Gå til innhold

Venninne var utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ville du gjort dersom dere skulle på ferie med et vennepar. Men så er du ute med venninnen i dette paret et par uker før, der hun blir full og kliner med en hun treffer ute. De ligger ikke sammen, men du oppdager at hun blir kraftig fingerpult på badet, så du får henne hjem og i redning. Bare du og henne vet.

Anonymkode: 4c75a...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder kjeft. Hun er min venninne. Hadde jeg vært på fest med min venninne sin mann og han fingerpuler en dame, da hadde jeg fortalt dette til min venninne

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gitt beskjed til typen hennes selvfølgelig. Fordrar ikke utroskap!

Anonymkode: f378a...0a3

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gjort noe. Men det spørs om jeg hadde orket å forholdt meg mye til henne/dem, og ikke dratt på ny ferie med dem. 

Anonymkode: 8fefd...e53

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en kompis gjorde lignend, så ville han fått høre det godt, og fått klar beskjed om at han må si det, hvis han ikke vil jeg skal si det videre. Samtidig hadde jeg nok mistet helt respekten for han 

Anonymkode: cceff...2d8

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitner som tier er like skyldige.

Anonymkode: 03c7a...560

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres helt villt ut. Men jeg hadde ikke sagt noe. Men ferie med dem hadde kanskje blitt vanskelig, ja. 

Anonymkode: 9a6e1...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde droppet ferien og sagt at hun måtte fortelle han, elles gjorde jeg det

Anonymkode: ff653...54c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fortalt han det. At dere er veninner er ikke en viktigere sak enn at han får valget om han skal dele livet med en dårlig partner.

Anonymkode: 276d9...7a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siljes_tanker skrev (6 timer siden):

Holder kjeft. Hun er min venninne. Hadde jeg vært på fest med min venninne sin mann og han fingerpuler en dame, da hadde jeg fortalt dette til min venninne

enig 🙂👍🏻 ts sin lojalitet bør ligge hos henne, ikke han 😏

Endret av Sofie Maria
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir rystet over svarene her. I min vennegjeng hadde vi aldri sladret på hverandre. 

Anonymkode: 373e9...9eb

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg blir rystet over svarene her. I min vennegjeng hadde vi aldri sladret på hverandre. 

Anonymkode: 373e9...9eb

Høres ut som en bedriten gjeng som burde forbli single. Ha litt moral da, andre fortjener ikke dårlig behandling. Dere burde heller stå in for å kreve mer fra vennene deres enn at dere godtar at noen opplever noe så grusomt. 

Ikke greit. Gode veninner er ikke utro mot noen.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (6 minutter siden):

enig 🙂👍🏻 ta sin lojalitet bør ligge hos henne, ikke han 😏

Medmenneskeligheten din er hvor hen? 

Skal han seriøst bo med ei kjerring som dette? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, si ifra! Ingen som er utro fortjener å ikke bli avslørt.

Anonymkode: 40cdc...aed

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninner først. Der er lojaliteten.

Anonymkode: 9a804...bec

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Medmenneskeligheten din er hvor hen? 

Skal han seriøst bo med ei kjerring som dette? 

joda det har jeg, men hvor bør denne medmenneskeligheten ligge hen syns du? Hos en bekjent/typen til venninna som hun kanskje prater med en gang i året eller faktisk venninna som hun eks har kjent siden barneskolen? 🤷‍♀️ Lett valg for min del. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva ville du gjort dersom dere skulle på ferie med et vennepar. Men så er du ute med venninnen i dette paret et par uker før, der hun blir full og kliner med en hun treffer ute. De ligger ikke sammen, men du oppdager at hun blir kraftig fingerpult på badet, så du får henne hjem og i redning. Bare du og henne vet.

Anonymkode: 4c75a...5ed

jeg hater utroskap, men hadde nok ikke sagt noe  til han likevel.  Jeg hadde nok tatt meg en samtale med henne, sagt hva jeg synes om utroskap og at jeg synes det var skikkelig dritt å bli satt i en situasjon der jeg vet noe sånt. At jeg synes det var skikkelig dårlig gjort mot partneren hennes. Hadde hun forsatt å være utro med folk hadde jeg nok ikke klart å forsette det vennskapet. Har allerede kuttet en venninne fordi det virker som at det at mannen er opptatt, er en av tingene hun vil ha på checklisten på menn hun velger. Brydde seg ikke om de hadde partner og barn

Anonymkode: 1b0cd...cd1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg hater utroskap, men hadde nok ikke sagt noe  til han likevel.  Jeg hadde nok tatt meg en samtale med henne, sagt hva jeg synes om utroskap og at jeg synes det var skikkelig dritt å bli satt i en situasjon der jeg vet noe sånt. At jeg synes det var skikkelig dårlig gjort mot partneren hennes. Hadde hun forsatt å være utro med folk hadde jeg nok ikke klart å forsette det vennskapet. Har allerede kuttet en venninne fordi det virker som at det at mannen er opptatt, er en av tingene hun vil ha på checklisten på menn hun velger. Brydde seg ikke om de hadde partner og barn

Hadde det skjedd flere ganger hadde jeg nok sagt fra til han, om jeg kjente han godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usiker om jeg hadde sakt noe.... Synes ikke noe om utroskap og ville syntes det var ubehagelig å vite om det, men samtidig er det ikke min jobb å avsløre. Det er heller ikke altid kjekt å være budbringer av dårlig nytt. Så tviler på at jeg hadde sakt noe, men håper jeg ikke havner i den situasjonen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glemt det og fortsatt livet med vennskapet i behold. 

Anonymkode: d0b2d...308

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...