AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Del Skrevet 27. mai Hei! Dere som har hatt exu (svangerskap utenfor livmor), hvordan skjønte dere at det var dette? Hadde dere vanlige symptomer på SA først? Anonymkode: 4b119...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 27. mai #2 Del Skrevet 27. mai Trodde egentlig jeg hadde en SA pga kjempe blødning, men på sjekk 2 uker pga ny stor blødning og stigende hcg ble det oppdaget EXU og liv i foster. Ingen smerter eller symptomer annet enn blødning. Verken jeg eller fastlege eller sykehus mistenkte exu pga symptombildet og fremarting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai Jeg hadde brun, vannete utflod. Og tester som ikke ble sterkere. Fikk også målt hcg. For min del gikk det over av seg selv, dvs SA. Men det tok en evighet før hcg var på 0.. Det var snakk om å gi en sprøyte (var det liten dose cellegift tro?) , men slapp heldigvis det. Anonymkode: ef6e8...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Del Skrevet 27. mai Just now, AnonymBruker said: Jeg hadde brun, vannete utflod. Og tester som ikke ble sterkere. Fikk også målt hcg. For min del gikk det over av seg selv, dvs SA. Men det tok en evighet før hcg var på 0.. Det var snakk om å gi en sprøyte (var det liten dose cellegift tro?) , men slapp heldigvis det. Anonymkode: ef6e8...5de PS, glemte å skrive at hcg steg hos meg i starten, men ikke så stor stigning som et vellykket svangerskap ville gitt. Og ingenting i livmor i uke 6-7. Svak stigning, før det heldigvis begynte å gå nedover igjen. Anonymkode: ef6e8...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Del Skrevet 27. mai Jeg skjønte at noe var galt, men trodde det var rester som ikke kom ut etter SA. Mistenkte aldri exu. Jeg hadde symptomer som bare ble sterkere, og fikk positiv graviditetstest flere uker etter SA. Gikk til privat gynokolog, fikk ultralyd og sendt rett til sykehuset for operasjon. Anonymkode: 28dfb...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå