Gå til innhold

Dere som plutselig hadde sein eggløsning..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var den lik eller annerledes enn ellers når den først intraff?

Dette er første syklus på lange tider at jeg har eggløsning 6 dager seinere enn normalt. Jeg hadde el-slim i nesten to uker, men til slutt ble el-test positiv og tempen hoppet. Ikke like mye som den bruker, men nok til at appen kjenner igjen eggløsning. 

Jeg er mellom 4 og 6 dpo, ble fryktelig kvalm i dag, brystvortene er stive, varme og såre, fryser litt og har rett og slett lagt meg klokken 21.00 de siste dagene. Det stikker og styrer der nede, og kjennes ut som en varm trykkende følelse bak skambenet.

Har aldri hatt sein eggløsning før, og nærmer meg 40 år. 

Hvordan har det vært for dere andre? Blir alt mer intenst når det først inntreffer? Har dere hatt kortere lutealfase eller som vanlig? 

Kan nevne at jeg ikke er plaget med pms til vanlig, verken humør eller kropp. 

Anonymkode: b00ed...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min EL varierer med pluss minus 6 dager, dvs. sykluser på 28-34 dager. Er også 40, men har hatt det slik hele livet.

Stol på EL testene, ikke EL slim da den kan forveksles med sædrester 1-2 dager etter samleie.

Anonymkode: 35d52...6fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min EL varierer med pluss minus 6 dager, dvs. sykluser på 28-34 dager. Er også 40, men har hatt det slik hele livet.

Stol på EL testene, ikke EL slim da den kan forveksles med sædrester 1-2 dager etter samleie.

Anonymkode: 35d52...6fb

Han kommer ikke inni meg, så sædrester skal godt gjøres 😅😇 

Men ja, stoler vel først og fremst på temp-hopp siden det er direkte konsekvens av økt progesteron...

Har bare ikke opplevd symptom på eggløsning før, og ikke har jeg pms. Som regel kjenner jeg det stikker litt i den eggstokken egget løsner fra, og det varer noen timer med murring. Og det er det 😅 

Så får jeg slappe pupper og temp dropp dagen før mens. Helt bankers 😅

Anonymkode: b00ed...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...