AnonymBruker Skrevet 2. juni #41 Del Skrevet 2. juni Teststrekene har bare blitt sterkere og sterkere, og i går viste dugitaltesten 2-3 😊 Så jeg tror jeg bare testa alt for tidlig, og at eggløsning var en del senere enn jeg antok. Nå viser til og med strinlene fra normal en fin strek, de var de som slo sist ut 😊 Så nå har jeg roa meg, og slutta å teste like ofte. Mye kan jo skje enda, men det var i hvert fall ingen kjemisk denne gang🥰 Anonymkode: 6cfe7...17e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #42 Del Skrevet 2. juni Gratulerer 🥳🥳🥰 Anonymkode: cf2b1...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #43 Del Skrevet 4. juni Jeg har vel hatt fem sånne graviditeter nå. Mista tellingen.. I mine tilfeller så har jeg hatt økning, men så stopper det. Og det kan stå der i evigheter. Så har det gått ned igjen, saaaaakte. Mistanke om graviditet i eggleder hver gang, men siden kroppen fikser det selv blir det ikke gjort noe. Har fått skylt egglederne privat, de er åpne og fine. Mine 8 år i prøving-gamet har lært meg at det du opplever nå er ikke normalt. Det er sjeldent folk har så lav hCG så lenge. Uansett når EL var, har man først kommer dithen at man begynner å produsere hCG så skal det jo øke. Men det betyr ikke at det ikke skjer, eller at det ikke blir baby ut av det. Veldig ofte betyr det kjemisk, men jeg kjenner flere tilfeller hvor det ble baby. Siden det stiger nå er det jo absolutt håp ☺️ Anonymkode: 617c7...b6a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 6. juni #44 Del Skrevet 6. juni Dette var min test 12 eller 13dpo. Helt krise 😅 elendig test fra ebay, hadde kun de.. trodde det var en kjemisk, da men nej. Er i uke 11 nå og så et bankende hjerte forrige uke 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå