AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Del Skrevet 27. mai Blir den redd? Bryr den seg ikke? Anonymkode: cb001...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LissiN Skrevet 27. mai #2 Del Skrevet 27. mai Ingen av mine dyr bryr seg. Har 2 hunder og en katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai Hunden min bryr seg over hodet ikke. Samme med raketter, helt uproblematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. mai #4 Del Skrevet 27. mai Hunden min døde i fjor, men den tolererte fint tordenvær og raketter på nyttårsaften hele sitt liv. Egentlig litt rart, for det var en hund som var av en engstelig type generelt. Men akkurat dette med smell i torden og fyrverkeri brydde hun seg lite om. Kunne kikke mot vinduene når det tordnet som verst, deretter se litt på meg for å tolke min reaksjon på smellene, så på meg at det var ingen reaksjon fra meg, så da var det helt normalt og greit for henne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 27. mai #5 Del Skrevet 27. mai Hun liker det. Får tussebye av det og løper ut og inn. Har katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Del Skrevet 27. mai Ingen av hundene mine bryr seg om torden eller fyrverkeri. Vi har aldri gjort noen stor sak av det, hatt vinduet åpent når det tordner og tatt de med ut når rakettene begynner på nyttårsaften. De bare tusler rundt som alltid fordi det er det de ser vi gjør. Anonymkode: c366c...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Del Skrevet 27. mai Katten min følger med på lyden, men helt rolig. Anonymkode: 96fbf...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 27. mai #8 Del Skrevet 27. mai Ingen av dem reagerer på det, de sover gjennom tordnet. De reagerer heller ikke på fyrverkeri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Del Skrevet 27. mai Min hører ikke så godt lenger så nå er han faktisk litt mer våken på både torden og fyrverkeri enn før. Han har aldri vært redd heldigvis men nå må han liksom snuse litt og se for å sjekke at vi menneskene følger med og er rolige også. Stort sett så er den eneste reaksjonen hans å flytte seg fra senga på gulvet og opp i senga i sofaen, jeg regner med at det er litt lettere for han å holde oversikt litt høyere opp selv om han bare sover seg gjennom. Anonymkode: 1476a...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. mai #10 Del Skrevet 27. mai Kattene vil helst være inne, men det er mest på grunn av regnet tror jeg. De legger seg i hvert fall til å sove. Hunden er strengt tatt en jakthund og generelt en veldig lite engstelig type, så den bryr seg overhodet ikke. Den eneste som er livredd er meg og jeg prøver bare å sitte/ligge helt rolig for å unngå og overføre min redsel til dyrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 27. mai #11 Del Skrevet 27. mai Han reagerer ikke noe nevneverdig 😊 Kan spisse ørene litt ekstra, men ikke mer enn det. Han er ikke redd fyrverkeri heller 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 27. mai #12 Del Skrevet 27. mai De bryr seg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #13 Del Skrevet 28. mai Min valp bryr seg ikke om torden. Men så har jeg også brukt å sette på YouTubevideoer av fyrverkeri og torden jevnlig siden jeg fikk han. Han ser alltid etter min reaksjon på ting han kan syns virker/høres skummelt. Oppfører jeg meg rolig og som normalt så gidder ikke han bry seg heller noe mer. Anonymkode: 66795...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Del Skrevet 28. mai Hunden vår blir litt urolig, og vil ha kontroll på hvor vi er. Så lenge jeg er i nærheten ligger hun i senga sin i stua og ser avslappet ut, men hun spretter opp og følger etter hvis jeg går noe sted. Og er jeg bak en lukket dør, står hun utenfor og venter. Det er imidlertid nok å bare sette døra på gløtt, så går hun inn i stua og legger seg igjen. Jeg har hatt en hund tidligere som var helt forferdelig livredd for torden. Den reagerte ikke på nyttårsrakketer eller andre høye lyder, men begynte å skjelve lenge før vi mennesker merket noe til at det var tordenvær på vei, og var helt ødelagt av frykt mens det stod på. Anonymkode: e2b1c...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #15 Del Skrevet 28. mai Kattene mine bryr seg ikke. Jeg derimot, uff.. Anonymkode: 27bd1...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå