Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #21 Skrevet 13. februar 2006 Det kommer an på partneren (ikke nødvendigvis størrelsen, tenkte mer på teknikken). Det kan være svært opphissende.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #22 Skrevet 13. februar 2006 Dere som har gjort det: hva bruker dere for å vaske ordentlig der bak før dere har analsex? Er ikke det ubehagelig med slik utskylling? Vi har snakket om det og er litt tente på tanken, men har ikke tatt steget og prøvd det enda. Det er kanskje en tåpelig tanke, men tenk hvis det ikke er ordetlig rent og det lukter bæsj da! Kan ikke være særlig opphissende...? *skal, skal ikke....* :icon_question:
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #23 Skrevet 13. februar 2006 Dere som har gjort det: hva bruker dere for å vaske ordentlig der bak før dere har analsex? Er ikke det ubehagelig med slik utskylling? Vi har snakket om det og er litt tente på tanken, men har ikke tatt steget og prøvd det enda. Det er kanskje en tåpelig tanke, men tenk hvis det ikke er ordetlig rent og det lukter bæsj da! Kan ikke være særlig opphissende...? *skal, skal ikke....* :icon_question: ← Hvis du har vært på toalettet et par timer før sex, så er den nederste tarmen tømt, ren og pen. Selvfølgelig vasker en seg før sex, med såpe, og lurer fingeren innenfor. Forøvrig så vil det ikke, etter hva jeg har hørt, feste seg noen rester på pikken om en bruker masse glidemiddel! Har aldri vært med på utskylling.. Lykke til Deilig, ja..
biuq Skrevet 13. februar 2006 #24 Skrevet 13. februar 2006 Må si at det er overraskende mange "ja til anal" hos jenter her - det virker som det strider imot alle andre statistikker jeg har lest. ← Ifølge en undersøkelse Frida Kahlsto og Eva Mohn har i publisert i sin bok "Venus - Norske kvinner sett nedenfra", som 980 kvinner var med på, svarte en av tre kvinner at de har sansen for analsex. Noe å tenke over neste gang du ser en venninnegjeng på café, det. Du kan jo alltids sitte å gjette hvem av de det er.
Trygve Skrevet 15. februar 2006 #25 Skrevet 15. februar 2006 Haha ja den var god! 1 av 3 LIKER analsex!? Hvor mange er det som bare har prøvd da? tror det er få som aldri har prøvd da
Gjest Gitte Skrevet 15. februar 2006 #26 Skrevet 15. februar 2006 Dere som har gjort det: hva bruker dere for å vaske ordentlig der bak før dere har analsex? Er ikke det ubehagelig med slik utskylling? ← For min del holder det i massevis å bruke dusjen..Tarmskyll er ikke nødvendig bare for analsex Min mening om analsex.. Jeg har ikke hatt det på snart 3 år, og min kjære har varslet at rompa mi skal få gjennomgå på fredag.. oioioi.. Jeg syns det er helt greit.. Kan nyte det en dag, og det kan være kjempevondt en annen dag.
Trygve Skrevet 15. februar 2006 #27 Skrevet 15. februar 2006 For min del holder det i massevis å bruke dusjen..Tarmskyll er ikke nødvendig bare for analsex Min mening om analsex.. Jeg har ikke hatt det på snart 3 år, og min kjære har varslet at rompa mi skal få gjennomgå på fredag.. oioioi.. Jeg syns det er helt greit.. Kan nyte det en dag, og det kan være kjempevondt en annen dag. ← Hvis du vet at det gjør vondt (under akten eller dagen derpå) hvorfor gjør du det da??
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #28 Skrevet 15. februar 2006 Hun sier jo ikke at det alltid gjør vondt. Det hun sier - slik jeg ser det - er at det gjør godt enkelte dager, men at det også kan være ubehagelig andre dager.
Gjest Gitte Skrevet 15. februar 2006 #29 Skrevet 15. februar 2006 Hvis du vet at det gjør vondt (under akten eller dagen derpå) hvorfor gjør du det da?? ← Altså, hvis det gjør vondt når vi gjør det, dropper vi det bare... Eller forandrer stilling, eller bruker mer glidemiddel..
Gjest Gitte Skrevet 15. februar 2006 #30 Skrevet 15. februar 2006 Hun sier jo ikke at det alltid gjør vondt. Det hun sier - slik jeg ser det - er at det gjør godt enkelte dager, men at det også kan være ubehagelig andre dager. ← Nettopp
Bobeline Skrevet 15. februar 2006 #33 Skrevet 15. februar 2006 Må innrømme at jeg synes det er deilig. For meg så er det like mye det at jeg føler at han krever sin "eiendomsrett" på meg når han finner seg til rette der bak, som det er en fysisk glede. Sikkert mer. Selv om jeg liker det veldig godt. Føler meg liksom "besteget" da. Eventuelt; lagt krav på. Høres kanskje absurd ut. Men det får meg til å føles ut som om det bare er jeg som teller for han da. ← Kjenner meg igjen i denne, og siden jeg tilhører pysene så ender jeg opp med avføringstabletter av noe slag som gjør at det ikke finnes en damn shit igjen neste kveld (dag eller morgen for den saks skyld). Men jeg tror de fleste hopper over det steget.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #34 Skrevet 15. februar 2006 Tror nok at det er et litt rart fenomen som påvirker det litt konfliktfylte i dette som du tar opp. Mange kvinner vil ikke innrømme at de føler seg presset til å stille endetamen til disposisjon, og derfor ender de opp med en tvangstro på at de liker det. Til slutt tror de på det sjøl. ← Jeg tror det er like mye motsatt, at mange kvinner tror de ikke liker det, bare fordi det ved første tanke høres skittent og perverst ut. Første gangen jeg hørte om analsex var jeg vel rundt 13 år, og tanken som slo meg var "HÆ? Hvem faen knuller i RÆVHØLET?? ÆSJ!". Men nå har jeg ingenting imot det lenger, og har jevnlig analsex med kjæresten min.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #35 Skrevet 15. februar 2006 jeg har blitt tatt i baken et titalls ganger. er veldig vondt om man går for fort frem, men veldig godt når det gjøres riktig. men nå har jeg ikke hatt det på ca 1 år... fikk en hemorroide for et halvår siden som noen ganger blør så har ikke lyst til å gjøre skaden enda verre
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #36 Skrevet 16. februar 2006 Må innrømme at jeg synes det er deilig. For meg så er det like mye det at jeg føler at han krever sin "eiendomsrett" på meg når han finner seg til rette der bak, som det er en fysisk glede. Sikkert mer. Selv om jeg liker det veldig godt. Føler meg liksom "besteget" da. Eventuelt; lagt krav på. Høres kanskje absurd ut. Men det får meg til å føles ut som om det bare er jeg som teller for han da. ← Digger å `bestige`ei`flott jentes rompe, men føler ikke noen form for MaktFølelse. Bare elsker følelsen av ei deeeilig dameRompe, det er Best!
Trygve Skrevet 16. februar 2006 #37 Skrevet 16. februar 2006 Jeg vil også prøve!! ...håper med tiden og med tålmodighet at jenta mi vil prøve en gang ihvertfall. Hun synes "æsj" men vet ikke at med litt med tålmodighet enn å hoppe rett igang, så kan det kanskje være verdt et forsøk som et nytt innlegg i sexlivet. Jeg tenker ihvertfall at det er litt kjipt å ikke har prøvd ihvertfall en gang før man bedømmer det, men så kan jeg ikke bestemme hva hun skal si ja til heller da. Vil ikke hun skal synes jeg er pervers fordi jeg ønsker å prøve et ...annet hull ....bare en gang
Bobeline Skrevet 16. februar 2006 #38 Skrevet 16. februar 2006 Jeg vil også prøve!! ...håper med tiden og med tålmodighet at jenta mi vil prøve en gang ihvertfall. Hun synes "æsj" men vet ikke at med litt med tålmodighet enn å hoppe rett igang, så kan det kanskje være verdt et forsøk som et nytt innlegg i sexlivet. Jeg tenker ihvertfall at det er litt kjipt å ikke har prøvd ihvertfall en gang før man bedømmer det, men så kan jeg ikke bestemme hva hun skal si ja til heller da. Vil ikke hun skal synes jeg er pervers fordi jeg ønsker å prøve et ...annet hull ....bare en gang ← Analsex er ikke perverst, synes jeg da. Det er andre ting som er mye verre. Men så kommer dette fra en som trodde det var en god idé å debutere med venninnen og typen hennes...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #39 Skrevet 16. februar 2006 Analsex er ikke perverst, synes jeg da. Det er andre ting som er mye verre. Men så kommer dette fra en som trodde det var en god idé å debutere med venninnen og typen hennes... ← Man DEBUTERER da vel ikke seksuelt med en trekant????
Bobeline Skrevet 17. februar 2006 #40 Skrevet 17. februar 2006 Jeg gjorde det. Det første jeg tenkte når venninnen min nevnte at vi kunne gjøre det sammen alle tre, var at "jeg kjenner de jo så da er det trygt og greit og ingenting å være redd for". Tror det var min hjerneskadde hjernecelle som kom på den tanken der. Og det ble alt annet enn vellykket...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå