AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #41 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg husker utelukkende ungenes bursdag og så vidt min egen, så å skulle huske kattens bursdag greier jeg hvert fall ikke 😅 Anonymkode: aa67b...1b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 29. mai 2024 #42 Del Skrevet 29. mai 2024 Ja gjør det med katten og hunden og resten av dyra. Så blir mye bursdager her. Da får de godis alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 29. mai 2024 #43 Del Skrevet 29. mai 2024 Ja, selvfølgelig! Hunden er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 29. mai 2024 #44 Del Skrevet 29. mai 2024 14 hours ago, Tabris said: Jeg pleier å markere bursdagen med hunden med at vi gjør noe jeg vet han liker veldig godt (skogstur/brukstrening f.eks) også får han "kake" eller et ekstra godt tyggebein etterpå. Samme her. Vi leier gjerne hundehegn så han kan få løpe rundt så mye han vil selv om det er båndtvang. Tror det er den beste gaven han kan få på bursdagen sin 😊 skal sies ar både hegn, trening og tyggebein forekommer ellers i året også, men det blit liksom litt ekstra fokus på det når det er bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #45 Del Skrevet 30. mai 2024 😂 Anonymkode: bfe53...960 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #46 Del Skrevet 30. mai 2024 Feirer hundens bursdag, men da er det ekstra mye leking, ekstra god mat ("kake") og pynte seg med sløyfa si. På kattens bursdag er det ekstra mye leking og ekstra god mat også, men ikke F om jeg får på han en sløyfe 😅 Anonymkode: 163f7...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #47 Del Skrevet 30. mai 2024 Hannkatten har bursdag i dag og har fått litt ekstra kos bare. Hukatta derimot er det alltid kake til oss menneskene. Eller vent, det er jo ikke for hennes del, men fordi hun deler bursdag med meg Anonymkode: c4641...6ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 20. juni 2024 #48 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 21.19): Hva slags kake? Anonymkode: 60287...1f4 Somregel leverpostei med godbiter og skinkeost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet 21. juni 2024 #49 Del Skrevet 21. juni 2024 Selvfølgelig gjør jeg det 😊 alle mine dyr er familiemedlemmer og får bursdagsfeiring med gave og kake. De får også julegave, julekalender og kake på 17.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 21. juni 2024 #50 Del Skrevet 21. juni 2024 Hehe, nei - de har jo ingen forutsetning til å forstå noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #51 Del Skrevet 21. juni 2024 Hunden vår får på bursdagen sin ekstra hundegodteri, bursdagsgaver og noen ganger et lite selskap (det er hovedsaklig «besteforeldrene» til hunden som ønsker å feire, så da gjør vi det - det er jo hyggelig å samles☺️). Anonymkode: a15f8...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #52 Del Skrevet 30. juni 2024 Ja selvfølgelig! Her får både hunden og kattene, noe ekstra godt å spise på bursdagen sin, samt gave. Og i desember får de kalender,julestrømpe og gave på julaften. Må lage sin egen tradisjon, noe som e koselig. Anonymkode: 99c79...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #53 Del Skrevet 30. juni 2024 Nei, det er dyr de forstår ikke at de har bursdag. Anonymkode: 04db6...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 30. juni 2024 #54 Del Skrevet 30. juni 2024 Selvfølgelig. Lager en liten "kake" som er sunn med lys og hele pakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Skrevet 30. juni 2024 #55 Del Skrevet 30. juni 2024 Haha, crazy dog/cat people… Nei, hun vet ikke at hun har bursdag, blir heller litt bortskjemming jevnt over… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #56 Del Skrevet 30. juni 2024 Jeg har ikke hund selv, men en i familien har. Jeg drar alltid med en liten gave til den hunden på bursdagen hans🥰 Anonymkode: e49ba...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #57 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 30.5.2024 den 6.40): 😂 Anonymkode: bfe53...960 Konge tråd, holdt på å le på meg brokk. 😆🤣 Anonymkode: 556af...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #58 Del Skrevet 30. juni 2024 Noldus skrev (På 21.6.2024 den 1.25): Somregel leverpostei med godbiter og skinkeost Skinkeost er veldig salt!! Anonymkode: 3ef13...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 30. juni 2024 #59 Del Skrevet 30. juni 2024 Faen. Nå har jeg skikkelig lyst på katt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #60 Del Skrevet 1. juli 2024 Jeg har utrolig gode minner fra da bestefar arrangerte bursdag for hunden sin da vi var små. Alle vennene til hunden var invitert, og det var kaker, hatter og alt som hører med. Hunden fikk vafler og kos. Tror han hadde det veldig bra! Senere fikk familien min egne hunder, men ingen av dem har fått noe feiring, utover kanskje en ekstra godbit og tur i skogen - og har ingen dårlig samvittighet for det. Vi må vel være enige om at hunder ikke skjønner at de har bursdag, så hvis man feirer, er det mest for menneskenes del. Men gjør det noe (så lenge hunden liker det, selvsagt)? Nå er jeg voksen og har fått meg egen hund, og vurdere år gjøre noe liknende når han har bursdag. Litt tullete, selvsagt, men veldig koselig og gøy (Da synes jeg det er rarere med de som legger ut bursdagshilsen til hunden på FB o.l. for det kan jo ikke hunden få noe ut av, og kanskje ingen andre, heller? Unntaket er kanskje i egne grupper for hundeeiere, for der legges det jo litt opp til p få være litt over middels opphengt i hunden sin . Men det skader jo ingen, så det gjør jo ikke noe, dett heller.) Anonymkode: da831...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå