Gå til innhold

Dere som er på sukker i flere år.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er mann og var på sukker for noen år siden. Når jeg nå kom tilbake var det veldig mange av de samme damene som var der. Jeg kan tenke meg at dette bare ikke gjelder damer, men også menn. Og jeg kan og tenke meg at flertallet er ikke som meg, som har hatt flere års pause og kom tilbake akkurat samtidig som meg.

Hva er egentlig poenget med dette? Er dere der i flere år uten å finne en kjæreste? Hvorfor er dere der så lenge?

Anonymkode: e88b7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tipper de er i er forhold, som tok slutt. Hvorfor tok du pause i flere år?

Anonymkode: 47a19...5d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme, og ble veldig overrasket over det. Er jo egentlig litt trist. Men så er det ikke sikkert at de alle har vært der hele tiden da. Kanskje noen så deg der inne når du kom tilbake og tenkte akkurat det samme om deg...

Men datinglivet er ikke bare bare. Er veldig mange som forblir ufrivillig enslig over mange år av ulike årsaker, men samtidig ikke gir opp lykken på å treffe den rette. Og skal du ha sjanse på å treffe den rette så må du i det minste være tilgjengelig der "det skjer", altså på Sukker, Tinder, Match osv.

Noen profiler ligger nok sikker "fast" der, altså ikke aktiv i bruk. 

Endret av Bombasi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Måtte inn på sukker her og sjekke om min konto fortsatt eksisterer. Vært i forhold i 7 år, kontoen lå der fortsatt. Var heldigvis deaktivert/usynlig, men kunne jo fort ha glemt å gjøre det også da. Fikk slettet den nå. Så ja, kan være noen surrete sjeler der ute også.

Anonymkode: 05fb1...48d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg ikke husker feil, så er det lett å se om de er aktive. Det lå typisk noen nederst på lista, som hadde glemt å slette kontoen, og kanskje til og med lagd en ny. Dama mi er litt sånn analfabet på data, og vet ikke hvor lett det er å få nytt passord.

Men på generelt grunnlag er det jo ikke lett å møte noen heller. 

Anonymkode: 4d212...dfd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De jeg vet som har vært på slike sider i årevis er menn som kun er ute etter oppmerksomhet og får en ego-boost av å komme i kontakt med nye damer hele tiden. Men de vil ikke ha noe mer enn det.

Anonymkode: 7d58e...4cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De jeg vet som har vært på slike sider i årevis er menn som kun er ute etter oppmerksomhet og får en ego-boost av å komme i kontakt med nye damer hele tiden. Men de vil ikke ha noe mer enn det.

Anonymkode: 7d58e...4cb

Tror du treffer spikeren på hodet her. Det gjelder nok kvinner og. Tror det er mange der som ikke er interessert i kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, jeg er innom der av og til når jeg er singel, for å se om det har dukket opp noen nye. Det er nok mange av de langtidssingle som bare lar profilen ligge der tilfelle det dukker opp noen som er interessert? Det er lite utskifting blandt mennen der syns jeg ja. Jeg deaktiverer profilen min mellom hver gang (er stort sett bare der i en uke eller to om gangen), og oppdaterer bilder jevnlig. En del menn gjør ikke det heller. Man kan velge å bare få opp profiler med aktivitet den siste mnd, så jeg bruker alltid den. Overraskende mange av de som har vært der lenge er tydeligvis jevnlig aktive også.

K47

Anonymkode: c4257...3cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, jeg er innom der av og til når jeg er singel, for å se om det har dukket opp noen nye. Det er nok mange av de langtidssingle som bare lar profilen ligge der tilfelle det dukker opp noen som er interessert? Det er lite utskifting blandt mennen der syns jeg ja. Jeg deaktiverer profilen min mellom hver gang (er stort sett bare der i en uke eller to om gangen), og oppdaterer bilder jevnlig. En del menn gjør ikke det heller. Man kan velge å bare få opp profiler med aktivitet den siste mnd, så jeg bruker alltid den. Overraskende mange av de som har vært der lenge er tydeligvis jevnlig aktive også.

K47

Må bare legge til en ting: Ja, det er en del av oss kvinner som bruker lang tid på å finne kjæreste. Det er ikke lett å finne den gode matchen blandt alle useriøse og de som av andre årsaker ikke passer. Vi som ikke vil ta til takke med hva som helst.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble medlem første gang i 2008 da jeg ble singel etter et lengre forhold. De neste 10 årene var jeg der av og på, datet en del i perioden, men var også lenge inaktiv. Etter at jeg møtte mannen min rundt 2018, har jeg selvfølgelig vært avlogga. Jeg brukte 10 år på å finne rett mann, det er ikke så enkelt. 

Anonymkode: 04a7f...81e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har samme erfaring dom ts. Jeg var der for mange år siden, fikk dame (fra sukker) ble slutt og jeg kom tilbake. Mange av de samme, men de samme bildene... Jeg har også være betalende medlem og det er slik at det blir billigere jo lenger du er medlem. Mange tenker nok da at kontoen kan jo bare ligge der for dersom de deaktiverer/sletter og må begynne på nytt igjen senere så blir det mye dyrere.

Anonymkode: b8d69...465

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.5.2024 den 8.53):

Jeg ble medlem første gang i 2008 da jeg ble singel etter et lengre forhold. De neste 10 årene var jeg der av og på, datet en del i perioden, men var også lenge inaktiv. Etter at jeg møtte mannen min rundt 2018, har jeg selvfølgelig vært avlogga. Jeg brukte 10 år på å finne rett mann, det er ikke så enkelt. 

Anonymkode: 04a7f...81e

Hvor mange menn lå du med i løpet av denne 10-års perioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor mange menn lå du med i løpet av denne 10-års perioden?

Hva har det med saken å gjøre? Spiller det en rolle?

Anonymkode: 47a19...5d8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 17.48):

Jeg er mann og var på sukker for noen år siden. Når jeg nå kom tilbake var det veldig mange av de samme damene som var der. Jeg kan tenke meg at dette bare ikke gjelder damer, men også menn. Og jeg kan og tenke meg at flertallet er ikke som meg, som har hatt flere års pause og kom tilbake akkurat samtidig som meg.

Hva er egentlig poenget med dette? Er dere der i flere år uten å finne en kjæreste? Hvorfor er dere der så lenge?

Sukker er som KG. Der alle de dysfunksjonelle samler seg

Endret av Dorma
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...