AnonymBruker Skrevet 27. mai #21 Del Skrevet 27. mai Selvfølgelig sier man ingenting. Man er lojal mot venninnen sin. Denne tråden er full av slike "pick me girls." Anonymkode: eb022...8b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 27. mai #22 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Høres ut som en bedriten gjeng som burde forbli single. Ha litt moral da, andre fortjener ikke dårlig behandling. Dere burde heller stå in for å kreve mer fra vennene deres enn at dere godtar at noen opplever noe så grusomt. Ikke greit. Gode veninner er ikke utro mot noen. Anonymkode: 276d9...7a8 ser greia, men.. utifra noen av svarene her så virker det som ts har vært utro/gjort noe kriminelt?! Nei, hun har egentlig bare vært en god venninne som reddet en dum situasjon. Dette var å en fyllating som gjør det formildende syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hovland Skrevet 27. mai #23 Del Skrevet 27. mai Sofie Maria skrev (37 minutter siden): enig 🙂👍🏻 ts sin lojalitet bør ligge hos henne, ikke han 😏 For noe tull. Venninnen har vært utro og da skal mannen selvfølgelig få høre om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hovland Skrevet 27. mai #24 Del Skrevet 27. mai Jeg hadde fortalt om det til den som var blitt sviktet av sin kjæreste. Utroskap er noe av det verste man kan gjøre mot et annet menneske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva00 Skrevet 27. mai #25 Del Skrevet 27. mai Min lojalitet er hos min venninne, hadde ikke sagt noe til han men ville tatt en prat om det med henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #26 Del Skrevet 31. mai Hadde det vært min venninne som hadde gjort det, så hadde jeg tatt det der med meg i graven. Jeg hadde dratt på ferien, og jeg hadde heller ikke sett ned på venninnen min for å ha gjort det. Men jeg kunne sagt til henne at det var dumt gjort av henne. Som hennes venninne hadde det ikke vært min oppgave å fortelle det til hennes mann. Men som jeg så en annen her skrev, hadde det vært hennes mann som hadde gjort dette mot henne og jeg hadde vært vitne til det. Så hadde jeg fortalt henne det, men det er fordi hun er MIN venninne. Anonymkode: 8159f...a30 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #27 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 23.29): Hadde det skjedd flere ganger hadde jeg nok sagt fra til han, om jeg kjente han godt. Anonymkode: 1b0cd...cd1 Tror nok jeg også hadde gjort det vist det hadde forsatt. Hadde ikke hatt samvittighet til å ikke gjøre. Anonymkode: 1b0cd...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #28 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 23.37): Selvfølgelig sier man ingenting. Man er lojal mot venninnen sin. Denne tråden er full av slike "pick me girls." Anonymkode: eb022...8b5 Venninnen har ikke akkurat vært noen god venninne om hun hadde satt deg i en situasjon der du vet det. Anonymkode: 1b0cd...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #29 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 16.52): Hva ville du gjort dersom dere skulle på ferie med et vennepar. Men så er du ute med venninnen i dette paret et par uker før, der hun blir full og kliner med en hun treffer ute. De ligger ikke sammen, men du oppdager at hun blir kraftig fingerpult på badet, så du får henne hjem og i redning. Bare du og henne vet. Anonymkode: 4c75a...5ed Jeg gjør absolutt ingenting. Det angår ikke meg på noe som helst måte. Anonymkode: 6195b...5a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 31. mai #30 Del Skrevet 31. mai Jeg er fullstendig imot utroskap, men dette var en kinkig situasjon. Jeg forstår både for og imot å si ifra til mannen om det. Men jeg hadde nok sagt ifra om en kompis hadde fingerpult en jente, og da vært utro. Og jeg vet at jeg ville visst om det om min kjæreste hadde vært utro. Man er jo involvert når man vet om det. Og det er ikke min hemmelighet å bære rundt på, der jeg må spille skuespill rundt andre. Det gjør jeg ikke. De det gjelder får ta ansvar for sine handlinger, omså det koster meg et vennskap på veien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #31 Del Skrevet 31. mai Jeg oppfordret venninna mi til å være ærlig med typen sin om utroskap, da vi var på jentetur engang. Understreket at jeg ikke syntes noe om det og tok avstand fra henne, visste fra før om at hun og typen sleit i forholdet. Jeg sa at det var på sin plass å være ærlig med han. Hun hørte på meg og tok rådet mitt til seg. De er ikke sammen den dag idag men det var til det beste for begge to. Anonymkode: 8dd28...ded 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #32 Del Skrevet 31. mai Ts, hvis mannen din og mannen til venninna var på byen og mannen din ferska mannen til venninna, hva hadde du ønsket at han gjorde? Eller hvis mannen din fingerpulte ei random dame på byen og mannen til venninna di aldri fortalte deg det: ville du tenkt at det var ok at han ikke fortalte? Anonymkode: fefcb...b16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #33 Del Skrevet 31. mai Hadde holdt kjeft og ikke tenkt på det. Min lojalitet ligger hos mine venninner, alltid. Anonymkode: a895d...b45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #34 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde holdt kjeft og ikke tenkt på det. Min lojalitet ligger hos mine venninner, alltid. Anonymkode: a895d...b45 Ts kaller dem vennepar og henne venninne. Jeg er ikke mer lojal mot den ene parte enn den andre i et vennepar. Jeg er like mye kompis med gutta som jeg er venninne med jentene. Anonymkode: fefcb...b16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 31. mai #35 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 23.22): Venninner først. Der er lojaliteten. Anonymkode: 9a804...bec Illojale mennesker fortjener ikke noe slags lojalitet tilbake ! Jeg hadde kuttet vennskapet og sagt til min kompis at ha kunne komme tilbake en gang i fremtiden når han hadde klart å gro seg en anstendighet ! Hadde aldri reist på ferie med noe slikt, hadde bare kuttet det ut, oppfordret til å fortelle partner om dette. Om ikke ? Jeg hadde sagt farvel. Kan en person svike en partner på den måten ! Så kan han/hun svike meg som venn enda lettere. Altså ikke til å stole på uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 31. mai #36 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde holdt kjeft og ikke tenkt på det. Min lojalitet ligger hos mine venninner, alltid. Anonymkode: a895d...b45 Kan din venninne svike sin mann på denne måten, sviker hun deg like raskt den dagen det virkelig gjelder! Din lojalitet er totalt malplassert. Deg om det. Men om om mannen hennes hadde gjort noe slikt hadde du latt munnen renne over av eder og galle. Noen av dere kvinner altså .... Menn også for den del for jeg tror at mange menn hadde oversett at en kompis gjorde det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #37 Del Skrevet 31. mai Vokter først og fremst min egen moral. Om venner har andre grenser enn meg for hva som er rett og galt så legger jeg meg egentlig ikke opp i det. Anonymkode: 97916...51e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trallalala Skrevet 31. mai #38 Del Skrevet 31. mai (endret) On 5/27/2024 at 11:37 PM, AnonymBruker said: Selvfølgelig sier man ingenting. Man er lojal mot venninnen sin. Denne tråden er full av slike "pick me girls." Anonymkode: eb022...8b5 Kva er pick me girls? Veninna er ulojal mot mannen sin, så ikkje mykje til veninne, med mindre ho angrar seg og fortel mannen sin om det. Men ville gitt ho ein sjanse til å sei frå sjølv. Endret 31. mai av Trallalala 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 1. juni #39 Del Skrevet 1. juni Trallalala skrev (4 timer siden): Kva er pick me girls? Veninna er ulojal mot mannen sin, så ikkje mykje til veninne, med mindre ho angrar seg og fortel mannen sin om det. Men ville gitt ho ein sjanse til å sei frå sjølv. damer som gjør alt i sin makt for oppmerksomhet fra menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 1. juni #40 Del Skrevet 1. juni Sofie Maria skrev (10 minutter siden): damer som gjør alt i sin makt for oppmerksomhet fra menn. Jeg mener at forskjellen på en pick me og en venninne er at en pick me hadde ikke hatt venninner, da de «synes jenter er så mye drama» og alle jenter er sjalu på dem, så hun hadde ventet til man var på ferie, for så å fortelle kjæresten til «venninna» at hun var utro for å skape max drama. En venninne hadde før ferien snakket med venninnen sin og fortalt at dette er uakseptabel oppførsel og hørt hennes plan for å fikse rotet sitt. Det måtte tilbringe en ferie med dem og late som ingenting er ikke fair. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå