Gå til innhold

Hvor lenge må man faste for å få noe utbytte av det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange timer må man egentlig unngå å spise for å få positive utbytter av det ?

Anonymkode: 746d7...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12-16 timer

Anonymkode: e618b...941

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

12-16 timer

Anonymkode: e618b...941

takk 👍

Anonymkode: 746d7...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Les litt mer om det, søk opp på you tube. Dr Fung og Dr Eric Berg f eks. Etter ca 18-24 timer får man autofagi. Kroppen renser celler og ‘rydder opp’ i ødelagte celler m m. Hva slags effekt ønsker du? Selv har(hadde) jeg verk i kroppen, utslitt hode og fedme. 
Er på keto og prøver et måltid i døgnet. Føler kroppen reparerer seg og går ned mye raskere enn de på ozempic, uten bivirkninger. Virker som kroppen takker meg dag for dag. 
Har vært oppe i 97 kg, er nå 84. Vil ned til ‘normal’ Bmi og rundt 65-69 kg. Maten man spiser smaker så godt og spiser sunn og naturlig mat med ‘gode fettkilder’ Mentalt er det bedre også.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser mellom kl 12 - 19 hver dag, ellers faster jeg. 

Etter en måneds tid følte jeg meg mye bedre, sulten og søtsuget forsvant, kiloene begynte å forsvinne og kroppen ble generelt i bedre form. 

Har gått ned 15 kilo siden jul, de siste to månedene ble veldig enkle. Har trent noe styrketrening hver uke. 

Prøver å spise sunt og "rent" når det kommer til lunsj og middag. Mye kylling, egg og grønnsaker. En gang i uka har jeg spist potetgull, sukker har jeg ikke følt behov for. Drikker mye vann. 

Anonymkode: befc3...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...