AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Del Skrevet 29. mai 2024 Hei! Jeg eier leilighet i blokk og har en kjæreste som leier i nabobyen. Han overnatter mest hos meg og vi er mest sammen her, det er noe en av de andre beboerne har blandet seg i siden kjæresten min ikke er registrert her. Er det virkelig sånn at man ikke kan ha mye besøk av kjæreste uten å være samboer? Ps: Nei, vi fester ikke og er til sjenanse for andre. Jeg vet også om flere andre kjærestepar i blokka, men har aldri tenkt over det og søkt opp de andre her på gulesider slik denne personen tydeligvis har gjort med min kjæreste. Anonymkode: f3298...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 29. mai 2024 #2 Del Skrevet 29. mai 2024 Selvfølgelig kan du ha din kjæreste på besøk. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Del Skrevet 29. mai 2024 Du får spørre om hvorfor vedkommende problematiserer dette? Så klart man kan ha besøk av kjæreste så mye man vil. Eneste jeg kommer på der det er problematisk, er hvis man mottar stønader som baseres på at man er enslig, men i praksis har en samboer. Anonymkode: 45c2a...6e8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #4 Del Skrevet 29. mai 2024 les folketrygdloven. om din kjæreste overnatter mer en 182 dager i året bør vedkommende melde flytting. ingen andre har noe med dette å gjøre om du eier det du bor i. Anonymkode: 1cea9...36c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #5 Del Skrevet 29. mai 2024 Hvordan blander de seg? Klage til styret eller bare kommentert "Truls er jammen mye her, det stpr st du bor alene"? Anonymkode: a9b75...39a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #6 Del Skrevet 29. mai 2024 Tippar den/dei som blandar seg i slikt anten er godt pensjonert, svært religiøs eller har psykiske problemer😅 Anonymkode: bef41...b1a 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 29. mai 2024 #7 Del Skrevet 29. mai 2024 Du eier jo leiligheten? Ingen som kan si noe på hvor mye besøk man kan ha, det bestemmer man selv når man eier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #8 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg eier leiligheten. Vedkommende skal ha veldig orden og har blitt med i stryet, men det får da være måte på. Det er noen psykiske problemer vet jeg, så kan være det som gjør det. Jeg syntes det er en veldig spesiell ting å legge seg opp i, hadde heller irritert meg mer over de som står og røyker i den ene felleskorridoren så det lukter. Ts Anonymkode: f3298...2d1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #9 Del Skrevet 30. mai 2024 Selvfølgelig kan du ha kjæresten på besøk så mye du vil. Eneste sted jeg kan tenke meg at man må må roe ned besøkene på er i kollektiv. Greit å slippe å være enda en som skal dele på bad og kjøkken. Anonymkode: ba776...cb3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #10 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 19.52): Hei! Jeg eier leilighet i blokk og har en kjæreste som leier i nabobyen. Han overnatter mest hos meg og vi er mest sammen her, det er noe en av de andre beboerne har blandet seg i siden kjæresten min ikke er registrert her. Er det virkelig sånn at man ikke kan ha mye besøk av kjæreste uten å være samboer? Ps: Nei, vi fester ikke og er til sjenanse for andre. Jeg vet også om flere andre kjærestepar i blokka, men har aldri tenkt over det og søkt opp de andre her på gulesider slik denne personen tydeligvis har gjort med min kjæreste. Anonymkode: f3298...2d1 Styret eller andre har ingenting med og legge seg opp i besøket ditt. Hvis denne personen er i styret så kontakter du leder og gir beskjed at dette har de ingenting med. Anonymkode: b7d9d...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #11 Del Skrevet 30. mai 2024 Kjæresten din kan være på besøk så ofte og lenge dere vil. Han/hun kan til og med flytte inn uten at naboer eller styre har noe med det. Anonymkode: a024e...262 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #12 Del Skrevet 30. mai 2024 Er du sikker på at du ikke har misforstått? Besøk kan man da ha, men om kjæresten så å si bor der så er man pliktet til å registrere seg på adressen og føre opp navn på postkasse. I nabo blokka kom politi når det var brann og spurte alle hvor de bodde for å få oversikt om det var noen som manglet og hvem det var som ble hentet død ut av den ene leiligheten. Det viste seg å være en kjæreste som alle andre trodde var en leieboer men ingen visste navnet på hen. Eieren befant seg ikke i byen og bodde et annet sted uten å ha folkeregistrert dette. Anonymkode: c2d77...1e6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå