AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Del Skrevet 28. mai Hvor langt orker du maks å kjøre per dag? Anonymkode: 50077...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Del Skrevet 28. mai 4-12 timer på en dag. Anonymkode: 6b4c8...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkefugl Skrevet 28. mai #3 Del Skrevet 28. mai Orker? Kommer an på hva jeg skal etter kjøringen. Men har ikke noe problem med å kjøre 3-400km på en dag, så lenge jeg får noen pauser underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 28. mai #4 Del Skrevet 28. mai Jeg har kjørt i 28 timer, men håper det aldri blir nødvendig igjen. Det var galskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Del Skrevet 28. mai Kjørte Bergen-Kristiansand, var på kurs hele dagen og kjørte direkte hjem igjen etterpå. Tok over et døgn 😵 Yrkessjåfører får kjøre max 10 timer på en dag, i tillegg kommer pauser, lasting og lossing, max 15 timer fra arbeidet begynte. Anonymkode: 03272...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Del Skrevet 29. mai jeg har kjørt Frankfurt til Oslo i strekk flere ganger. Det går helt fint til man kommer til Göteborg, etter det blir det slitsomt. Jeg har også kjørt Oslo - Bardu noen ganger men aldri kommet meg lenger enn til Mo i Rana på ett strekk. Nordland utrolig slitsomt. Anonymkode: e96da...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. mai #7 Del Skrevet 29. mai Bergen-Berlin men må ha tisse og spisepause i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Del Skrevet 29. mai Trolltunge skrev (6 timer siden): Jeg har kjørt i 28 timer, men håper det aldri blir nødvendig igjen. Det var galskap. Overnatting da vel? Anonymkode: 3cfb0...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #9 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor langt orker du maks å kjøre per dag? Anonymkode: 50077...f81 Maks 4 timer😅 Anonymkode: 3cfb0...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 29. mai #10 Del Skrevet 29. mai Kjæresten min bor 7 timers kjøring unna meg, og vi er så gale etter hverandre at vi tar turen titt og ofte. Blir gjerne et par stopper underveis da, så tar jo egentlig både 8 og 9 timer inkl det. Hadde en skikkelig bilferie for noen år siden der jeg alene kjørte 11 timer. Det var litt for mye, ikke godt i kroppen etterpå 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #11 Del Skrevet 29. mai 12-13 timer hvis jeg må. Men jeg liker det ikke. Anonymkode: 06b42...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 29. mai #12 Del Skrevet 29. mai 10 timer med pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #13 Del Skrevet 29. mai Fra Oslo til Paris. Anonymkode: a0daf...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 29. mai #14 Del Skrevet 29. mai Sliter når jeg og kona skal på langtur kjøre 3 timer hver. Er pga at jeg trener mye også lære aldri , gøy å kjøre med støle legger 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #15 Del Skrevet 29. mai Kan fint kjøre 12-13 timer på en dag. Liker godt å kjøre Anonymkode: d8fb5...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #16 Del Skrevet 29. mai Kjører helst ikke mer enn 4-5 timer på en dag. Anonymkode: 55c7e...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 29. mai #17 Del Skrevet 29. mai Åtte timer på en dag er greit, men med et par pauser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #18 Del Skrevet 29. mai Vi kjørte til Spania uten overnatting. Var to sjåfører. Kjørte elbil, så ble automatisk noen stopp. Men vi er to som trives med å kjøre. Anonymkode: b3718...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #19 Del Skrevet 29. mai Jeg synes alt over tre timer er langt. Det lengste jeg noensinne har kjørt på én dag er fem timer, med gode pauser. Anonymkode: 01ed7...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #20 Del Skrevet 29. mai Kjørte ofte Ålesund - Tønsberg før, en tur på 8 timer, ofte bare ETT stopp for å tisse og strekke på beina. Kunne vel klart å kjøre 10 timer uten noen problem. Jeg som er opptatt av å bevege på kroppen synes det holder Anonymkode: 182d6...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå