige venninner. Ligge med mannen til venninna di? Det hadde satt stopper for det vennskapet umiddelbart…. Anonymkode: 591f3...7ac Ifølge folk på KG, så er det kun den som er utro som har ansvar, den andre parten er alltid uskyldig Anonymkode: 6be58...5da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #20 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ifølge folk på KG, så er det kun den som er utro som har ansvar, den andre parten er alltid uskyldig Anonymkode: 6be58...5da Nei omvendt på KG. Den single har alltid ansvar for den andres ekteskap, ikke bedrageren selv. Anonymkode: 5df1a...85d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg