Gå til innhold

I hvilken alder hadde der vært greit for deg å forlate verden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
15 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke på noen måte en selvmordstanker. Men er i den fasen, hvor ting virker for seint å gjøre noe med

37 år, jomfru, mann..Har ikke levd det livet jeg burde. Prøvde å gjøre andre fornøyd. Men det gikk ikke (ikke offerrolle jeg prøver å ta, men har jo blitt sånn).

Anonymkode: efb2a...991

Du er som meg. Har du autisme eller andre diagnoser?  Jeg har ønsket kjæreste siden ungdomskolen, men aldri fått det til. Ikke fikk jeg til studier eller jobb heller. 

Sitter med mye anger. Men noe av det verste er at jeg klarer ikke forbedre livet mitt selv om jeg prøver. Har prøvd hele livet mitt. Det går bare ikke. 

Anonymkode: 66bf6...cc3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis helsa holder og økonomien gjør det levelig, så sent som mulig. Blir jeg pleietrengende, så fort som mulig. Blir jeg minstepensjonist og staten begynner å beskatte fordelen av å ha nedbetalt bolig ut over den nåværende formueskatten, som skulle gjøre det mulig å overleve på en lav pensjon, så snart ungen min ikke trenger meg i live lenger.

Anonymkode: 269d4...fec

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100, vel og merke dersom jeg fremdeles har mesteparten av helsa og hele humøret i behold. Jeg håper på å bli en eksentrisk og klok gammel dame som ler høyt og mye av både meg selv og andre, og byr på portvin i tide og utide.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

85+ men har ikke en slekt vi blir spes gamle i. Tror ingen har vært over 80 år. Eneste jeg håper på er å se barna godt etablerte. 

Anonymkode: 2b858...d1d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ikke på noen måte en selvmordstanker. Men er i den fasen, hvor ting virker for seint å gjøre noe med

37 år, jomfru, mann..Har ikke levd det livet jeg burde. Prøvde å gjøre andre fornøyd. Men det gikk ikke (ikke offerrolle jeg prøver å ta, men har jo blitt sånn).

Tenjr ofte som Lars Kilevold "please la meg få slippe.å leve lenger nå, i neste liv kan jeg bli en blomst, dom du kan lukte.på"

Vil ikke dø før min mor.Men etter det, går når som helst

Anonymkode: efb2a...991

Aldri for sent å gjøre noe med livet.

Selv fant jeg ikke min kjære før jeg var 39 år og nå har vi vært sammen over 20 år.

Du må selv ta ansvar for det livet du ønsker å leve.

Anonymkode: 275ba...f18

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om god helse 90 +

Dårlig helse: 80 - 85

Endret av tussi84
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hadde det ikke vært for barna, så skulle jeg gjerne ha takket for meg nå (45) Forbanna sykdom. Men men får nok holde ut lenger for de

Anonymkode: c6ed7...539

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er som meg. Har du autisme eller andre diagnoser?  Jeg har ønsket kjæreste siden ungdomskolen, men aldri fått det til. Ikke fikk jeg til studier eller jobb heller. 

Sitter med mye anger. Men noe av det verste er at jeg klarer ikke forbedre livet mitt selv om jeg prøver. Har prøvd hele livet mitt. Det går bare ikke. 

Det er også derfor jeg har fått diagnosen autisme. Fordi jeg ikke klarer å "ta meg sammen". Jeg ser ikke det andre ser og jeg klarer ikke det andre klarer. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg kommer meg opp av senga, og ikke har uutholdelig vondt noe sted, så tenker jeg det er greit å leve.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har fått oppnådd målene mine.

Om det er innen jeg er 40, 50 eller 60 bryr meg ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Katten.2.0 said:

Når jeg har fått oppnådd målene mine.

Om det er innen jeg er 40, 50 eller 60 bryr meg ikke så mye.

Hva er målene dine? Hva er det du kunne oppnådd før du var 40 og tenkt "nå kan jeg forlate jorda"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å være her så lenge noen trenger meg....

Den dagen det ikke er behov for meg lengre, kan jeg godt slippe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har akkurat fylt 60, og 60-årskrisa har truffet meg hardt. (Jeg merket ikke noe til 40- eller 50-årskrise) Så jeg ønsker å oppleve mest mulig. Ikke minst så er det stort at jeg blir bestemor til høsten hvis alt går bra. Skal jeg få fulgt opp barnebarnet og kanskje oppleve å bli oldemor, så må jeg leve til jeg er 90+. Jeg tar gjerne 100! I min slekt er det heldigvis lite demens.

Anonymkode: 97eff...5ad

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er målene dine? Hva er det du kunne oppnådd før du var 40 og tenkt "nå kan jeg forlate jorda"? 

Det er veldig spesifikke mål innen arbeid og noen andre prosjekter. Etter det hadde det vært greit å forlate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har føltes greit for meg siden jeg var 15-16. 

Anonymkode: b00b6...9d3

Samme her 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg lever til jeg er i 90 årene, og med brukbar helse, såpass at jeg klarer meg hjemme. Å sitte på oppbevaring på et sykehjem og vente på bleieskift er ikke noe særlig...

Krysser fingrene for at jeg lever til jeg blir minst 90, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

3 barns mor med voldelig mann

35 år, håper jeg får kreft og dør

Anonymkode: 9b939...e12

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinne, 41. Frem til nå har jeg nok hatt et vanskelig liv sammenliknet med mange andre. Hadde en traumatisk barndom, var lenge helt rotløs og står på mange måter fortsatt utenfor samfunnet.

Jeg har grått mye, har hatt mange, lange perioder der alt har vært mørkt. Hvis andre hadde kjent til min situasjon hadde de kanskje tenkt at det ikke var noen vits i å fortsette. Men sannheten er at jeg et eller annet sted på veien begynte å elske livet. Så inderlig. Det er så vakkert, men samtidig så skjørt og dette øyeblikket kommer aldri igjen.

Så selv om jeg ikke helt vet hvordan jeg skal klare å få snudd min egen situasjon rundt så har jeg bare et så sterkt ønske om å ikke gi opp. Jeg ønsker å leve så lenge som overhodet mulig, gjerne til 120 hvis jeg er frisk og klar 🙏 Det er så mye mer jeg har lyst til å oppleve! Jeg frykter ikke døden, men jeg vil gjøre det absolutt beste ut av resten av mitt liv.

Håper du kan finne tilbake til livsgnisten du også TS 💛

Anonymkode: 46364...d98

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

3 barns mor med voldelig mann

35 år, håper jeg får kreft og dør

Anonymkode: 9b939...e12

Barna dine trenger deg. Og du må komme deg vekk fra din voldelige mann!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...