AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Del Skrevet 28. mai 2024 Har truffet en bra dame ❤️ Hun har barn fra før, det synes jeg er helt fint. Hun har et godt forhold til faren til barna, noe som også er bra. Men jeg synes det er litt rart at han er på besøk hos dem typ 5 ganger i uken, de reiser på ferie sammen osv. Er dama som har hovedansvar for barna, så skjønner at han gjerne vil se dem. I tillegg er hun mye sammen med hans familie (typ eks-svigers, de treffes også uten barnefaren). Jeg kjenner ikke hele historien, er relativt nytt, men er dette unormalt? Ikke misforstå, liker at de samarbeider om barna, men bare lurer på om jeg burde se på det som rødt flagg? De har også en tøysete (nesten flørtete) tone. Er bare redd for å bli såra om hun heller vil være sammen med barnefaren, Anonymkode: 83fd1...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Del Skrevet 28. mai 2024 Det er ikke normalt, men kan være det minskes når deres forhold styrkes med tiden. Godt forhold er fint, men det der hadde ikke jeg orket. Anonymkode: 65679...305 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #3 Del Skrevet 28. mai 2024 Her var det jo litt av hvert, kan forstå at det er i overkant å få med på lasset inn i nytt forhold. Isolert sett nok godt forhold til far utelukkende positivt, også for deg som ny kjæreste. Men mulig det trekkes for langt her. Når der gjelder forhold til «ex-svigerfamilie», har jeg litt erfaring selv. Barnas far har et dårlig forhold til dem, og jeg har valgt å beholde kontakten, for barnas skyld. De skal fortsatt få ha kontakt med sine onkler/ tanter/ søskenbarn, til tross for at voksne folk har rota det til. Poenget er altså at det kan ligge mye rart bak- prøv å sett deg inn i dette før du trekker raske konklusjoner. Anonymkode: 70500...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #4 Del Skrevet 28. mai 2024 Når har hun tid til å være med deg, om hun er med han fem dager i uka, og ellers også med svigerfamilien? Anonymkode: 2dc0e...867 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #5 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har truffet en bra dame ❤️ Hun har barn fra før, det synes jeg er helt fint. Hun har et godt forhold til faren til barna, noe som også er bra. Men jeg synes det er litt rart at han er på besøk hos dem typ 5 ganger i uken, de reiser på ferie sammen osv. Er dama som har hovedansvar for barna, så skjønner at han gjerne vil se dem. I tillegg er hun mye sammen med hans familie (typ eks-svigers, de treffes også uten barnefaren). Jeg kjenner ikke hele historien, er relativt nytt, men er dette unormalt? Ikke misforstå, liker at de samarbeider om barna, men bare lurer på om jeg burde se på det som rødt flagg? De har også en tøysete (nesten flørtete) tone. Er bare redd for å bli såra om hun heller vil være sammen med barnefaren, Anonymkode: 83fd1...da5 Hei, jeg og eksen har det litt likt. Vi samarbeider bra og når en av oss er borte lengre perioder så er det også vanlig for den som har barna å involvere også eks svinger familien. Når begge er i byen så er vi nok ikke like mye sammen som det hun du dater og eksen hennes er, men vi kan fint finne på å gjøre noe sammen med barna. En ferie sammen er heller ikke utenkelig. Det er viktig å få med at det ikke finnes noen romantiske følelser mellom oss, og vi har heller ikke noe ondt blod mellom oss. Jeg ser på dette som verdifullt, noe jeg overhode ikke er villig til å endre for en jeg bare dater. Men skulle det virkelig bli et nytt forhold så ville nok enkelte ting kunne endre seg. Også hadde jeg nok håpet at relasjonen mellom eksen og den nye hadde blitt bra nok til at vi kunne gjort noe sammen hele gjengen i ny og ne. Jeg tenker i alle fall slik om min eks skulle funnet seg en ny Anonymkode: 884b8...dbe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #6 Del Skrevet 28. mai 2024 Dette du beskriver er selvfølgelig helt uforenlig med et kjæresteforhold. Hvis hun fortsetter sånn, så har hun ingen respekt for deg. Barn skal komme først, men en kjæreste skal komme før eksen. Noe annet er oppskrift på katastrofe. Hvis hun ikke skjønner din bekymring omkring dette og er villig til å gjøre endringer, så ville jeg ha revurdert forholdet hvis jeg var deg. Anonymkode: d79b7...30b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #7 Del Skrevet 28. mai 2024 Jeg synes dette høres i overkant ut. Er bruddet mellom dem veldig nytt? Anonymkode: 88bf2...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 28. mai 2024 #8 Del Skrevet 28. mai 2024 Og sånn blir hverdagen sammen med henne. Blir tatt med du også, big happy family Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 28. mai 2024 #9 Del Skrevet 28. mai 2024 Som alltid: Hold det enkelt og uforpliktende. Så spiller det ingen rolle hva hun gjør med eksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #10 Del Skrevet 28. mai 2024 KallePils skrev (2 timer siden): Som alltid: Hold det enkelt og uforpliktende. Så spiller det ingen rolle hva hun gjør med eksen. Og der kom denne stemmen ut fra en måneds utestengelse. Velkommen tilbake. Anonymkode: 79496...f73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #11 Del Skrevet 29. mai 2024 Dette var i overkant mye. At de har type en felles middag i uken, og kanskje en kort ferietur sammen med ungene kan være greit og er mer normalt. Men å omgås nesten konstant vi bare forvirre ungene og gjøre det veldig vanskelig for andre å komme inn der. Hvorfor har de ikke 50/50 når faren ønsker å være mye med barna? Er det veldig små barn det er snakk om? Jeg hadde vært ekstremt skeptisk til det opplegget der, med mindre det er en veldig god grunn til hvorfor de har det sånn (type han har en sykdom som gjør at barna ikke kan være med han e.l.) Anonymkode: 99946...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #12 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg har hatt god relasjon til barnemor. Men hun invaderte ikke hjemmet vårt sånn. Så man kan fint ha mye og god kontakt. Men dette du beskriver hadde jeg ikke giddet å gå inn i. Barnemora og jeg hadde en dialog . Men vi respekterte hverandres privat liv. Så vi tok en tlf og spurte alid om det passet først. Har du kaffe kan jeg komme innom en tur om det passer. Vil du komme hit på middag i dag. Kan du ga barna et par timer i dag. Osv. Jeg syntes det var en grei ordnning slik at ikke det var fri flyt over dørkarmen tø hverandre. Vi ble jo venner så vi gjorde sånt to veier. Bf var endel på reise. Så da hadde vi mye kontakt uten han. Mora jobbet turnus. Så jeg hadde barna mye alene også. Jeg var bonus mor til en av de. Men tok veldig ofte begge da bf til den andre ikke stilte så mye opp. Men ut og inn døra 5 dager i uka. Nei takk. Da er de ikke helt ferdige med hverandre. Med mindre dette dreier seg om å hente unger tl treninger ol. Anonymkode: e0daa...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #13 Del Skrevet 29. mai 2024 IKKE NORMALT! Dette hadde jeg ikke orket. Dette er ikke samarbeid. Dette er felles samvær som særboere. Anonymkode: 34b5a...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #14 Del Skrevet 29. mai 2024 Siden vi alle er ulike, er det helt normalt for mange å ha et sånt forhold etter brudd. Det er liksom ikke noe som er «feil» eller «rett». Jeg ville ikke gått videre i et forhold med en mann som hadde et sånt type forhold til sin eks og sin eks-svigerfamilie. Men du må finne ut hva du godtar i et forhold. Syns du egentlig at dette er helt ok, så kjør på! Tenker du at det er noe du ikke vil godta på sikt, avslutter du forholdet med henne. Anonymkode: 5a61c...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #15 Del Skrevet 29. mai 2024 Dette hadde jeg ikke orket! Jeg har et godt forhold til barnefar. Men jeg hadde jo ikke skilt meg hvis jeg ville tilbringe nesten alle hverdager og ferie med han og hans familie…!!! Anonymkode: 10bbb...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #16 Del Skrevet 29. mai 2024 Vi har 50/50. Spiser middag sammen med barnet helst en dag i uken, gjerne på en fredag. Finner på ting med barnet i helgene sammen om det passer. Forhold til svigers og familie begge veier. Anonymkode: fe876...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #17 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg har 100% ansvat for barnet mitt siden pappen er(psykisk) syk, men vi treffer ham ofte. Ikke 5 ganger i uka, men av og til 2-3, og vi tenker å dra på ferie sammen. Litt begrensa hvor mye han orker pga sykdommen, så nå har vi nesten ikke møttes på en måned. Vi er også gode venner og prates på telefon minst en gang i uka, typ jeg ringer på vei fra jobb. Men det er virkelig NULL romantiske følelser der. Typ, jeg blir kvalm hvis jeg ser for meg å ha sex med ham. Vi hadde ikke sex de siste årene vi var sammen. Jeg syns det var ekkelt å kysse ham mot slutten av forholdet. Det blir litt som en bror, så jeg kunne aldri aldri hatt noe forhold med ham igjen, jeg klarer ikke forestille meg følelsene jeg en gang hadde for ham. Men han er en av mine beste venner fortsatt, og jeg slapper 100% av med ham. Men noe fysisk eller romantiske følelser? Absolutt ikke. Så min nye type trenger absolutt ikke bekymre seg - og det skal sies at vi har litt mindre fortrolig kontakt jo bedre jeg ble kjent med den nye fyren min. Eksen kan ikke være min mest fortrolige lenger, det hadde vært illojalt mot min nye kjæreste. Anonymkode: 58525...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #18 Del Skrevet 29. mai 2024 Hadde dette vært meg så hadde jeg takket for meg. Høres ut som dette ender med at du sårer deg selv. Surt å si det, men vært i lignende situasjon selv. Anonymkode: 064d9...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 30. mai 2024 #19 Del Skrevet 30. mai 2024 Er han singel? Vil tro at det er noe som har fungert når de begge er single, men med kjæreste er det vanlig å ta et steg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #20 Del Skrevet 2. juni 2024 Red flags…. Anonymkode: 17930...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå