AnonymBruker Skrevet 24. september #41 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): må si at jeg ble skikkelig skuffet når jeg begynte å date 50+ menn. Di mener sex er viktig, men har ikke stamina til å fullføre, di kan klare sex noen ganger pr uke, men sex fler ganger for dag, daglig makter di ikke, selv om di påstår det. slutt å bygg luftslott, si ting som di er Anonymkode: 8cdb4...2de De* ikke di Anonymkode: 1b088...faf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #42 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 21.58): Fordi det hadde vært koselig med en kjekk og ordentlig kjæreste. Men møter bare rølpete og løgnaktige menn i 50-årene. De gode er gifte. De som er igjen vil ligge med flest mulig og ha minst mulig styr med det. Greit nok, men det er absolutt ikke det jeg er interessert i. Jeg tenner kun på personer som kan tilby emosjonell nærhet og intellektuelle samtaler samt en trygg relasjon. Det kan ikke manne-babyer. Så nå har jeg nesten gitt opp å date, de ulekre gubbene kan noen andre få. Anonymkode: 38e26...64d Jeg er mann, 53, og ser etter et seriøst forpliktende forhold, vi finnes der ute 😉 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 17.32): Mange som skriver at ikke vil av forskjellige grunner,overgangsalder osv. Men håper det ikke blir noe kommentarer om det. Finnes nok av tråder hvor det kan diskuteres. Dere som fremdeles vil, hva finner dere positivt me det? Er sex fremdeles viktig?Håper å ikke få så mye"kåtere enn noensinne " svar, men heller noe mer voksent( men er det tilfellet,så for all del). Går det greit å få kjemi med noen i denne alderen? Er dere mer ærlige nå? Anonymkode: 66d8c...bd7 Jeg har forhåpentligvis enda en del gode år igjen av livet, og jeg ønsker ikke å leve dem alene. Jeg vil ha noen, en spesiell dame, å leve livet med, å dele livets gleder og utfordringer med, noen å le og gråte med, noen å føle emosjonell nærhet til og trygghet med. Også fysisk intimitet, nærhet, kos (uten at det trenger å ha noe med sex å gjøre) er viktig for meg. Sex er jo også fint, men kanskje ikke like viktig for meg. Anonymkode: 3ba49...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #43 Del Skrevet 25. september Sex er faktisk viktigst for meg, M51. Det sosiale kommer litt i andre rekke, da jeg allerede har et stort sosial nettverk. Anonymkode: 01fbf...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #44 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 18.07): Fordi folk alltid til en viss grad ha behov for sosial kontakt og bekreftelse uavhengig av alder. Vi er flokkdyr. Jeg tror sex kommer i andre rekke for veldig mange mennesker i den målgruppen. Anonymkode: 41776...8de Nå har jeg mann, men skulle jeg bli singel og søke ny mann hadde sex, vennskap og god oppførsel stått høyest på ønskelista. Det første hadde egentlig vært det viktigste, men jeg ville heller ikke omgås en mann uten de to andre. Alt annet har jeg. Ja mange venner også, så slikt er mest for å orke å omgås ham Sex hadde altså på ingen måte kommet i andre rekke. Det er eneste årsaken til å skulle ha ny mann. Anonymkode: 4c5f1...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå