AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Del Skrevet 28. mai Jeg fikk melding i går av en dame (aner ikke hvem det er) som skrev at jeg må slutte å true og henge ut folk på mine sosiale medier. Jeg skjønner seriøst ingenting, jeg har ikke truet noen.. ikke hengt ut noen heller. Er ikke veldig aktiv på insta, ser jeg har svart på noen konkurranser i det siste og kommentert på en tv-kanal sin side. That's it. Hun skrev at hun skulle gjøre livet mitt surt og anmelde meg til politiet. Vet ikke hva det gjelder, og ble veldig redd. Selv om jeg ikke har noe å skjule og gladelig viser politiet alt jeg har av sosiale medier om de ønsker. Har ikke svart, men blokkert og rapportert henne for hets på insta. Kan jo være hun blander meg med noen andre, men er utrolig ekkelt å få en sånn melding. Andre som har opplevd noe lignende? Hva gjorde dere? Tenk om hun dukker opp på døra mi og er helt gal? Nesten ikke sovet i natt fordi jeg er så redd Anonymkode: 5a36e...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Del Skrevet 28. mai Sikkert tatt feil av deg. Folk er uansett tøffe på internett, men de oppsøker neppe folk i virkeligheten Anonymkode: 81cbe...a12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Del Skrevet 28. mai Svindel, bare å blokke👍🏼 Anonymkode: 5c7ed...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Svindel, bare å blokke👍🏼 Anonymkode: 5c7ed...59a Folk som holder på sånn burde skamme seg, skremme folk på denne måten Det er ikke en fake profil heller, men kan jo være noe scam likevel. Jeg er virkelig redd og skjelver her. Jeg har et vanlig navn, type Lise Hansen så kan være hun tar feil av meg og noen andre. Er ikke en person som stikker meg ut noe særlig og har ikke noe drama med exer eller noe sånt. Anonymkode: 5a36e...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Del Skrevet 28. mai Slapp av. Du kan ta det helt med ro. Så lenge du ikke har gjort noe galt, hva skal hun gjøre da? SLAPP AV. Folk på internett er slemme, sånn er det bare. Anonymkode: 22370...599 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Del Skrevet 28. mai Hun blander deg nok med noen andre. Anonymkode: 8b67d...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå