AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Del Skrevet 28. mai Vet om en ung person som døde og etterlot seg små barn. I dødsannonsen står det at det ønskes gaver til barna og et kontonummer. I stedet for blomster. Kjente ikke dette mennesket personlig, og ville derfor ikke gått i begravelsen uansett. Men har noe kjennskap til barna gjennom jobben og jeg fikk vondt i hele meg av å høre dette. Mistet selv en forelder i barneskolealder og kan relatere til det de går gjennom nå. Er det meningen at de som uansett hadde kjøpt blomster er de som gir pengegave? Har lyst til å bidra, men så vet jeg ikke om det blir teit eller feil at jeg gir gave. Kjente som sagt ikke avdøde, og har kun litt kjennskap til barna. Anonymkode: 1ee00...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Del Skrevet 28. mai Er det noengang feil å gi gave til en god sak? Det viser jo bare medmenneskelighet og varme. Anonymkode: 1babf...ec6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 29. mai #3 Del Skrevet 29. mai Det blir aldri feil å gi pengegave. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 29. mai #4 Del Skrevet 29. mai Tror ikke det kan bli feil i en sånn situasjon, synes du skal gi hvis du ønsker det. Dessuten går de neppe gjennom absolutt alle pengegavene for å sjekke hvem som har gitt hva uansett. Vet egentlig ikke om det er mulig uten at de kontakter banken, det står vel kun kontonr. og ikke navn på giverne i deres kontoutskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Del Skrevet 29. mai Seff skrev (1 time siden): Tror ikke det kan bli feil i en sånn situasjon, synes du skal gi hvis du ønsker det. Dessuten går de neppe gjennom absolutt alle pengegavene for å sjekke hvem som har gitt hva uansett. Vet egentlig ikke om det er mulig uten at de kontakter banken, det står vel kun kontonr. og ikke navn på giverne i deres kontoutskrift. Ja, vil gi anonymt. Vil bare bidra, ikke få noen takk eller oppmerksomhet rundt det. Anonymkode: 1ee00...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Del Skrevet 29. mai Dette er ment for de som uansett hadde gitt blomster. Men det er aldri feil å gi et lite bidrag uansett hvis du ønsker. Det er bare koselig. Anonymkode: 06ab2...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå