Gå til innhold

Feirer du kattens/hundens bursdag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg husker utelukkende ungenes bursdag og så vidt min egen, så å skulle huske kattens bursdag greier jeg hvert fall ikke 😅 

Anonymkode: aa67b...1b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja gjør det med katten og hunden og resten av dyra. Så blir mye bursdager her. Da får de godis alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Tabris said:

Jeg pleier å markere bursdagen med hunden med at vi gjør noe jeg vet han liker veldig godt (skogstur/brukstrening f.eks) også får han "kake" eller et ekstra godt tyggebein etterpå. 

Samme her. Vi leier gjerne hundehegn så han kan få løpe rundt så mye han vil selv om det er båndtvang. Tror det er den beste gaven han kan få på bursdagen sin 😊

skal sies ar både hegn, trening og tyggebein forekommer ellers i året også, men det blit liksom litt ekstra fokus på det når det er bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Feirer hundens bursdag, men da er det ekstra mye leking, ekstra god mat ("kake") og pynte seg med sløyfa si. På kattens bursdag er det ekstra mye leking og ekstra god mat også, men ikke F om jeg får på han en sløyfe 😅

Anonymkode: 163f7...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hannkatten har bursdag i dag og har fått litt ekstra kos bare.

Hukatta derimot er det alltid kake til oss menneskene. Eller vent, det er jo ikke for hennes del, men fordi hun deler bursdag med meg

Anonymkode: c4641...6ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 21.19):

Hva slags kake?

Anonymkode: 60287...1f4

Somregel leverpostei med godbiter og skinkeost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gjør jeg det 😊 alle mine dyr er familiemedlemmer og får bursdagsfeiring med gave og kake. De får også julegave, julekalender og kake på 17.mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hunden vår får på bursdagen sin ekstra hundegodteri, bursdagsgaver og noen ganger et lite selskap (det er hovedsaklig «besteforeldrene» til hunden som ønsker å feire, så da gjør vi det - det er jo hyggelig å samles☺️).

Anonymkode: a15f8...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Ja selvfølgelig! Her får både hunden og kattene, noe ekstra godt å spise på bursdagen sin, samt gave.  Og i desember får de kalender,julestrømpe og gave på julaften.  Må lage sin egen tradisjon, noe som e koselig. 

Anonymkode: 99c79...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er dyr de forstår ikke at de har bursdag.

Anonymkode: 04db6...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, crazy dog/cat people… 

Nei, hun vet ikke at hun har bursdag, blir heller litt bortskjemming jevnt over… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke hund selv, men en i familien har. Jeg drar alltid med en liten gave til den hunden på bursdagen hans🥰

Anonymkode: e49ba...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.5.2024 den 6.40):

😂

Anonymkode: bfe53...960

Konge tråd, holdt på å le på meg brokk. 😆🤣

Anonymkode: 556af...bea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Noldus skrev (På 21.6.2024 den 1.25):

Somregel leverpostei med godbiter og skinkeost :)

Skinkeost er veldig salt!! 

Anonymkode: 3ef13...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har utrolig gode minner fra da bestefar arrangerte bursdag for hunden sin da vi var små. Alle vennene til hunden var invitert, og det var kaker, hatter og alt som hører med. Hunden fikk vafler og kos. Tror han hadde det veldig bra! 

Senere fikk familien min egne hunder, men ingen av dem har fått noe feiring, utover kanskje en ekstra godbit og tur i skogen - og har ingen dårlig samvittighet for det. 

Vi må vel være enige om at hunder ikke skjønner at de har bursdag, så hvis man feirer, er det mest for menneskenes del. Men gjør det noe (så lenge hunden liker det, selvsagt)? Nå er jeg voksen og har fått meg egen hund, og vurdere år gjøre noe liknende når han har bursdag. Litt tullete, selvsagt, men veldig koselig og gøy :) 

(Da synes jeg det er rarere med de som legger ut bursdagshilsen til hunden på FB o.l. for det kan jo ikke hunden få noe ut av, og kanskje ingen andre, heller? Unntaket er kanskje i egne grupper for hundeeiere, for der legges det jo litt opp til p få være litt over middels opphengt i hunden sin :). Men det skader jo ingen, så det gjør jo ikke noe, dett heller.)

Anonymkode: da831...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...