Angelheart2 Skrevet 31. mai 2024 #21 Del Skrevet 31. mai 2024 Mulig denne er litt utenom tema, da dette ikke er en kjendis som jeg noen gang har beundret på noe måte, men han viste seg i alle fall fra en lite sympatisk side. Dette er en kjent komiker, men på denne tiden var han "up and coming" og hadde ikke blitt så kjent enda. Han hadde nettopp vært med i et TV-program og jeg traff han på et utested i Oslo, der han hadde et stand-upshow. Nå har det seg slik at vi kommer fra samme sted og han var en stund sammen med en venninne av meg, så jeg tenkte faktisk at han kanskje kjente meg igjen, så jeg gikk frem til han etter at han gikk av scenen og ville si hei. Samtalen gikk omtrent slik: Jeg: Hei XX, husker du meg? XX: Har jeg pult deg? Jeg: Nei?....Eh.... jeg er venninna til XX XX: Har jeg pult henne? Jeg: Ja, det vil jeg da tro, med tanke på hvor lenge dere var sammen (med en liten latter). XX: Skal vi pule, da? Jeg: Eh... nei takk! snudde ryggen til og gikk. I etterkant har han blitt veldig kjent, men mye på grunn av hans noe spesielle forhold til damer, utroskap og "me too".....ikke overraskende.... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 31. mai 2024 #22 Del Skrevet 31. mai 2024 Angelheart2 skrev (29 minutter siden): Mulig denne er litt utenom tema, da dette ikke er en kjendis som jeg noen gang har beundret på noe måte, men han viste seg i alle fall fra en lite sympatisk side. Dette er en kjent komiker, men på denne tiden var han "up and coming" og hadde ikke blitt så kjent enda. Han hadde nettopp vært med i et TV-program og jeg traff han på et utested i Oslo, der han hadde et stand-upshow. Nå har det seg slik at vi kommer fra samme sted og han var en stund sammen med en venninne av meg, så jeg tenkte faktisk at han kanskje kjente meg igjen, så jeg gikk frem til han etter at han gikk av scenen og ville si hei. Samtalen gikk omtrent slik: Jeg: Hei XX, husker du meg? XX: Har jeg pult deg? Jeg: Nei?....Eh.... jeg er venninna til XX XX: Har jeg pult henne? Jeg: Ja, det vil jeg da tro, med tanke på hvor lenge dere var sammen (med en liten latter). XX: Skal vi pule, da? Jeg: Eh... nei takk! snudde ryggen til og gikk. I etterkant har han blitt veldig kjent, men mye på grunn av hans noe spesielle forhold til damer, utroskap og "me too".....ikke overraskende.... Ørjan Burøe? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. mai 2024 #23 Del Skrevet 31. mai 2024 rainstorm skrev (1 time siden): Er det ikke litt taktløst å komme for å få signert en bok, og så begynne å kritisere boken til forfatteren? Greit nok at hun spurte, men jeg synes det høres litt ut som en ufin respons i den settingen. I hvert fall hvis det var det eneste du sa var noe negativt. Kjenner henne ikke og har aldri møtt henne. Men synes ikke det er kjemperart at hun surnet litt. Kanskje, men hun spurte om jeg likte boken og jeg ønsket å være ærlig. Jeg likte jo boka, men jeg syntes plottet ble for enkelt å ta og det synes jeg fremdeles var OK å si. Ville ikke sagt noe om hun ikke hadde spurt. Når det er sagt, jeg forstår hva du mener og. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 8. juli 2024 #24 Del Skrevet 8. juli 2024 gansketeit skrev (På 31.5.2024 den 12.56): Bjarne Brøndbo? Jeg har også møtt han, men har kun positivt inntrykk. Otto Jespersen derimot... Men jeg tør ikke si om han prøvde å være morsom eller om han bare var kjip som person. Utover det tror jeg at alle kjendiser jeg har møtt har vært veldig hyggelige. Carola hadde et litt hysterisk sammenbrudd en gang, men hun var ikke slem mot noen egentlig, bare på tuppa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 8. juli 2024 #25 Del Skrevet 8. juli 2024 Jeg var på ferie i Oslo og bodde på et hotell midt i byen. Skulle ta heisen ned til resepsjonen når Fredrik Græsvik plutselig kom inn i heisen. Jeg skvatt litt og utbrøt «hei!», da surna fyren og snudde seg med ryggen til meg 🥴 ekkel fyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 8. juli 2024 #26 Del Skrevet 8. juli 2024 Kommer ikke på navnet i farta, han lille småtjukke, halvgamle komikeren med rødt hår fra nordnorge. Han prøvde å stikke tunga inn i kjeften min på fest. Fulgte etter meg når jeg prøvde å snike meg ut for å ta taxi hjem for å holde meg tilbake. Ekkel fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 8. juli 2024 #27 Del Skrevet 8. juli 2024 Honningmor skrev (16 minutter siden): Kommer ikke på navnet i farta, han lille småtjukke, halvgamle komikeren med rødt hår fra nordnorge. Han prøvde å stikke tunga inn i kjeften min på fest. Fulgte etter meg når jeg prøvde å snike meg ut for å ta taxi hjem for å holde meg tilbake. Ekkel fyr. Truls Svendsen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 8. juli 2024 #28 Del Skrevet 8. juli 2024 Strikkagenser skrev (1 time siden): Truls Svendsen?! Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 8. juli 2024 #29 Del Skrevet 8. juli 2024 (endret) Xn til min storesøster var en kjent fotballspiller, er blid og trivelig når han blir intervjuet, men er en douce ellers. Nå skal det sies at de var kjærester på ungdomsskolen da. Endret 9. juli 2024 av Lillemy_87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. juli 2024 #30 Del Skrevet 9. juli 2024 Hasselnøtter skrev (På 31.5.2024 den 13.07): Ikke en helt, men jeg møtte Erik Bye for mange år siden. Han bodde på hotellet jeg jobbet på i en uke. Luktet konstant gammel fyll og svette, og var ordentlig ufin mot alle jentene. Jeg har akkurat samme opplevelse med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. juli 2024 #31 Del Skrevet 9. juli 2024 Beyblade skrev (På 28.5.2024 den 0.02): Jeg kan jo si at jeg har hatt så uflaks at jeg møtte på en viss kjent norsk rapper, når han hadde fått i seg noen glass whiskey for mye. Det var ikke hyggelig. I etterkant har han riktignok stått frem i media om sine alkoholproblemer og at han skjems over oppførselen sin på fylla, men jeg klarer fortsatt ikke lytte til musikken hans…😅 Vinnie? Onkel P? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemonkiwi Skrevet 10. juli 2024 #32 Del Skrevet 10. juli 2024 (endret) slettet Endret 13. juli 2024 av Lemonkiwi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11. juli 2024 #33 Del Skrevet 11. juli 2024 trinvill skrev (På 27.5.2024 den 22.14): Jeg møtte «sjefen over alle sjefer» ute på byen i en mindre by for kanskje 20 år siden. Han var skikkelig sur og gretten og likte ikke at folk kom bort og ville prate med han. Mulig at han var lei oppmerksomhet fra fulle folk, men når du velger å dra på et utested i de sene nattetimer så… Da hadde han nok en dårlig dag vil jeg tro, eller fordi det nettopp var ute blandt berusede folk. Vi har også truffet han og da var han verdens triveligste. Stilte opp på bilder med barna og slo av en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 11. juli 2024 #34 Del Skrevet 11. juli 2024 Queen19 skrev (På 27.5.2024 den 20.20): Nja, ikke en hero, men møtte en skuespiller fra en serie en gang, og ga komplimenter for at det var en veldig bra serie, fikk bare et dumt blikk og ikke noe svar 🤷♀️ Sikker på at det var riktig person ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 11. juli 2024 #35 Del Skrevet 11. juli 2024 (endret) MiniMjau skrev (På 9.7.2024 den 7.48): Jeg har akkurat samme opplevelse med han. Moren min har også det, fra sin barndom på 60- og 70-tallet (morfar vanket i samme miljø). Hørt flere ganger hun sa "den ekle fylliken". Jeg ble skånet fra ham hjemme hos oss, så jeg skjønte ikke alt oppstyret når han døde. Var han SÅ kjent liksom 😅 Har møtt flere kjendiser via jobb. Har til gode å oppleve noen som direkte ekle/slemme, men noen har vært ganske arrogante. *edit, skriveleif Endret 11. juli 2024 av font 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 11. juli 2024 #36 Del Skrevet 11. juli 2024 FruR skrev (2 timer siden): Sikker på at det var riktig person ? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollyJones Skrevet 11. juli 2024 #37 Del Skrevet 11. juli 2024 Det må være slitsomt å være kjendis og hele tiden måtte være på sitt aller beste. Ingen kan ha en dårlig dag eller si noe feil, for da er de plutselig arrogante og høye på seg selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 11. juli 2024 #38 Del Skrevet 11. juli 2024 Isild skrev (4 timer siden): Da hadde han nok en dårlig dag vil jeg tro, eller fordi det nettopp var ute blandt berusede folk. Vi har også truffet han og da var han verdens triveligste. Stilte opp på bilder med barna og slo av en prat. Det er jo stor forskjell på å møte en barne-tv kjendis ute på byen, og å møte barne- tv kjendis når man har med seg barn. Selvfølgelig er han hyggelig da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 11. juli 2024 #39 Del Skrevet 11. juli 2024 (endret) Slettet. Unødvendig. Endret 11. juli 2024 av 17.11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå