Gå til innhold

Er redd for at pus blir stresset og ikke forstår hva som skjer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ligget på sykehus den siste måneden og blir her 3 uker til.

Da jeg havnet på sykehus fikk jeg min kusine til å hive seg på flyet til Trondheim for å bo hos katten.

Min kusine må reise hjem neste uke, og da skal en nabo låse seg inn de 10 siste dagene å ta katten ut og inn morgen/ kveld.

Pus har den siste måneden fått kongelig oppvartning med veldig mye kos og god mat.

Når naboen kun skal slippe han ut og inn blir det jo ikke denne kongelige oppvartningen, og jeg er redd for at pus blir stresset og ikke skjønner helt hva som skjer, da min kusine plutselig forsvinner og et nytt menneske låser seg inn.

Pus hadde aldri møtt min kusine før hun kom, men de to har virkelig funnet tonen. 

Pus har sett min nabo men kjenner henne ikke, og naboen har sagt hun ikke har noe tid til å sitte i leiligheten min å kose med han noe særlig, så det blir kun tømming av doen og foring.

Er redd for at pus får reaksjoner, men heldigvis får han være ute på dagtid sammen med vennene sine, så han slipper å sitte inne alene i leiligheten.

Tror dere det går bra?

Anonymkode: e5ca3...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok bra. Lurer sikkert på deg, men du kommer jo hjem igjen og da blir han nok veldig fornøyd. Har du noe særlig alternativ?

Anonymkode: 67db0...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det går nok bra. Lurer sikkert på deg, men du kommer jo hjem igjen og da blir han nok veldig fornøyd. Har du noe særlig alternativ?

Anonymkode: 67db0...ed0

Dette er det beste alternativet jeg kan få ordnet.

Ts

Anonymkode: e5ca3...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde dette en gang. Gikk helt fint med katten, eneste var at den var litt fornærmet og maste litt ekstra om nettene de to første dagene etter ar jeg kom hjem. 

God bedring 🤗

Anonymkode: 16cc6...7b0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...