AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Del Skrevet 29. mai 2024 Altså som er ca et vrak. Har stått i fjøs i 3 år, var ok når jeg kjørte den inn. Men platten var sunnrustet så jeg tok den av og skulle sette på ny. Men ikke hatt tid. Siden den gang får jeg tlf en gang i uken av div som vilnkjøpe den. Har gitt avslag men nå vil jeg kanskje bare kvitte meg med den. Er sikkert blitt mye feil på den nå ettersom har stått i noen år Ringte en nå som kunne gi 17000 men er det lite? Var en som var villig til å betale 45000 for et år siden Anonymkode: d381d...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 29. mai 2024 #2 Del Skrevet 29. mai 2024 Hvis den har mye rust, så ville jeg ikke forventet å få så mye for den 🤔 Rust er dyrt og ganske tidkrevende å reparere 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Del Skrevet 29. mai 2024 Mardina skrev (33 minutter siden): Hvis den har mye rust, så ville jeg ikke forventet å få så mye for den 🤔 Rust er dyrt og ganske tidkrevende å reparere 🤔 På platen ja, den er tatt av og er f#cked. Ramma og fremre del er bra. Fjerna rust på ramma for lengst Anonymkode: d381d...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 29. mai 2024 #4 Del Skrevet 29. mai 2024 Er "Platten" det samme som rammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #5 Del Skrevet 29. mai 2024 Silvia515 skrev (32 minutter siden): Er "Platten" det samme som rammen? Nei planten eller planen er delen bakom. Lasteplan kalles det vel også. Hadde planer om å snekre på en ky Anonymkode: d381d...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 29. mai 2024 #6 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): På platen ja, den er tatt av og er f#cked. Ramma og fremre del er bra. Fjerna rust på ramma for lengst Anonymkode: d381d...8f0 Nei, da vet jeg ikke 🤔 Kanskje noen andre har peiling 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #7 Del Skrevet 29. mai 2024 Hilux MK3 kan være verdt ganske mye selv om platten er opprustet og den ser ut som et vrak, spesielt hvis den er firehjulstrekk. Anbefaler at du spør på diverse norske FB grupper som f.eks. Toyota Hilux Norge eller Norsk Land Cruiser Klubb. Anonymkode: bc03a...f28 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå