Gå til innhold

Jeg liker å se på kjekkaser på trening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordna kan jeg ikke gjøre det når det er så mye pent på å se på? Spesielt nå som sommeren kommer og mange av de trener i singlet og viser frem de deilige musklene sine 😂

Jeg kan vel ikke være den eneste her som ser på deilige menn på trening?

Anonymkode: 0d2e8...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men om enn mann ser på kvinner, da er han en pervers gris.

Anonymkode: 72043...a2f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvordna kan jeg ikke gjøre det når det er så mye pent på å se på? Spesielt nå som sommeren kommer og mange av de trener i singlet og viser frem de deilige musklene sine 😂

Kikker du på bulen i buksa deres da?

Anonymkode: 58aea...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så ei her om dagen med en kriminelt fin rumpe.

Det skulle vært straffbart og ha en så velfylt bakende.

Den natta fikk jeg skikkelig grisete tanker i hodet.

Anonymkode: c9350...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kikker noen ganger for å se på teknikk, spesielt om de gjør en øvelse jeg er usikker på selv - tenker at de som er såpass trente er lurt å følge med på av og til, de vet hva de gjør 😂 Utover det, så nei, står ikke å beundrer menn på senteret, er opptatt med mitt, og har noe mye finere å se på hjemme. Dessuten er det myyye flexing og bruke skjorta til å tørke trynet for svette på gang, så mye at det er komisk til tider. Ikke lov med singlet på senteret heller. 

Anonymkode: 4225e...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Selvfølgelig er du ikke den eneste 😊

Jeg gjør ikke det selv, da jeg bevist velger tidspunktet å trene på hvor jeg kan trene alene, som er det jeg liker best. Ellers har jeg hodetelefoner på og er i min egen verden. Kunne sikkert bryte ut krig på trening uten at jeg får det med meg.

Det jeg derimot hater, er gutter/menn som tar kontakt mens jeg trener. Jeg vil trene, ikke #baresnakkelitt.

Anonymkode: e8fc3...669

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg så ei her om dagen med en kriminelt fin rumpe.

Det skulle vært straffbart og ha en så velfylt bakende.

Den natta fikk jeg skikkelig grisete tanker i hodet.

Anonymkode: c9350...17a

Grisetanker om analsex da? Siden det var rumpa som gjorde inntrykk. Jeg liker framsiden best, når det er helt tydelig hva de har å tilby der den virkelig nytelsen kommer fra. 

Anonymkode: 431f1...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Grisetanker om analsex da? Siden det var rumpa som gjorde inntrykk. Jeg liker framsiden best, når det er helt tydelig hva de har å tilby der den virkelig nytelsen kommer fra. 

Anonymkode: 431f1...267

For analsex står høyest om man liker kvinnelige former. Tror du tenker i feil retning kompis 

Anonymkode: cefa7...ada

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

For analsex står høyest om man liker kvinnelige former. Tror du tenker i feil retning kompis 

Anonymkode: cefa7...ada

Nei.

Anonymkode: e337d...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjør det samme 🙋🏻‍♀️ Så lager man en fantasi om hvordan sexen hadde vært og hvordan bryllupet blir - med 4 forskjellige karer 😂

Anonymkode: bfae8...660

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg gjør det samme 🙋🏻‍♀️ Så lager man en fantasi om hvordan sexen hadde vært og hvordan bryllupet blir - med 4 forskjellige karer 😂

Anonymkode: bfae8...660

Min favoritt hobby 😂💃

Anonymkode: 0e3c8...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg kikker noen ganger for å se på teknikk, spesielt om de gjør en øvelse jeg er usikker på selv - tenker at de som er såpass trente er lurt å følge med på av og til, de vet hva de gjør 😂 Utover det, så nei, står ikke å beundrer menn på senteret, er opptatt med mitt, og har noe mye finere å se på hjemme. Dessuten er det myyye flexing og bruke skjorta til å tørke trynet for svette på gang, så mye at det er komisk til tider. Ikke lov med singlet på senteret heller. 

Men herlighet, spør da vel!

De aller fleste menn som faktisk vet hva de driver med vil med glede gi deg tips og råd.

Og det gjelder på de fleste områder.

Anonymkode: ad850...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 20.32):

Dette er så sunt! Ja se på menn, jeg ser på fine kvinner selv om gift, men grensen vi sette i mitt forhold er flørting, ikke ta aktiv kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men herlighet, spør da vel!

De aller fleste menn som faktisk vet hva de driver med vil med glede gi deg tips og råd.

Og det gjelder på de fleste områder.

Anonymkode: ad850...a63

Sant, jeg har faktisk vært på nippet til å spørre et par ganger, men jeg har tenkt at jeg ikke vil fortstyrre og ødelegge fokuset/stimen deres 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...