Gå til innhold

Tynne mennesker eier ikke folkeskikk

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen av oss morer oss jo med selvmotsigelsene... uten at det betyr at vi gikk "rett på", fo jeg er ikke provosert, bare lettere forvirra over selvmotsigelsne, og ler litt for meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hadde mer folkeskikk da du var tynn enn du har nå? Og likevel sier du at tynne mnnesker ike har folkeskikk? Og hvorfor har du mistet denne folkeskikken du engang hadde da?

Henger ikke på greip.

Tror neppe hun mente at hun hadde mer folkeskikk da enn nå, hun svarte antakelig på hvorvidt hun føler selv at hun har folkeskikk. Fort gjort å uttrykke seg feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt uenig med trådstarter... Jeg har en venninne som veier 150 kilo. Og det gir visst folk automatisk rett til åpenlyst snakke høyt om hvor motbydelig hun ser ut. Hvorfor iallverden hun har satt barn til verden og hvor barnevernet er. Hvordan iall verden mannen orker å bo sammen med henne.... Folk snur seg etter henne på gata og glaner! Jeg kaller ikke det folkeskikk jeg! Hun har slitt med vektproblemer hele livet og har alltid blitt mobbet, og det er vel derfor hun er så sterk at dette ikke affiserer henne idag, men personlig blir jeg rasende av sånn oppførsel :frustrert: ! Hun er ikke et sirkusobjekt til gjenstand for alles fornøyelse :frustrert: ! Hun er et flott, nydelig menneske, morsom, snill og alle som kjenner henne blir glade i hennes selskap :klem: . Jeg skal ikke være kategorisk, og si at alle oppfører seg slik som dette. Men det er forbausende mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...