AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Del Skrevet 28. mai Hvordan merker man det? Skille mellom noe mer og vanlig høfflighet? Dette gjelder en person jeg liker, som er i forhold. Jeg er singel. Det kan ikke bli noe mer, han er som sagt i et forhold. Det er plutselig nå jeg har forstått at jeg liker han litt mer enn jeg først trudde. Men vi møtes via jobb stort sett daglig, snakker masse. Forstår ikke helt hva han sender slags signaler. Klarer ikke lese han ordentlig. Lurer på om jeg må trekke meg unna. Jeg vil prate med han, men det er jo ikke rett av meg når jeg liker han. Og hvis han også føler en kjemi er det jo ikke bra. Anonymkode: d7290...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Del Skrevet 28. mai De pleier å si: hallaisen Babe 😘 Anonymkode: 60932...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Del Skrevet 28. mai Jeg skjønner at dette er vanskelig og fristende siden du liker han, men jeg lover deg at du vil føle noe for noen andre senere. Dette er bare en ukonvensjonelle hump på veien, prøv å gå videre ❤️ Anonymkode: 6d7a4...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner at dette er vanskelig og fristende siden du liker han, men jeg lover deg at du vil føle noe for noen andre senere. Dette er bare en ukonvensjonelle hump på veien, prøv å gå videre ❤️ Anonymkode: 6d7a4...278 Ble rett og slett litt paff når jeg forsto at jeg vil snakke med han. Og som sagt føles det ikke greit når jeg ser at jeg dreges mot han. Men føles litt som han dreges mot meg også. Og må komme meg ut av det. For han tar initiativ til kontakt når vi møtes. Ts Anonymkode: d7290...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå