Gå til innhold

Har du hatt en "never meet your hero" opplevelse?

Girlsarebest

Anbefalte innlegg

Møtt på en kjendis som har vist seg og være en "douche" mot deg? rettere sagt funnet deg slitsom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, ikke en hero, men møtte en skuespiller fra en serie en gang, og ga komplimenter for at det var en veldig bra serie, fikk bare et dumt blikk og ikke noe svar 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har møtt både en musiker og en skuespiller om ikke har vært så hyggelig. Skuespilleren har jeg aldri vært særlig fan av, men reagerte på oppførselen fordi han har vært mye på barneprogram på tven og der virket han så omgjengelig og blid. Men han var lite hyggelig mot folk som syns det var gøy at han sto i en eske (eller ett eller annet sånt) i et morsomt kostyme på Karl Johan. Det var vel i forbindelse med jobb, men det var ingen filming akkurat da. Jeg kan skjønne at han blir lei av at folk tar bilde av han, og står nysgjerrig og ser på hva han holder på med, men da kan han si i fra på en skikkelig måte istedenfor å kjefte på barna som sto der.

Episoden med musikeren er veldig mange år siden da jeg enda var barn, og han var jeg fan av på det tidspunktet. Så hadde han og bandet hatt konsert, og solgte cd som vi kunne få signert etterpå. Det var mens jeg sto i kø for å CD-en signert at han var spydig og kjeftet på meg fordi jeg ikke skjønte at jeg automatisk skulle si hvem han skulle signere CD-en til. Jeg ventet heller på at han skulle spørre om det. Jeg husker at jeg ble så lei meg. En annen i bandet prøvde å glatte over det sangeren sa, men det satt stuck i meg i mange år i ettertid. For ikke så lenge siden var det noe avisskriverier om denne personen, der han så absolutt viste seg som den arrogante og usympatiske personen som jeg husker han som, og han fikk masse negative kommentarer på det. Da koste jeg meg egentlig litt, for vanligvis fremstår denne personen som folkelig og hyggelig i media.

• Liker 5
  • Hjerte 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare møtt en kjendis og hun var veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble en kjedelig tråd, når ingen nevner navn 😅

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente på samme treningsstudio som han Stian-fyren fra Nrk/newton.

Ble direkte kvalm over måten han omtalte kvinner han hadde vært med på. Ekstremt sexistisk syn som er langt over streken i forhold vanlig "garderobeprat" blandt menn.

Er noen år siden nå, men for et rasshøl🤮

12 minutter siden, happygilmore said:

Dette ble en kjedelig tråd, når ingen nevner navn 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Girlsarebest skrev (57 minutter siden):

Møtt på en kjendis som har vist seg og være en "douche" mot deg? rettere sagt funnet deg slitsom?

Ingen kjendiser er overmennesker, kjendisstatus eksisterer egentlig bare i publikums hoder. Men likevel bør "kjendiser" ha en viss evne til å lese rommet, noe ikke alle har siden de er mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte «sjefen over alle sjefer» ute på byen i en mindre by for kanskje 20 år siden. Han var skikkelig sur og gretten og likte ikke at folk kom bort og ville prate med han. Mulig at han var lei oppmerksomhet fra fulle folk, men når du velger å dra på et utested i de sene nattetimer så…

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte det som viste seg å være Agnes Kittelsen på en strand, og snakk om primadonna. 

Vi hadde små barn på samme alder som begynte å leke sammen i vannkanten, og jeg kom med noen små kommentarer om vær og vind og slikt man snakker med fremmede om. Det var så vidt hun svarte og snudde seg demonstrativt bort. Jeg skjønte ingenting før mannen min sa hvem hun var. Hun hadde stor hatt og solbriller, så jeg så det faktisk ikke selv. Det var svært tydelig at hun ikke var interessert i småprat med det hun muligens trodde var en fan. Hun skulle visst at jeg ikke kjente henne igjen før mannen min sa hvem hun var. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo si at jeg har hatt så uflaks at jeg møtte på en viss kjent norsk rapper, når han hadde fått i seg noen glass whiskey for mye. Det var ikke hyggelig. I etterkant har han riktignok stått frem i media om sine alkoholproblemer og at han skjems over oppførselen sin på fylla, men jeg klarer fortsatt ikke lytte til musikken hans…😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (På 27.5.2024 den 20.43):

Tja, har møtt både en musiker og en skuespiller om ikke har vært så hyggelig. Skuespilleren har jeg aldri vært særlig fan av, men reagerte på oppførselen fordi han har vært mye på barneprogram på tven og der virket han så omgjengelig og blid. Men han var lite hyggelig mot folk som syns det var gøy at han sto i en eske (eller ett eller annet sånt) i et morsomt kostyme på Karl Johan. Det var vel i forbindelse med jobb, men det var ingen filming akkurat da. Jeg kan skjønne at han blir lei av at folk tar bilde av han, og står nysgjerrig og ser på hva han holder på med, men da kan han si i fra på en skikkelig måte istedenfor å kjefte på barna som sto der.

Episoden med musikeren er veldig mange år siden da jeg enda var barn, og han var jeg fan av på det tidspunktet. Så hadde han og bandet hatt konsert, og solgte cd som vi kunne få signert etterpå. Det var mens jeg sto i kø for å CD-en signert at han var spydig og kjeftet på meg fordi jeg ikke skjønte at jeg automatisk skulle si hvem han skulle signere CD-en til. Jeg ventet heller på at han skulle spørre om det. Jeg husker at jeg ble så lei meg. En annen i bandet prøvde å glatte over det sangeren sa, men det satt stuck i meg i mange år i ettertid. For ikke så lenge siden var det noe avisskriverier om denne personen, der han så absolutt viste seg som den arrogante og usympatiske personen som jeg husker han som, og han fikk masse negative kommentarer på det. Da koste jeg meg egentlig litt, for vanligvis fremstår denne personen som folkelig og hyggelig i media.

Det er lov å nevne navn, men hvis du ikke vil legge det ut så kan du jo sende en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hardt dulta til i skuldra av en kjendis. Jeg pekte for samboeren min, åå det er hun søte fra det tv programmet, hun er så søt.

Nå tenker jeg at hun er ei ordentlig fitte 😄😄😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfatter Miryam Bjerkeli to ganger. Begge ganger signerte hun bøker og jeg kjøpte en bok første gang. Da hun signerte igjen spurte hun hva jeg synes om boka og jeg svarte ærlig at jeg syntes at plottet i boka ble for enkelt og at jeg tok det halvveis. Det var ikke spesielt populært og hun rett og slett surnet til.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rainstorm
MarianneE skrev (1 minutt siden):

Forfatter Miryam Bjerkeli to ganger. Begge ganger signerte hun bøker og jeg kjøpte en bok første gang. Da hun signerte igjen spurte hun hva jeg synes om boka og jeg svarte ærlig at jeg syntes at plottet i boka ble for enkelt og at jeg tok det halvveis. Det var ikke spesielt populært og hun rett og slett surnet til.

Er det ikke litt taktløst å komme for å få signert en bok, og så begynne å kritisere boken til forfatteren? Greit nok at hun spurte, men jeg synes det høres litt ut som en ufin respons i den settingen. I hvert fall hvis det var det eneste du sa var noe negativt. 

Kjenner henne ikke og har aldri møtt henne. Men synes ikke det er kjemperart at hun surnet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (På 27.5.2024 den 20.43):

Bjarne Brøndbo?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kinder skrev (1 minutt siden):

Jepp😅

Tenkte jeg det ikke🤣Han er en primadonna😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte Odd Nerdrum en gang, det var rett etter "skandalen" med nakenmaleriet hans, for de som er gamle nok til å huske det. Hadde regnet med at han var en typisk gammel gris (og jeg var ei jente på ca 20), men han var veldig koselig og bare skravlet i vei om barnebarna sine. 

Nå var ikke dette helt i tråd med temaet her, men bare for å ha en liten motvekt :)

• Liker 12
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gansketeit skrev (Akkurat nå):

Tenkte jeg det ikke🤣Han er en primadonna😆

Ja, etter alt som kom frem etter flyplass-episoden, har jeg skjønt at det ikke bare er meg som har dårlige opplevelser med han. Han er åpenbart en helt annen person enn hva som er fremstilt i media tidligere😝

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en helt, men jeg møtte Erik Bye for mange år siden. Han bodde på hotellet jeg jobbet på i en uke. Luktet konstant gammel fyll og svette, og var ordentlig ufin mot alle jentene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...