Gå til innhold

Tenne på svigerdatteren

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

At man lar øynene gli over en vakker kvinnekropp, er vel helt naturlig. At man lar tankene og fantasiene løpe løpsk om hva man ønsker å gjøre med den deilig kvinnekroppen, er også helt naturlig. Et mannlig instinkt som de fleste kvinner tenner på.
De fleste kvinner liker å bli lagt merke til og stirret på. 
Hvorfor skal ellers kvinner dolle seg opp og kle seg i trange klær hele tida? Det er jo for at andre skal legge merke til figuren og formene deres. 
Alle de unge kvinnene som legger ut lettkledde bilder på Instagram er jo et godt eksempel på det. For ikke å snakke om onlyfansjenter som bruke der for å utnytte sårbare menn økonomisk. 

Anonymkode: b8745...730

Kvinner liker jo absolutt ikke å bli stirret på? Det er utrolig ubehagelig. Om du tror kvinner pynter og steller seg for å bli stirret på, mangler du virkelig noen skruer. 

Onlyfans er en betalingstjeneste hvor man selv velger hva man vil bruke pengene på. Det er ikke noe synd på mennene som velger å bruke pengene sine på dette, det er helt valgfritt.

Anonymkode: c0b48...05f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke døtre selv, bare sønner. Mulig jeg hadde tenkt og reagert annerledes om jeg hadde døtre selv?

Men jeg blir i allefall inspirert av de unge jentene som er innom her i scrunchy tights og stive brystvorter som peker frekt gjennom tynne topper. I helgen møtte jeg ei kliss naken på vei mellom badet og soverommet. 

Det kommer kona til gode da. Hun får kjørt seg og er veldig happy. Hva jeg tenker på er en annen ting.

Anonymkode: 546bd...fdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...