Ulva Skrevet 30. mai 2006 #81 Skrevet 30. mai 2006 anal sex er godt, men alt til sin tid, hadde blitt passe sleten om det skulle vert daglig
Daiquiry Skrevet 30. mai 2006 #82 Skrevet 30. mai 2006 Jeg elsker analsex...bare tanken får det til å krible nedover ryggen min...Deilig oppvarming med tunge og fingre...før finalen..nam nam!!!!!!
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 1. juni 2006 #83 Skrevet 1. juni 2006 Æsj, ikke i min villeste fantasi!! Å slikke andre i ræva, nei fy flate. Kvalmt!
Mrs. K Skrevet 1. juni 2006 #84 Skrevet 1. juni 2006 Tråden er ryddet i h.t. Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #86 Skrevet 3. juni 2006 Nei, liker det ikke. Likte det ikke, liker det ikke , og vil aldri like det.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #87 Skrevet 3. juni 2006 jeg hadde en type som var hekta på analsex... og for å si det sånn, det var bare for mye... og pga av andre grunner ble det slutt... så har vært ganske lite interessert i det, veldig lite for å si det sånn... MEN så var jeg sammen med en type, for ikke lenge siden for å si det sånn, og han penetrerte meg ikke i toern, men brukte en finger veldig forsiktig og koste osv osv... og hjelpemegsådeilig.... han tok meg bakfra og og og og... bare koste forsiktig inn med en finger osv... mens han tok meg i eneren.... himmel.... for å si det sånn er vi veldig renslig og vi hadde dusja først og sånt... atttdetgåran.... Line
Gjest Jente27 Skrevet 2. mai 2008 #88 Skrevet 2. mai 2008 :love: Jeg vil også prøve!! ...håper med tiden og med tålmodighet at jenta mi vil prøve en gang ihvertfall. Hun synes "æsj" men vet ikke at med litt med tålmodighet enn å hoppe rett igang, så kan det kanskje være verdt et forsøk som et nytt innlegg i sexlivet. Jeg tenker ihvertfall at det er litt kjipt å ikke har prøvd ihvertfall en gang før man bedømmer det, men så kan jeg ikke bestemme hva hun skal si ja til heller da. Vil ikke hun skal synes jeg er pervers fordi jeg ønsker å prøve et ...annet hull ....bare en gang Forutsetningen for at analsex skal være deilig, ihvertfall første gang, og føre til gjentagelse, er som følger: Viktig med en partner du føler deg trygg på. Snakk om det på forhånd, men ikke legg noe press på når det skal skje. La det være en forlengelse av et "vanlig" samleie, der dere er ekstra tente. "Varm opp" først. Bruk masse glidemiddel, og bruk både en og to fingre. Drypp gjerne litt glidemiddel i anus. På nettet finner dere glidemiddel spesiellt for analsex, prøv dere frem med ulike. Første gangen er det alltid litt ubehagelig. Lettest er hvis hun ligger på siden, og han forsiktig penetrerer bakfra (husk masse glidemiddel på penis). Ta det "etappevis". Bruk god tid på å komme forbi "hindringene", dvs penetrer litt og litt. Stopp opp og vent litt hvis det gjør vondt. Når penis er helt inne, vent litt før du støter forsiktig. Husk, analsex krever mykere behandling en vaginal sex, men kan ta dere til nye høyder og gi mye glede dersom dere bruker tid å finne utav det! Lykke til :love:
Gjest frk Skrevet 3. mai 2008 #89 Skrevet 3. mai 2008 Er 35, har ikke noe i mot det, har veldig lyst. Men det gjør jo så sinnsykt vondt!! Har prøvd sikkert 30 ganger. Tar det veldig lang tid til og venne seg til det lurer jeg på??...
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #90 Skrevet 3. mai 2008 Forferdelig. Hater det. Ufint, ukvinnelig, usexy, uromantisk, uintelligent og kjedelig. Enig
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #91 Skrevet 4. mai 2008 Jeg tente på det lenge før jeg begynte å ha sex. (Har holdt meg til den ene partneren). Han introduserte for meg etter hvert at han ønsket det, husker ikke hvordan det kom opp, men jeg var jo redd for alle "konsekvensene". Men som sagt, jeg hadde tent på det siden før jeg visste at det var vanlig. Etter ca. 1 år begynte vi å prøve. Jeg liker det veldig godt, men jeg må være veldig tent og kanskje ha tenkt på at jeg har lyst på det i noen dager. Kommer alt for fort hvis vi er ansikt mot ansikt og kar kontakt med klitoris. Rolig er godt og hardt er godt, alt ettersom. Det skjer sjelden da, for å ikke ta vekk det pirrende og "ulovlige" ved det.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #92 Skrevet 4. mai 2008 Min kjæreste er veldig for analsex, men det har vært vondt de gangene vi har prøvd, og han har ikke fått den inn. Jeg synes det er veldig deilig å få inn fingre i rumpa, og det synes kjæresten min og. Hvilken stilling bruker dere når dere skal ha den inn bak? Jeg synes det er best når jeg sitter oppå typen og rir.. Han får god utsikt, og jeg kommer godt til med fingrene Andre stillinger er gode, men ikke så fantastisk som denne... Jeg synes anal sex er fantastisk deilig Kommer med en gang, men på en helt annen måte enn med "vanlig" sex... Orgasmen varer mye lengre og er dypere, kan ikke helt beskrives med ord hvordand et føles... Så jeg anbefaler det, men selvfølgelig er det opp til hver og en å bestemme
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #93 Skrevet 4. mai 2008 Æsj, ikke i min villeste fantasi!! Å slikke andre i ræva, nei fy flate. Kvalmt! Nå er ikke analsex akkuratt å slikke da... Er ikke tungen som skal oppi, er helt andre ting Men er enig at jeg ikke ville slikket noen der, men synes analsex er herlig :D
Gjest Jente27 Skrevet 5. mai 2008 #94 Skrevet 5. mai 2008 Er 35, har ikke noe i mot det, har veldig lyst. Men det gjør jo så sinnsykt vondt!! Har prøvd sikkert 30 ganger. Tar det veldig lang tid til og venne seg til det lurer jeg på??... Dersom du har en partner du stoler på, og tar det gradvis vil det gå helt fint. Det som er litt smertefullt er å komme forbi lukkemuskelen, og dersom du er anspennt kan det oppleves som vondt. Ta dere tid, bruk gjerne en lørdagskveld hvor dere tar dere et par glass vin, og gjør hverandre ekstra kåte. Dersom begge har lyst til dette, og dere bruker litt tid på det, vil dere helt sikkert få det til. Og første gang det gir deg orgasme skal jeg love deg den vil være som intet annet!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. mai 2008 #95 Skrevet 6. mai 2008 Jeg syntes det er kjempe deilig... hmmmm... Vi har analsex kansje en gang imnd eller noe, må være ekstra kåt, kommer som et skudd.... Begynner med olje og finger, liker best skje-stillingen for da kan jeg gli inn på han i mitt tempo...namnam. Ser ikke noe grisete, ufint eller ukvinnelig som tidligere nevnt inne her... Bare masse deilige følelser og orgasmer
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #96 Skrevet 6. mai 2008 . Hva er egentlig det Dere jenter synes om det å bli tatt i Rompa??? Syns det er noe dritt å få en stake i rompa der det vanligvis kommer "staker" av bæsj ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå