Gå til innhold

Tenne på svigerdatteren

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd. Er det vanlig å ha litt seksuelle fantasier om svigerdatteren sin?

Eller blir det mer som en datter?

Anonymkode: 06b21...6c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har bare tenåringsgutter, så dette blir fest skjønner jeg når de drar hjem kjærester 😅😅

Anonymkode: df384...c70

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke anbefale å tenne på svigerdøtre. Det ryktes at de brenner dårlig.

Anonymkode: 0a2e8...0d2

• Liker 25
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Inspirert av en annen tråd. Anonymkode: 06b21...6c3

Så host opp en lenke da, din forsøksvis hemmelighetsfulle feiging!!

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ville ikke anbefale å tenne på svigerdøtre. Det ryktes at de brenner dårlig.

Anonymkode: 0a2e8...0d2

<-knægg-> :)

Jeg tror min far likte hun som kom på besøk hjemme i sin tid veldig godt, men han gjorde det i så fall på en fin måte, så langt jeg kjenner til. Jeg er god på å oppdage ting som er feil og hele slekta er heldig forskånet for intriger, snusk og tull og takk for det.

Mer redd for meg selv der, men at jeg er redd tenker jeg er et godt tegn. Det kan forhåpentligvis spores til et inntrykk av hva som er bra og hva som er feil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi har bare tenåringsgutter, så dette blir fest skjønner jeg når de drar hjem kjærester 😅😅

Anonymkode: df384...c70

😅😂

Anonymkode: 06b21...6c3

AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med enkelte menn? Skulle tro dere hadde mista hodehodet og kun hadde kukhodet igjen. 

Kanskje er det faktisk sånn. 

Anonymkode: 19c6b...d2c

• Liker 18
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er galt med enkelte menn? Skulle tro dere hadde mista hodehodet og kun hadde kukhodet igjen. 

Jeg undres også på at noen tilsynelatende ikke har noen sperrer.

Er det sånn at absolutt alle kvinner skal måles og vurderes mtp seksuell attraktivitet? Jeg forstår jo at man kan tenke at svigerdatter er en pen og flott kvinne som man selv kunne falt for som ung, men at det ikke stopper der? I stedet spinner man altså videre på dette og fantaserer om en som på alle måter er «off limits», med mindre man er trailer-trash med ambisjoner om å være med i tv-shows à la Jerry Springer-show.

Anonymkode: e02ad...684

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet

Av alle kvinner i verden liksom...

Vil anta at kloke menn som får en ufrivillig tanke om slikt dytter den fra seg, slenger den i en kiste og graver den ned, for å la den bli der for alltid. Vi kvinner merker slikt, og det blir ikke en ok relasjon til svigerfar da. Kan også gå utover relasjon til svigermor at det er ubehagelig. En svigerdatter med dårlig relasjon til svigerforeldre kan igjen gå utover relasjon til sønn og barnebarn. Menn som lar slike tanker ta tak kan risikere å ødelegge mye med å tenke med pikken. Jeg antar de fleste menn er klokere enn som så, selv om jeg ikke tviler på at noen menn er hodeløse idioter. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Altså, jeg kan jo tenke at en person er pen og flott uansett relasjon, men hvis det gjelder egen/sviger/stefamilie, så har jeg heldigvis en innebygget automatbryter som skrur seg av og hindrer alt av seksuelle tanker. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke så uvanlig at menn tenker med kukhodet, for det lever sitt eget liv av ting som tenner ereksjonen. Kukhodet bryr seg ikke om moral, så det hodet er friskt og fungerer godt til sitt bruk🤭

Hodet på toppen med hjerne derimot, er ikke helt friskt hvis man ikke demper ereksjonen med moral og etikk. Så tenker man med riktig hodet, og på moral og etikk, så vil nok ereksjonen avta på sekunder.. da er du en fornuftig svigerfar TS👏

AnonymBruker
Skrevet

Folk som tenner på svigerdøtre er for meg i samme kategori som de som ikke kan gi slipp på ekser og synes det er så naturlig å fortsette kontakten: folk med svært begrenset omgangskrets og liv. Det finnes så utrolig mange flotte, deilige damer å fantasere om, så forekommer det utrolig snevert å tenke på svigerdøtre og ekser. 

Anonymkode: e1bb9...fab

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjærester og venninner av guttene våre har opp gjennom årene være en rik fantasikilde for meg. Ja, jeg er sikkert en gris. 

Anonymkode: 546bd...fdb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjærester og venninner av guttene våre har opp gjennom årene være en rik fantasikilde for meg. Ja, jeg er sikkert en gris. 

Anonymkode: 546bd...fdb

Helt ok så lenge det blir med fantasien.  Jeg har fantasert om sønnens kompiser selv, ville dog aldri ha skjedd i virkeligheen.

Anonymkode: 29244...4bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Helt ok så lenge det blir med fantasien.  Jeg har fantasert om sønnens kompiser selv, ville dog aldri ha skjedd i virkeligheen.

Anonymkode: 29244...4bd

Huff.

Anonymkode: ba5c1...ee4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 22.40):

Jeg undres også på at noen tilsynelatende ikke har noen sperrer.

Er det sånn at absolutt alle kvinner skal måles og vurderes mtp seksuell attraktivitet? Jeg forstår jo at man kan tenke at svigerdatter er en pen og flott kvinne som man selv kunne falt for som ung, men at det ikke stopper der? I stedet spinner man altså videre på dette og fantaserer om en som på alle måter er «off limits», med mindre man er trailer-trash med ambisjoner om å være med i tv-shows à la Jerry Springer-show.

Anonymkode: e02ad...684

Absolutt. Når jeg møter en sexy og attraktiv kvinne, enten det er på butikken, i heisen eller om hun går langs gangstien når jeg kjører forbi, så vil jeg jo automatisk la øynene fare opp og ned kroppen hennes. Først ansiktet, og så går blikket ofte ned på puppene, eller rompa om jeg ser henne bakfra. Så prøver jeg også å se om det er noen antydning til cameltoe. 
Så tenker jeg ofte, at henne skulle jeg gjerne pult. 
Nei. Dette er ikke for å provosere. Det er harde fakta. 
Møter jeg derimot en lubben, rødhåret kvinne med uren hud, får jeg absolutt ingen slike tanker. 

Anonymkode: b8745...730

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke noe galt i å sikle litt når man ser venninnene til din datter. Helt normalt å bli litt halvkram i bokseren når man ser en ung spretten kvinne. 

AnonymBruker
Skrevet

Var redd kjeresten til svigermoren min på grunn av dette. Følte på meg at han var ekstra begeistret for meg, men han har aldri gjort noe som er bra. Kanskje jeg bare er innbilsk, men vil ikke finne det ut heller. 

Anonymkode: 6078d...e29

Skrevet

Jeg tenker at dette er en anledning til å ta frem en KG-favoritt: Harry. Er det Harry og  white trash å se på familiemedlemmer (annet enn sin kone/mann) som mulige sexpartnere? Jeg mener ja. Blodharry og ubehagelig å tenke på. 

• Liker 9
Skrevet
Påkrevd skrev (På 30.5.2024 den 1.02):

Altså, jeg kan jo tenke at en person er pen og flott uansett relasjon, men hvis det gjelder egen/sviger/stefamilie, så har jeg heldigvis en innebygget automatbryter som skrur seg av og hindrer alt av seksuelle tanker. 

Dette. Har en svoger som er en vanvittig flott mann, men bryteren er skrudd helt fullstendig av og jeg ser på ham som en bror. Hallo.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Absolutt. Når jeg møter en sexy og attraktiv kvinne, enten det er på butikken, i heisen eller om hun går langs gangstien når jeg kjører forbi, så vil jeg jo automatisk la øynene fare opp og ned kroppen hennes. Først ansiktet, og så går blikket ofte ned på puppene, eller rompa om jeg ser henne bakfra. Så prøver jeg også å se om det er noen antydning til cameltoe. 
Så tenker jeg ofte, at henne skulle jeg gjerne pult. 
Nei. Dette er ikke for å provosere. Det er harde fakta. 
Møter jeg derimot en lubben, rødhåret kvinne med uren hud, får jeg absolutt ingen slike tanker. 

Anonymkode: b8745...730

Samtidig mumler noen menn om at #metoo har forårsaket at man ikke kan ta kontakt med kvinner lenger, når årsaken egentlig er menn som deg. Når en hyggelig fyr som har lyst til å bli kjent med en jente tar kontakt, tenker hun på creepy fyrer som deg, som går rundt og stirrer på kvinners bryster og underliv, eller han som sikler og har halvkram foran sin datters venninner. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...