AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Del Skrevet 28. mai Er du fornøyd? Anonymkode: 3a83c...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Del Skrevet 28. mai Min går hos Hundeglede/Hundens gleder. Veldig fornøyd, min løper lykkelig inn hver morgen. Anonymkode: 75ce2...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min går hos Hundeglede/Hundens gleder. Veldig fornøyd, min løper lykkelig inn hver morgen. Anonymkode: 75ce2...445 Er hunden sliten når den kommer hjem, slik at den kan det litt med ro på kveldstid, med en liten tur selvsagt? Anonymkode: 3a83c...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Del Skrevet 29. mai Min var veldig sliten i begynnelsen, men nå er han klar for det meste. De slapper jo av på hundebarnehagen også, det er ikke fullt kjør hele dagen. Men han takler helt greit roligere kvelder med en liten tur og bitte litt mental trening. og heldigvis takler han nå også rally- og agilitytrening på kveldstid. Anonymkode: 75ce2...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå