AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Del Skrevet 29. mai 2024 For en tid siden drømte jeg at jeg diskuterte ett vennskap jeg har med en venninne, med et åndelig vesen uten ansikt. I drømmen sier jeg at jeg fryktet å fortelle en venninne at jeg ikke ønsker mer kontakt med henne pga hun vet mye som er svært privat for meg, samtidig som jeg avsluttet med å si at jeg vet mye privat om henne også. Men, i det virkelige liv opplever jeg at det er mye hun sier som ikke stemmer overens og jeg har oppdaget at mye av dette er løgner ispedd fragmenter av sannheter slik at det virker som om hun er ærlig og deler. Årsaken til at jeg ønsker å bryte kontakt er fordi hun rett som det er behandler meg dårlig enda jeg har tatt opp temaet med henne flere ganger bla for 2 år siden. Hun sa da unnskyld og skulle skjerpe seg, men jeg opplever fortsatt store daglig overtramp, da særlig foran andre mennesker i vennegjengen. Feks snakker hun til meg som om jeg skulle være et barn og får meg til å fremstå som dum overfor andre venner. Hun bruker meg også som søppelbøtte, gratis psykolog og spør ofte om tjenester og hjelp samtidig som hun fremstiller seg selv som så hjelpeløs at bla eksen hennes måtte hjelpe henne med absolutt alt. Det er som om hun velger å ha meg i nærheten fordi hun syns det er så beleilig. For henne. Men når jeg trenger hjelp er det alltid veldig plagsomt og slitsomt for henne. Er drømmen et stort tegn på at jeg bare skal fade henne ut eller sier drømmen at jeg bør la henne få vite at jeg ikke vil fortsette vennskapet? Vi er begge i 30 årene. Anonymkode: 971c1...794 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #2 Del Skrevet 29. mai 2024 Du vet svaret, underbevisstheten gjøre det tydelig for det gjennom drømmen. Anonymkode: 9cd3a...2c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vet svaret, underbevisstheten gjøre det tydelig for det gjennom drømmen. Anonymkode: 9cd3a...2c2 Alt jeg vet er at jeg bør avslutte vennskapet. Jeg er så lei av det hele. Anonymkode: 971c1...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 30. mai 2024 #4 Del Skrevet 30. mai 2024 Det er underbevissheten din som bekrefter og forteller deg hva du allerede vet; at du føler deg 'ubekvem' i forhold til henne. Den sier ikke hvordan du bør gjøre det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 30. mai 2024 #5 Del Skrevet 30. mai 2024 Leste bare overskriften: Nei. Du må vurdere problemene dine i våken tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt jeg vet er at jeg bør avslutte vennskapet. Jeg er så lei av det hele. Anonymkode: 971c1...794 Drømmen er så tydelig som den kan få blitt. Lytt til hjertet ditt, du må ta deg selv seriøst og innse egen verdi. Jeg kuttet også en venninne som hadde det med å drite ut/latterliggjøre eller kritisere meg og andre foran flere. Det hadde pågått så lenge at jeg var vant med det. Ikke godta å bli behandlet slik! Du kan finne nye venner, masse fine folk å ta av der ute. Og mange som ser etter flere venner i voksen alder. Du trenger det siste pushet, men tror du er redd hennes reaksjon e.l, noe er det som gjør at du bremser. Anonymkode: e4ac2...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Drømmen er så tydelig som den kan få blitt. Lytt til hjertet ditt, du må ta deg selv seriøst og innse egen verdi. Jeg kuttet også en venninne som hadde det med å drite ut/latterliggjøre eller kritisere meg og andre foran flere. Det hadde pågått så lenge at jeg var vant med det. Ikke godta å bli behandlet slik! Du kan finne nye venner, masse fine folk å ta av der ute. Og mange som ser etter flere venner i voksen alder. Du trenger det siste pushet, men tror du er redd hennes reaksjon e.l, noe er det som gjør at du bremser. Anonymkode: e4ac2...af2 Hva er du redd for. Skriv ned fordeler og ulemper med å beholde vennskapet. At det er så vanskelig å bli kjent ned folk i voksen alder tror jeg folk egentlig bruker som unnskyldning for å slippe å være sosiale Anonymkode: 58b8a...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Drømmen er så tydelig som den kan få blitt. Lytt til hjertet ditt, du må ta deg selv seriøst og innse egen verdi. Jeg kuttet også en venninne som hadde det med å drite ut/latterliggjøre eller kritisere meg og andre foran flere. Det hadde pågått så lenge at jeg var vant med det. Ikke godta å bli behandlet slik! Du kan finne nye venner, masse fine folk å ta av der ute. Og mange som ser etter flere venner i voksen alder. Du trenger det siste pushet, men tror du er redd hennes reaksjon e.l, noe er det som gjør at du bremser. Anonymkode: e4ac2...af2 Hva gjorde du med problemet? Sa du ifra eller fada du henne ut? Jeg vet hun kommer til å fremstille seg som et offer til alle hun kjenner, særlig de som ikke kjenner meg. Hun kjører på med stygg oppførsel når hun tror hun kjenner deg nok til å vite hvor hun skal trykke og når noen har satt ned foten så har hun plutselig satt seg selv som offer og erkjenner ikke ansvar for egne handlinger. Da er plutselig alt noen andre sin skyld. Anonymkode: 971c1...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #9 Del Skrevet 30. mai 2024 Sånn jeg leste uavhengig drømmen, ja. Hun behandler deg ikke bra og virker ikke som en god. 'Det er ikke lengden på et vennskap som betyr noe' Anonymkode: 9b7f3...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå