AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Del Skrevet 27. mai Google sier det vanligvis skjer mellom 6-10 dpo. Noen som har fått det tidligere? Er 4 dpo Anonymkode: 95ff2...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Del Skrevet 27. mai *er muligens 5 dpo🙈 ts Anonymkode: 95ff2...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai Heller tvilsomt med festeblødning så tidlig.. Anonymkode: f07a7...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 27. mai #4 Del Skrevet 27. mai Kanskje EL var bittelitt tidligere enn du tror? Jeg hadde etter egne beregninger festeblødning (en bitteliten dråpe blod) 5-6 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Del Skrevet 27. mai Anononyma skrev (5 minutter siden): Kanskje EL var bittelitt tidligere enn du tror? Jeg hadde etter egne beregninger festeblødning (en bitteliten dråpe blod) 5-6 dpo Kan hende, men da kom EL ganske tett etter mensen😅 jeg har ikke testet, følger kun period-tracker-appen så har ikke stålkontroll på når den er, men er muligens 5 dpo, sånn som deg 😃 det følger ikke noen risiko med tidlig festeblødning, altså at det indikerer svangerskap utenfor livmor eller noe? Anonymkode: 95ff2...266 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 27. mai #6 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan hende, men da kom EL ganske tett etter mensen😅 jeg har ikke testet, følger kun period-tracker-appen så har ikke stålkontroll på når den er, men er muligens 5 dpo, sånn som deg 😃 det følger ikke noen risiko med tidlig festeblødning, altså at det indikerer svangerskap utenfor livmor eller noe? Anonymkode: 95ff2...266 Aner ikke, jeg har en nydelig gutt på 21 mnd som beviser at det kan være et godt tegn hvertfall 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Del Skrevet 27. mai Anononyma skrev (4 minutter siden): Aner ikke, jeg har en nydelig gutt på 21 mnd som beviser at det kan være et godt tegn hvertfall 🥰 Fantastisk! Takk for at du deler🥰 Anonymkode: 95ff2...266 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 27. mai #8 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fantastisk! Takk for at du deler🥰 Anonymkode: 95ff2...266 Lykke til, håper det er en liten spire på gang 🌱❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Google sier det vanligvis skjer mellom 6-10 dpo. Noen som har fått det tidligere? Er 4 dpo Anonymkode: 95ff2...266 For at egget skal feste seg må det ha utviklet seg til blastocyst. Det tar 5 dager Anonymkode: 24d26...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 27. mai #10 Del Skrevet 27. mai Kansje du har eggløsning nå eller hadde det i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #11 Del Skrevet 27. mai mommyaka skrev (8 minutter siden): Kansje du har eggløsning nå eller hadde det i går Ts her! Godt mulig det er litt blod som kommer i forbindelse med eggløsning ja, jeg pleier å få eggløsningsslim men har imidlertid aldri opplevd blødning i forbindelse med det så håpet er der😅 Anonymkode: 95ff2...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå