Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #61 Skrevet 5. mars 2006 Forferdelig. Hater det. Ufint, ukvinnelig, usexy, uromantisk, uintelligent og kjedelig.
Flower Skrevet 5. mars 2006 #62 Skrevet 5. mars 2006 Alt til sin tid sier nå jeg Analsex er godt, men da må jeg være klar for det og skikkelig opphisset. Det er ikke sånn "kjappis" man setter i gang med. Mannen min hinta sånn forsiktig om det i går, jeg var trøtt og en tanke forkjøla så jeg hadde ikke lyst. Greit det sa han, og kyssa meg på skulderen... Men når jeg tenker etter så hadde det kanskje vært godt lell...*titter bort på gubben og tenker mitt nå*
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #63 Skrevet 5. mars 2006 Jeg vil si at da kjeder man seg veldig, hvis analsex er det mest kreative og beste en heterofil mann kan tenke seg.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #64 Skrevet 6. mars 2006 Jeg vil si at da kjeder man seg veldig, hvis analsex er det mest kreative og beste en heterofil mann kan tenke seg. ← Mener ikke at det er det Mest kreative - men jeg har alltid elska Synet av ei damerompe(ikke alle) - derfor har jeg funnet analsex veldig innteressant!!!!!
Gjest akterut Skrevet 6. mars 2006 #65 Skrevet 6. mars 2006 Forferdelig. Hater det. Ufint, ukvinnelig, usexy, uromantisk, uintelligent og kjedelig. ← Er det du som bestemmer hva som er forferdelig, ufint, ukvinnelig, usexy, uromantisk, uintelligent, og kjedelig nå da?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #66 Skrevet 6. mars 2006 Er det du som bestemmer hva som er forferdelig, ufint, ukvinnelig, usexy, uromantisk, uintelligent, og kjedelig nå da? ← BRYR MEG IKKE!!! Synes det er heeerlig
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #67 Skrevet 18. mars 2006 BRYR MEG IKKE!!! Synes det er heeerlig ← Er jo Ingen Tvil. Dameromper-Det er jo såå deilig å se på og å --------
Gjest Louisa Skrevet 18. mars 2006 #68 Skrevet 18. mars 2006 Jeg vil si at da kjeder man seg veldig, hvis analsex er det mest kreative og beste en heterofil mann kan tenke seg. ← Enig der, ja..
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #69 Skrevet 18. mars 2006 Jeg liker det jeg men det er ikke ofte vi gjør det.. Jeg som tok initiativet til dette i forholdet vårt. Men det er jo det som er litt bra da at det ikke skjer så ofte for da når vi først gjør det er det liksom litt "ekstra". En annen ting er at dette er ofte det jeg tenker på og fantaserer om når jeg onanerer.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #70 Skrevet 19. mars 2006 Jeg liker det jeg men det er ikke ofte vi gjør det.. Jeg som tok initiativet til dette i forholdet vårt. Men det er jo det som er litt bra da at det ikke skjer så ofte for da når vi først gjør det er det liksom litt "ekstra". En annen ting er at dette er ofte det jeg tenker på og fantaserer om når jeg onanerer. ← Takk for det - da er j ikke alene
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #71 Skrevet 30. mai 2006 Første gangen jeg prøvde anal, kan vel defineres som ubehagelig. Men gjorde ikke vondt. Det kommer helt sikkert an på hvordan man går fram. Han jeg gjorde det med, var veldig forsiktig og tok seg god tid. Og om man stoler på personen, så klarer man lettere å slappe av, og det tror jeg hjelper mye. Nå synes jeg forsåvidt det er helt greit, men det er ikke det jeg foretrekker mest.
Miss P Skrevet 30. mai 2006 #72 Skrevet 30. mai 2006 Jeg kjenner mange jenter som har prøvd analsex - noen liker det, andre ikke. Jeg selv liker det. Jeg og kjæresten gjør det ikke hver gang vi har sex, men av og til, og det er med på å krydre opp sexlivet. Masse glidemiddel er et must! og at jeg er skikkelig kåt. Han må starte forsiktig før han kan gi på. Vi begge nyter det og synes det er veldig opphissende - kanskje fordi det er litt forbudt. For oss er sex veldig viktig, og vi prøver ut det vi fantaserer om. Vi er åpne og trygge på hverandre. Jeg vil si at da kjeder man seg veldig, hvis analsex er det mest kreative og beste en heterofil mann kan tenke seg. ← Variasjon er ikke kjedelig!! om en heterofil mann bare vil ha sex på samme måten hele tiden da kjeder han meg værtfall!
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #74 Skrevet 30. mai 2006 Jeg synes det må være en rar del av norges kvinnelige befolkning som holder til på dette forumet, veldig mange uten slike psykologiske sperrer og barrierer her å se. Flott å se altså! Det jeg mener med dette er ikke at det ikke er lov å ikke like analsex. Selvsagt er det lov å ikke like dette. Det jeg mener er at jeg har støtt på så mange jenter føler jeg, med store problemer og fordommer mot ting. SÅ store at de ALDRI ville våget seg i NÆRHETEN av å prøve noe slikt i det hele tatt. Jeg mener nå at alt må prøves en gang før man kan si om man liker det eller ikke. Vel ihvertfall NESTEN alt.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #75 Skrevet 30. mai 2006 Må kansje legge til at jeg aldri har møtt noen så frisinnede jenter som det virker som om henger her på forumet =) Ros til dere, spesielt hun som fikk kjæresten sin til å prøve det selv og overbeviste ham om at det ikke hadde noe med homo takter å gjøre. Ikke dårlig. Skjønner ikke hvorfor det skal være så nøye akkurat HVA man gjør for å få nytelse, er ikke det viktigste at man får nytelse da? Også har jeg et spørsmål til, hvorfor skal jenter som regel ta et spørsmål\forslag som et krav? Må signere med noe for å kjenne meg igjen... vi tar -S- kona hadde blit t sjalu om ho hadde sett meg registrert her...
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #76 Skrevet 30. mai 2006 Da ville jeg holdt meg unna for kånas skyld, -S-
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #77 Skrevet 30. mai 2006 Hmm nei den blir litt drøy altså... Å ikke kunne snakke om det man vil bare fordi en annen kan misforstå det? Hmm... ja det er noe å tygge på... -S-
Tsjopp Skrevet 30. mai 2006 #78 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Forferdelig. Hater det. Ufint, ukvinnelig, usexy, uromantisk, uintelligent og kjedelig. ← Hva i helvete gjør deg i stand til å kunne fordømme millioner av mennesker? Har du noen gang prøvd det? Hvis ikke så har du ingen rett til å komme med noen av disse utsagnene. Hvis du har prøvd det så kan jeg skjønne at enkelte av disse orda kan gjelde for deg, men uintelligent?! Er man mindre smart bare fordi man får nytelse av litt andre områder enn det du får? Fyfaen. Alt for mange kvinner har ekstreme - og nesten alltid grunnløse - fordommer mot alt mulig seksuelt. (Enkelte menn har det selvsagt også) Selv har jeg aldri prøvd analsex med en annen person, og har ikke spesielt lyst til å prøve det heller. Men jeg har ingenting imot det, så hvis partneren min har lyst, så sier jeg ja. (Har prøvd det på meg selv ett par ganger bare for å finne ut av hvordan det var..helt greit, men ikkeno fantastisk.) Endret 30. mai 2006 av Tsjopp
Miss P Skrevet 30. mai 2006 #79 Skrevet 30. mai 2006 Forferdelig. Hater det. Ufint, ukvinnelig, usexy, uromantisk, uintelligent og kjedelig. ← Jøss! Greit at du hater det og synes det er kjedelig, men hallo!? Hvordan kan du si at det er ukvinnelig, usexy, uromantisk og uintelligent??? Tipper du har et enormt kjedelig sexliv eller har hatt store traumer i forhold til dette - om du har et sexliv i det hele tatt... ikke for at du ikke liker analsex, men på grunnlag av din uttalelser! Har du forresten alltid romantisk og intelligent sex?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå