AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #21 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da er du rimelig ung eller naiv. Menn kan leke kjærester en hel uke men egentlig ikke ville noe mer. De gir deg bare girlfriend experience når de først er sammen med deg, det er jo koselig for alle parter. Men så lenge han ikke holder kontakten jevnlig og hver dag, så har han ingen planer annet enn å dumpe deg når noe bedre dukker opp Anonymkode: f4505...bb2 Dette! Når dere ikke engang har snakket om hva dere er ute etter, og tar så lite initiativ så er sjansen stor for at du kommer såra ut av dette ved å tolke det som at han liker deg som noe mer enn fwb. Anonymkode: 3fe7d...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #22 Del Skrevet 31. mai 2024 Hei alle sammen! Ts her! ville bare takke for alle innspill på godt og vondt! Nå har jeg snakket med han og forklart akk hva jeg føler. han svarte at han liker meg kjempegodt, men at han er litt dårlig på meldinger og generelt oppmerksomhet imellom møtene. Han fortalte meg også at han dater Ingen andre og at han tenker på meg masse, og at han vil gjerne tilbringe mer tid sammen fremover om jeg vil. Han ville bare være forsiktig, særlig fordi jeg har kommunisert at jeg ikke vil stresse ting frem. så nå skal vi møtes i morgen og være sammen i helgen! Det blir koselig. Man blir av og til uskkker og det er godt det fins en slik fora som dette. Om noe fikk det meg til å ta en prat med han, og det svarte ut alle bekymringene mine Anonymkode: d3f22...daf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #23 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei alle sammen! Ts her! ville bare takke for alle innspill på godt og vondt! Nå har jeg snakket med han og forklart akk hva jeg føler. han svarte at han liker meg kjempegodt, men at han er litt dårlig på meldinger og generelt oppmerksomhet imellom møtene. Han fortalte meg også at han dater Ingen andre og at han tenker på meg masse, og at han vil gjerne tilbringe mer tid sammen fremover om jeg vil. Han ville bare være forsiktig, særlig fordi jeg har kommunisert at jeg ikke vil stresse ting frem. så nå skal vi møtes i morgen og være sammen i helgen! Det blir koselig. Man blir av og til uskkker og det er godt det fins en slik fora som dette. Om noe fikk det meg til å ta en prat med han, og det svarte ut alle bekymringene mine Anonymkode: d3f22...daf Uff for noen dårlige unnskyldinger han kom med, men han reddet seg inn for litt mer tid ser jeg. Håper du oppdaterer oss igjen om en måned. Anonymkode: f4505...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #24 Del Skrevet 31. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Uff for noen dårlige unnskyldinger han kom med, men han reddet seg inn for litt mer tid ser jeg. Håper du oppdaterer oss igjen om en måned. Anonymkode: f4505...bb2 Herregud. Hva har skjedd med deg, siden du sitter og lirer av deg sånn dritt? Skru av nå og oppsøk hjelp. 2 hours ago, AnonymBruker said: Om noe fikk det meg til å ta en prat med han, og det svarte ut alle bekymringene mine Dette er nybrottsarbeid her på KG. Å faktisk kommunisere med den du dater...? Genialt! At ikke noen har tenkt på det før... 😱 2 hours ago, AnonymBruker said: nå skal vi møtes i morgen og være sammen i helgen! Det blir koselig. Hyggelig! Håper det går bra for dere 😍 Hvis det dukker opp nye situasjoner prøv om det funker med kommunikasjon da også. Tips. Prøv å snakke litt om intensjonen med datingen. Og om hvordan dere ønsker æ kommunisere, hva som evt trigger og hva som skaper trygghet. Hold praten lett og lystig. Trenger ikke å gå dypt og ha "The talk" nå. Anonymkode: b5163...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #25 Del Skrevet 2. juni 2024 Mann pule. Mann lykkelig. Trenger ikke noe mer. Anonymkode: 4d4fd...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #26 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 22.43): Ts her! Tusentakk for alle svar! nei, han er ikke forelsket og det er ikke jeg heller, det er, som jeg skriver, veldig tidlig. så nei - ingen av oss er «der» men! Jeg kjøper ikke at han er ikke «into» me. Et menneske som er ikke intressert henger ikke med deg en hel helg, gjør koselige ting og slipper deg omtrent ikke hjem. Så joda, jeg vet at han liker meg. Jeg blir bare forvirret at tiden mellom møtene… Anonymkode: d3f22...daf Du har svaret her selv. Han liker deg, men er ikke forelsket. Det samme gjelder deg sier du. Det er ikke nok interesse fra hans side til å ønske å tilbringe kontakt med deg ofte. Ihvertfall ikke enda. Anonymkode: 6f3bb...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 2. juni 2024 #27 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mann pule. Mann lykkelig. Trenger ikke noe mer. Anonymkode: 4d4fd...d9b Så enkelt (enkle) kan det sies.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #28 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 20.31): Så, jeg holder på å date en fyr. Vi har det veldig bra når vi møtes og er sammen. Det er fremdeles tidlig. Men det går lang tid mellom datene (typ 1-2 uker) og det er veldig lite kontakt mellom møtene. Jeg initierer ikke kontakt og han initierer svært lite kontakt. vi er kollegaer og vi ser hverandre på jobben, men da holder vi ting veldig proft - med unntak av å utveksle noen ord ved kaffemaskin... Hvordan skal jeg tolke dette? Altså - når vi først er sammen er det veldig bra. Jeg har ingen tvil i kroppen at han liker meg når vi er ilag, vi gjør hyggelige ting og kan tilbringe en hel helg sammen.. men så er det bare .. helt stilt? Anonymkode: d3f22...daf Vi er i 2024. Hvorfor kan ikke du ta kontakt? Virker enklere enn at du skal sitte, lide og overtenke for deg selv. Men kanskje risken for potensiell avvisning veier tyngre🤷 Anonymkode: 5e674...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #29 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har svaret her selv. Han liker deg, men er ikke forelsket. Det samme gjelder deg sier du. Det er ikke nok interesse fra hans side til å ønske å tilbringe kontakt med deg ofte. Ihvertfall ikke enda. Anonymkode: 6f3bb...e17 Men altså.. skal man bli forelsket etter 2-3 dates? Jeg blir ikke forelsket i noen sånn.. jeg må bli skikkelig kjent med de, og det går jo begge veier? Jeg føler at det er så svart-hvitt. Enten «han er ikke interessert» eller «full guffe». Hva skjer med å ta det litt rolig, ikke stresse.. da kan det jo være normalt å gi hverandre litt space? Anonymkode: d3f22...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå